Svema strikes again :(

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
Sami problemi z to svemo.Imel svojega k 810 na servisu za tipke in po 1 mesecu sem opazil, da so mi pri odpiranju poškodovali ohišje.Na 4 delih je uhišje udrto in na parih koncih poprakano.Vem kaka poškodba lahko nastane pri odpiranju aparatov in vem da so oni krivi za udrnine in praske.
Če jim reklamiram aparat mi bojo zamenjali ohišje.

Ali je res Svema edini zastopnik za SE v Sloveniji.Preveč manipulirajo znami.
Neznajo popraviti kokr treba ali ti pa zavrnejo garancjo zaradi bednega izgovora.
Pri meni je problem ,ker nočem imeti noben drug aparat kot SE.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Da nočeš imet noben drug telefon kot SE sploh ni problem
wink-1.gif
. Če se iz Lj, ti nebo problem, če si pa iz kakega bolj oddaljenega mesta, pa vrjemm, da zna malo zakomplicirati vse...
Poglej na servisni papir (oz na prevzemnico), če so ti km napisali, da imas spraskano ohišje. Če niso, pojdi lepo nazaj, pa jim Mirno razloži, da so to poškodbo naredili oni. Še prej pa poglej, če so ti sploh dali pravi telefon (imei kodo---> tudi oni so samo ljudje...).

Vse to bi veljalo, dokler nebi še enkrat dobr tole prebral:
Citat:
1 mesecu sem opazil, da so mi pri odpiranju poškodovali ohišje.
Sedaj se mi zdi, da je na žalost malo prepozno za tak jok.....Roko na srce, a vrjetno ti bodo rekli, da si v tem mesecu že sam spraskal ohišje...


lp, Ovca
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Moram priznat, da sem mel boljše iskušnje z nokiinim servisom. hitreje pride aparat nazaj tudi če ga v nemčijo pošljejo
rolleyes-1.gif


lp
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
Sami kekci so tam na servisu.Se razložiti ti neznajo kaj so popravljali.
Men enkrat niso hoteli zamenjat yostika na SE k700i zato , ker je bil na ekranu prstni odtis.Ok saj niso menjal yostica pred 2 mesci.Sploh se nisem hotu kregat znjimi, ker bi jih vse poslal v kuro.


Saj ni ohišje popraskano na sprednji strani ali zadnji.Poškodovan je sprednji del ohišja.Vidne so sledi odpiranja.

 
Nazadnje urejeno:

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Jaz tudi poznam, kako delajo. A naj ostane samo pri temu. Če jim rata, potem ok.

Referentka za mizo ti pa res nebo znala povedat, kaj so ti zamenjal. Ona imam samo papirje čez....Nobenga serviserja pa nebos dobil za šank, da bo on teb razlagu, kaj je delal na tvojem telefonu. Razen, če se prtožš na čez servis...
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Glede na organiziranost pa kako delajo.
Punca je nesla K750i na Swemo (joystick, garancija). Ker ni iz Lj, je prosila če ji ga lahko pošljejo po pošti (po zakonu so kriti tudi stroški dostave). Ni problema. Čez 3 dni bo gotov, ga takoj pošljemo. To tudi na veliko napiše na sprejemni list. Kličem čez 10 dni. Ja telefon je popravljen, lahko ga pridete iskat. Oprostite, obljubili ste, da ga boste poslali. Aja, saj res, saj piše takoj gor. Ga bomo še danes poslali, obljubim... vmes je bil božič, punca brez telefona oz ne neko staro škatlo. Kličem še enkrat. Ja, telefon je še tukaj. Na dokumentih vidim, da ste se s kolegico pogovarjali da vam ga pošljemo. Ga bomo še danes poslali. Nekako ji nisem verjel, kljub obljubi, da se bo sama zavzela. In glej ga zlomka. Res je naslednji dan telefon prišel preko dostavne službe.

Tako da pohvala gospodični, ki je (za razliko od ostalih) držala besedo (žal imena ne vem). Toda če je to dobra organiziranost, potem samo
bonk.gif
 

mAn

Pripravnik
13. sep 2007
930
0
16
Citat:
Uporabnik ahmet_car pravi:
Sami kekci so tam na servisu.Se razložiti ti neznajo kaj so popravljali.

