Število servisnih ur na uradnih servisih

b_t

Pripravnik
17. okt 2007
310
7
18
Ali kdo ve ali je število servisnih ur za posamezno popravilo (vsaj taka, bolj splošna), predpisano s strani proizvajalca ali si jih vsak servis lahko določa sam?

Npr.
- menjava žarnice pri enem servisu zaračunajo 1/2 ure dela + material, čeprav je zadeva opravljena v par minutah?
- zamenjava jermena in vodne pumpe stane 600 EUR, čeprav stane materiala za 160 EUR, torej je dela za cel dan?
- itd.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Proizvajalec uradnim servisom predpiše "priporočila" npr. za menjavo olja na posameznem modelu avta. To vključuje morebitna potrebna specialna orodja in tudi število ur dela (t.i. flat-rate tarifa - ki je vedno zaokrožena navzgor oz. lahko običajen mehanik število predpisanih ur z izvedbo več različnih posegov hrati močno "prehiti"). In večina uradnih servisov veselo ure piše po njej, je pa čisto normalno, da po tem sistemu narediš 8 ur dela recimo v treh urah.

Popoldanski mehaniki in precej redkejši uradni servisi pa delajo po "kmečki pameti" torej res računajo "približno" toliko ur, kolikor dela so imeli...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.746
113
EU
Pred leti sem vprašal Hyundai Avto trade, zaradi cen dela servisov.
Za menjavo olja v motorju imajo Korejci predpisano 15 minut. To nobeden servis v SLO noče delati v takem času.
Takšnega časa niso upali predpisati serviserjem, dokler konkurenca ne naredi svoje.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.532
5.072
113
Za drobnarije nima smisla odnosa izvajalec - kupec rangirati na ure. Važen je znesek. Čas je pač postavka na računu, ki me niti ne zanima.
Stranka se odloči, če ji je nekaj vredno tega zneska, potem to kupi. Če ji je menjava žarnice vredna xx € bo to naredila na servisu.
Ko se spuščaš v normativ, se moraš odločiti, ali naj v normativ štejejo tudi to, da boš mogoče prej poklical in enemu vzel 3 minute, da se zmeniš. Potem drugemu 2 minuti, da bo odprl nalog. Potem pa je še v skladišče nekdo šel iskat žarnico in na koncu je še 30 sekund hodil do avta in nazaj. Aja, pa še žarnico je zamenjal v 2 minutah. In še, da ti je menjal žarnico, je zapustil prejšnje delo in mogoče bo zato na celodnevnem "projektu" naredil celo za 15 minut manj. Ker malo nerodno odložil ključ, itd...
Mogoče je smiselno, da po urah plačuješ nekaj, kar traja vsaj 4 ure dejanskega dela. Za drobnarije je to brez veze. Servis postavi ceno, ti pa vzameš ali ne. Na računu je čas brezveze.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Citat:
To nobeden servis v SLO noče delati v takem času
Res je, meni računajo 30min.

Če smo čisto pošteni: koliko časa dejansko porabi mehanik (izkušen) za menjavo olja? Bo 15 minut kar držalo. Odstranit spodnjo zaščito motorja (če sploh je) je še največ dela. Potem odvit vijak s karterja, medtem ko olje teče ven se zamenja še filter in če pusti 10 minut da se olje izceja in ga potem dotoči, zalaufa avto in še enkrat preveri nivo... Ne vem, meni je to totalno lupljenje in šele ko začneš zadeve delat sam, ugotoviš, koliko te naokrog prinašajo. Pa je treba upoštevat da nas doma večina nima luknje ali dvigala, tako da če imaš še to, si res v 15 minutah fraj...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Odstranit spodnjo zaščito motorja (če sploh je) je še največ dela. Potem odvit vijak s karterja, medtem ko olje teče ven se zamenja še filter in če pusti 10 minut da se olje izceja in ga potem dotoči, zalaufa avto in še enkrat preveri nivo...

hysterical-1.gif
Olje še vn teče k že nazaj šravf prvija....nalije tok k gre po normativu in avto te že čaka zuni na parkingu....

.....tko da ja.......bolš sam to delat......se več sranja vn izcedi.....pa še cenejš te pride
wink-1.gif
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.803