Subvencijska zapora - predmet reklamacije

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Je subvencijska zapora GSM aparata danes še upravičen razlog reklamacije pri prodaji preko bolhe, glede
na to da operaterji danes že brezplačno odklepajo aparate ?
uf-1.gif
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Gre za lastnost, ne napako. Podobno kot barva ali oblika aparata. V kolikor lastnost ni bila prikrita, ni upravičen razlog.
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Šlo je za aparat iz Halo paketa, ki je očitno še imel omenjeno zaporo na operaterja... Človek pride po aparat, aparat se prižge normalno, s sim karticami nismo testirali... Tip mi plača, nese aparat domov, potem me kliče kaka je koda aparata in meni se je zdelo čudno, ker aparat nikoli ni imel nobene kode... Aparat je bil še nedolgo nazaj redno uporabljan pri simobilu, tip je pa očitno mel mobitelov sim in aparat mu javi zaporo, za katero se do sedaj ni vedelo niti na oglasu nisem napisal ali je aparat odklenjen ali zaklenjen...

Potem me tip kliče, da hoče dnar nazaj, da če vem kdo je in podobno... Bolj, ko mu trobim, da se je pri tovrstni zapori potrebno oglasit pri dotičnemu operaterju za odklep, bolj je izsiljeval in začel grozit s policijo češ da rabi aparat danes in da gre po drugega...

A sem se sploh še dolžan priznat reklamacijo v primeru subvencijske zapore, za katero se ni vedelo, v oglasu pa sploh ni navedeno ali je ali ni ???
 
Nazadnje urejeno:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Normalno, da mu daš denar nazaj in sam neseš odklenit aparat k operaterju. Zakaj bi se kupec s tem zaftrkaval?
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Ker to ni krivda prodajalca ???

Ne vem, meni se DANES to ne zdi več razlog za reklamacijo, ko morajo operaterji zakonsko odklenit zadevo...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
V bistvu je krivda prodajalca... Cetudi ni pisalo... Nekako logicno je, da ce ne pise, da je zaklenjen... da potem tudi res ni.

Jaz bi v takem primeru uredil to, da ga odklenejo... Ali pa vzel telefon nazaj in vrnil kupnino...

Sem imel ravno pred kratkim podoben primer z enim iPhone 5, katerega sem kupil rabljenega in po cca. enem letu prodal naprej. Nisem niti vedel, da je zaklenjen na Si.mobil, ker ima hci Si.mobilovo kartico in nismo tega nikoli opazili... Sem potem uredil, da so ga odklenili... ce ne bi slo, bi pa vzel nazaj... Lahko bi sicer tezil naprej tudi prodajalcu, od katerega sem ga kupil... Ampak po enem letu je to ze malo pozno...
wink-1.gif
... Meni je vazno to, da je tudi kupec zadovoljen...
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Sej za stvarne napake tudi prodajalec ne ve, pa če jo odkriješ, ti vrnejo denar, dajo drug aparat...
Meni se zdi čist človeško, da je odklep tvoje "breme". Tudi sam, če bi se mi to zgodilo, bi ravnal tako, da bi ali vrnil denar ali pa ga nesel odklenit. Tukaj je spet stvar komunikacije, če se srečata dva "majmuna" se bota težko kaj zmenla:)) Pa ne mislim koga žalit, samo način komunikacije. Pač ko je vsak 110% prepričan v svoj prov in takoj začne z grožnjami in podobne nebuloze.

Sam sem pred leti prodal komplet rc avto z dodatnim baterijam. Ko sem doma probal je še nekaj delalo, res je pa dolgo stal. Model me kliče nazaj da ene baterije niso res vredu. Sem rekel možno, pa sem mu nekaj denarja vrnil in sma imela mir oba.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Nekako logicno je, da ce ne pise, da je zaklenjen... da potem tudi res ni.

Tudi ni pisalo, da ni zaklenjen...

Saj pravim, da je nekako logicno, da ce nic ne pise... da pac NI zaklenjen... Tako nekako kot verjetno pricakujes, ko kupujes avto, da ce ne pise, da je razbit, da je cel... in vozen
smile-1.gif
...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Ker to ni krivda prodajalca ???

Ne vem, meni se DANES to ne zdi več razlog za reklamacijo, ko morajo operaterji zakonsko odklenit zadevo...

Ti bi se moral pobrigati za to, kaj bo zdaj kupec tekal še k operaterju, razen če nisi ti to že v naprej povedal in ustrezno znižal ceno.
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
KO berem te odgovore vidim da je bilo prvič in zadnjič, da sem prodajal kak telefon na bolhi. Kk je folk zakompliciran, to še svet ni vidu...
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Te je vsaj najprej vprašal, kolk je zadnja cena?
smile-1.gif


V takšnem primeru se mi zdi, da bi morala oba prevzeti del stroškov, ki sledijo temu. Ti praviš da nisi vedel, on pa tudi ali ni računal na to (glede na trenutno stanje, ko se aparatov ne zaklepa več) ali pa je pozabil vprašati. Kriv pa dejansko ni noben.

Bolha zna bit čudna ja. Jaz sem se skoraj skregal z enim zaradi kabla v vrednosti 1€, ker mu ga nisem hotel dostaviti čez celo Ljubljano
grin1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Mislim, da si ti komplikator. Zadnje mi je prodal en za eno colo napačna platišča za avto. On ni vedel, ker je šlo za povsem enako vozilo, vendar so se tovarniško montirale dve velikosti pnevmatik. Sem ga poklical, mu je bilo žal, da tega ni sam opazil in mi je takoj vrnil denar, jaz pa njemu platišča. Lepo kulturno. Vrni človeku denar in pojdi telefon odklenit in ga potem spet prodajaj.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.507
5.054
113
Prodajalec je prodajal platišča pod napačno velikost (14 col), ker ni vedel, da je taka mala kripa imela tudi izvedbe s 15 colami. Bilo pa je zmontirano dol z enakega vozila in zato sem bil tudi jaz prepričan, da so OK.