Foter je imel motor 1.6 atmosferec.... Počasen, kot da bi imel 50KM. Sem ga parkrat vozil, je nevaren, ker misliš da bo speljal normalno, potem se nikamor ne premakne...stari 1.6
Pojma nimam, žal...Da še jst vprašam, nekje sem bral da je problem s placem, če si 190+?
Sodelavc ima, pa ga nikoli ne trofim na parkirju, da bi mal pomeril.
hvala za tole.Suzukijevi turbo motorji (motor je tudi GDI) so presenetljivo neproblematični, servisi niso dragi (redni servis je okrog 200 EUR, pa še to zato, ker vsi goljufajo in na račun napišejo 3,5 litra olja, v motor ga gre pa pod 3 litre), motor ima ketno.
V 4ih letih ni bilo glede motorja niti najmanjše težave, olja ne spije nič. Za swifta s svojimi 900 kilami je motor precej (beri: zelo, v Vrhniški klanec gre avto 180 km/h kot nič... potem sem moral pa nehati zaradi gužve ) živahen, tako da za zmerno vožnjo tudi v Vitari ne bo prešvoh.
Motor je trivaljnik, in kljub temu, da so se kar potrudili zadušiti njegov zvok v kabini avta, se ga seveda sliši zunaj ali pa če imaš odprto šipo. Med vožnjo se ne sliši nič posebnega, je pa lahko moteč ko mrzel avto vžgeš na poti iz šihta in čez pol minute stojiš pri semaforju v leru. Sam si vsake toliko zabrundam, da trivaljnika ne bi še enkrat kupil...
Bi pa vseeno predlagal razmislek tudi o 1.4 turbo motorju, iz dveh razlogov:
-1.4 je 4-valjnik, manj ropota
-če se ne motim je mogoče vitaro dobiti z s klasičnim (torej, takim, ki NI CVT) avtomatikom le s tem motorjem (gre za 6-stopenjski avtomat firme Aisin (v lasti Toyote), ki deluje odlično in me še niti enkrat ni razpizdil), in ga zelo priporočam, ker je vožnja z avtomatikom pač bolj komot (ročni menjalniki na Suzukiju nikakor nimajo tako natančne/uživaške prestavne ročice kot kakšna Honda).
Skratka, pri Suzukiju glede zanesljivosti delovanja ne bi smel imeti skrbi.
Edini minus Suzukija pa je klasično japonski - premalo zvočne izolacije (izolacija zvoka motorja kot tudi vetra na AC sta OK in nista problem), problem je izolacija zvoka iz okolice (kamion, ki se pelje mimo tebe, kamion, ki spelje za tabo in prestavlja, ti pa lahko zraven šteješ njegove prestave , hrup s ceste, ko povoziš lukenjo, v kabino se sliši, ko povoziš lužo).
Top info. Hvala1.0 so neproblematični, odnesle so jih emisije co2. Sodelavec ima 1.6 pa se ni nikoli pritoževal da bi bil nevaren, sosed ima 1.6 v SX4, predelan na LPG, naredil 200.000 samo na plin na 100.000 km podlage z bencinom. Jaz imam 2019 1.4, dva kolega imata 1.4 blaga hibrida. Nobenih težav.
Mali servis me je pri pooblaščencu stal 180€. Naslednje leto že 220€ (olje, filtri in delo). Tretje leto pri sp-jevcu pa 100€ za olje, filter in delo. Četrto leto pa 200€, še svečke in filter zraka in kabine. Računaj liter olja manj in svečko manj. Pa mislim da ima 1.0 verigo, 1.6 ima pas. Pa Allgrip ima še olje v zadnjem diferencialu za menjati.
Če že gledaš pa vzami po 2019 ko je bil facelift, dobiš armaturko iz mehke plastike, barvi zaslon med števci, sredinski naslon za roko. Pa še malo estetike na zunaj. Prostora pa je povsem dovolj za moje 188cm. Lahko se tudi vsedem na stol za voznikovim v moji poziciji.
Zvočna izolacija pa res; po 7 letih vožnje Golfa sem v roku 2 mesecev dodal izolativne panele v vrata Vitare. Pa se je že poznala razlika.
Se pa zelo lepo pelje tudi v ovinkih z težko nogo. 15cm nespluženega snega proti Bazi 20 tudi ni problem...
Mogoče Hyundai Bayon. Ravno tako 1.0, dobrih 20.000 z neko primerno opremo, prtljažnik bi naj bil malo večji od Vitare, 5 let prave garancije. No, pri garanciji je gotovo še kaka finta, dvomim, da ima npr. akumulator 5 let garancije, čeprav je nekaj mora imeti.drugega '' pametnega'' mini đipka v tem € rangu za drugi avto mi ne pade na pamet.
Bolj je problem na zadnji klopi. Dizajniran bolj po japonskih standardih.Da še jst vprašam, nekje sem bral da je problem s placem, če si 190+?
Sodelavc ima, pa ga nikoli ne trofim na parkirju, da bi mal pomeril.
Bolj je problem na zadnji klopi. Dizajniran bolj po japonskih standardih.