T-2 odjava

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Prenehal sem naročniško razmerje s T-2, pa sem sedaj dobil na položnico še plačilo 20€ zaradi odjave.
Kako je s tem? Pred kakimi petimi leti, ko sem sklepal razmerje z njimi, se ne spomnim da bi kje podpisal za kako povrčilo.
Tista pogodbena določila na netu se pa itak skoz nekaj spreminjajo.
 

WhiteCell

Fizikalc
18. avg 2007
1.930
1
38
42
Kranj
Obišči stran
Samo veljajo tisti splošni pogoji, ko jih je podpisal...če vmes ni dobil novega aneksa naj nebi veljali novi pogoji...ali pač ? Ali si T-2 malo po svoje interpretira zadeve ?
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.324
301
83
39
Ljubljana
31. člen
T-2 lahko v skladu s svojo poslovno politiko spremeni te splošne pogoje ter pogoje naročniške
pogodbe, o navedenem pa mora seznaniti naročnika z objavo na uradni spletni strani
http://www.t-2.net/ ter ob prejemu računov za storitve, oziroma na drug primeren način.
Sprememba mora biti objavljena trideset (30) dni pred pričetkom veljavnosti le-te na uradni
spletni strani http://www.t-2.net/ oziroma dostopna na brezplačnih telefonskih številkah 0806464
ali 059000000, kot tudi v vseh poslovalnicah T-2. Če naročnik pogodbe oz. posamezne storitve
ne odpove pisno v roku trideset (30) dni od dneva objave spremembe, se šteje, da s
spremembo soglaša . Izjema od navedenega postopka je določena v 7. členu teh splošnih
pogojev.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
to še ne pomeni, da so spremembo dejansko objavili. Recimo bob je dodal v cenik stroške ponovnega priklopa zaradi izklopa neplačnika, pa niso čisto nič objavili spremembe, še celo datum dokumenta so pustili isti.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.315
9.524
113
EU
Dobro, da ne računajo odjavo 1000 €
evil.gif
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Zakon o varstvu potrošnikov Ur.l. RS, št. 20/1998 in naslednji
http://www.pisrs.si/Predpis.aspx?id=ZAKO513&pogled=osnovni (glej zadnje neuradno prečiščeno besedilo)

24. člen

(1) Pogodbeni pogoji se štejejo za nepoštene, če:
- v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank ali
- povzročijo, da je izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika ali
- povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval ali
- nasprotujejo načelu poštenja in vestnosti.

(2) Pogodbene pogoje je treba razlagati v povezavi z drugimi pogoji v isti pogodbi ali v drugi pogodbi med istima strankama in ob upoštevanju narave blaga oziroma storitev in vseh drugih okoliščin v zvezi s sklenitvijo pogodbe.

(3) Če so izpolnjeni pogoji iz prvega odstavka tega člena, se šteje za nepošten pogodbeni pogoj zlasti določba:
- po kateri lahko podjetje odstopi od pogodbe v vsakem primeru;
- s katero se potrošnik odpove pravici do uveljavljanja določenih ugovorov (npr. ugovor zaradi ničnosti, spodbojnosti, neizpolnitve ali nepravilne izpolnitve pogodbe);
- po kateri cena ni določena ali ni dovolj določena;
- ki izključuje odgovornost za škodo, ki jo je podjetje ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročila namenoma ali iz malomarnosti;
- s katero si podjetje zagotovi neprimerno dolg rok za izpolnitev potrošnikovega naročila;
- s katero se podjetju dovoljuje, da enostransko spremeni pogodbene pogoje, ki so bistveni za pogodbeno razmerje;
- po kateri si podjetje pridrži pravico odločati, ali je dobavljeno blago v skladu s pogoji iz pogodbe;
- s katero se določi pogodbena kazen v korist podjetja;
- s katero lahko podjetje prenese svoje pogodbene obveznosti na tretjo osebo, ki v pogodbi ni bila navedena po imenu;
- s katero se na potrošnika prenese dokazno breme, ki ga po veljavnem pravu nosi podjetje;
- ki izključuje ali omejuje odgovornost podjetja za primer smrti ali poškodb potrošnika, ki so posledica dejanja ali opustitve podjetja;
- ki od potrošnika zahteva plačilo nesorazmerno visokega nadomestila v primeru, ko potrošnik ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti;
- ki podjetju omogoča, da brez primernega odstopnega roka odstopi od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas;
- ki podjetju omogoča, da enostransko in brez navedbe razlogov spremeni lastnosti blaga ali storitev, ki so predmet pogodbe;
- ki podjetju omogoča, da ceno blaga ali storitev določi ali zviša ob dobavi, potrošniku pa ne daje možnosti odstopa od pogodbe, če je tako določena cena previsoka glede na ceno, dogovorjeno ob sklenitvi pogodbe;
- ki podjetju daje izključno pravico razlage pogodbenih določil;
- ki potrošnika zavezuje k izpolnitvi vseh pogodbenih obveznosti tudi v primeru, ko podjetje ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti;
- ki omejuje ali izključuje potrošnikove pravice do pravnega varstva, zlasti še določbe, ki potrošniku omejujejo dostop do dokaznega gradiva;
- ki daje podjetju pravico do podaljševanja pogodbe, sklenjene za določen čas, kadar je rok, v katerem lahko potrošnik izrazi željo, da ne bo podaljšal pogodbe, nerazumno kratek;
- ki omejuje obveznost podjetja, da spoštuje obveznosti, ki so jih prevzeli njegovi zastopniki.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Za udejanjanje telih določil proti T-2, bi verjetno šlo samo z odvetnikom, ter velikim honorarjem zanj.
 

kritiknov

Pripravnik
16. apr 2012
59
5
8
Sedaj so razne vezave ja, vendar tisti, kateri smo naročniki T2 od začetka nismo imeli nobene vezave, skritih stroškov..........................