Točno to.
Jaz sem imel z njimi eno "hard" izkušnjo. Ne želim biti žaljiv, ampak (žal) so tam nesposobni vsi (od spodaj do najvišje instance). Lahko samo povem, da je bila potrebna urgenca državne institucije, da se je zadeva rešila.

Na drugi strani - z Nokia servis zelo zadovoljen in če mi ne bi SE telefoni ugajali, bi že zdavnaj "prešaltal" na Nokio.
Lp.
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Jast bom kar ostal na nokii, že zaradi servisa, ker se današnji telefoni kar kvarjo in bi mi na SE rekli da je pač vlaga
smirk-1.gif
Saj na Telerayu ni nic drugace: vlaga, vlaga in se enkrat vlaga.. ->Nokia 1110 ni deloval pozivnik (brencac). v garancijskem roku je bil poslan na servis, cez nekaj casa je bil vrnjen s komentarjem, da je prisel v stik z vlago. Potrebna bi bila menjava "mama plate" v vrednosti ca 90 EUR, novi terminal pri operaterju (predplacniska varianta ca 50 EUR).

Lp v tej vlazni nedelji. :)
 

undefined

Fizikalc
6. jan 2008
1.220
0
36
Jaz mislim da je neka splošna formula za uspeh pri servisiranju telefona taka..

Vsi vemo da je okvara telefona zoprna stvar in mnogim od nas to lahko povzroči nekaj težav pri normalni komunikaciji z servisom.
Potrebno je natančno opisati problem okvare in se morda o problemu prej celo pozanimati, če gre za znan problem. Ne glede na slabe izkušnje tako z Svemo kot tudi s Telerayem stavim da je prijaznost še kar najbolši način za opravljanje teh zadev. (Poznam mnoge ki so morali dobesedno poslati vse v PM da so jim zamenjali/popravili aparat)

Mnogi imajo probleme z občutkom da vedo veliko več od zaposlenih v servisu. Morda je to res, morda pa tudi ni. V vsakem primeru je pomembno ostati prijazen in komunicirati kot človek.

V petek sem bil na Telerayu in so imeli kar gnečo. Čakal sem okrog 20 min in s tem nisem imel problemov za razliko od ostalih v prostoru. Ker sem slišal kar nekaj pogovorov med zaposlenimi in klienti, lahko z gotovostjo trdim da 7/10 ni sposobna povedati v čem je problem na njihovih aparatih.

Če si predstavljate, da moraš vsak dan prenašati take ljudi me sploh ne čudi da se nekateri obnašajo tako kot se. (Vem da se nebi smeli in da morajo ob izboru takega delovnega mesta upoštevati "pravila")

V decembru so se na moji E90 pojavile težave z hreščanjem (znan problem). Aparat sem odnesel na servis in v petek me je prebudilo prijazno sporočilo o odpravi napake. Mnogi so mi povedali da dobivajo telefone v enakem stanju kot so jih na servis dali. Nekoliko skeptičen se odpravim v LJ in ko sem aparat prevzel sem takoj poklical nekaj številk. Zvok je bil kristalno čist. Podpisal sem papir in se prijaznemu dekletu lepo zahvalil in odšel. (Verjamem pa da vkolikor problem nebi bil odpravljen da bi bila zgodba drugačna)
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Tudi sam sem to doživel na servisu, da sploh ljudje ne znajo opisati napake. Mi je pa šlo na živce da se ljudje najprej zbunijo šele potem začnejo opisovat napako, ko te itak serviser več ne jemlje resno in ti bo raj rekel žez par dni da je vlaga, kot pa ti ga zamenja.

lp
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
Če že govor o garanciji vemo vsi ,da ima garancija nekega izdelka veliko lukenj v zakonu. Serviser te lahko prepriča na 2-3 različne vrjante, da ste vi krivi ker aparatura ne deluje pravilno.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik ovca pravi:
Obstajajo indikatorji vlade....A te noben ne pregleda?
rolleyes-1.gif
Misliš vlage? Vlade žal nihče ne pregleda
evil.gif


Drugače je pa ravno v teh indikatorjih problem. So namreč tako občutljivi, da so pri praktično vsakem telefonu, ki ga lastnik nosi v žepu, obarvani
shocked-1.gif