Števec_BMW 316i E36

dejand

Zelenc'
30. jan 2014
6
0
1
Pozdravljeni,

kupil sem BMW 316i E36 letnk 1991 pa imam natrgano podlago števcev in ni glih estetsko. Nič hudega, sem mi si mislil in naročil nov (rabljen) števec od BMW 318i E36. Dobim števec domov, odprem škatlo in vidim da ima drugačno skalo kot jo ima 316 (skala merilnika hitrosti do 220 km/h, to ki sem jo kupil pa ima do 250 km/h). In sedaj vprašanje: bo delal normalno ta 'novi' števec če ga zamenjam z obstoječim kljub različni skali? Če ima kdo kake izkušnje s tem...dobrodošel
smile-1.gif
.

Lep pozdrav,
Dejan
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Čakaj, menjal boš samo enega od števcev v kombiinstrumentu? Potem rabiš takšnega z enako skalo kot je v starem.
 

dejand

Zelenc'
30. jan 2014
6
0
1
Emm...ne, menjal bi kar celoten sklop (vsi števci noter - nivo goriva, obrati, hitrost in voda). Mislil sem preprosto staro enoto zavreči in novo noter?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Citat:
Uporabnik dejand pravi:
Emm...ne, menjal bi kar celoten sklop (vsi števci noter - nivo goriva, obrati, hitrost in voda). Mislil sem preprosto staro enoto zavreči in novo noter?

Ni šans, sine moj. Štimalo ti ne bo število kilometrov, številka šasije, trenutna poraba in kaj jaz vem, kaj še vse ne. (Ker gre za števec z 250 km/h, je verjetno od šestvaljnika, ki ima lahko tudi check control... Ne vem, kako je s tem na E36, ampak lahko pomeni tudi, da so na zadnji strani moški konektorji drugačni (jih je več) od tistih na tvojem starem števcu...)

Stari števec vzemi ven (pred steklo daj eno majico iz finega blaga, da ne boš še tega stekla odrgnil). Na zadnji strani imaš dva gumba, ki jih zavrtiš in števec se odpre, simpl ko lego kocke (v starih dobrih časih je bil BMW hudičevo dobra firma). Nato samo kilometrski števec prestaviš, kazalec se drži lepo gor (ampak dokler nimaš takšnega z enako skalo kot stari, je to brezveze). Obenem je dobro vse števce očistiti (so iz prozorne plastike, nanje od spodaj svetijo žarnice) s fino krpo, npr. takšno za čiščenje finih stekel oz. očal. Pomagaj si z vatiranimi palčkami.

Očisti tudi šipo števca, ki je po 20ih letih gotovo tudi od znotraj malo prašna (oz. orenk umazana, če se je v avtu kdaj kadilo).
 

dejand

Zelenc'
30. jan 2014
6
0
1
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik dejand pravi:
Emm...ne, menjal bi kar celoten sklop (vsi števci noter - nivo goriva, obrati, hitrost in voda). Mislil sem preprosto staro enoto zavreči in novo noter?

Ni šans, sine moj. Štimalo ti ne bo število kilometrov, številka šasije, trenutna poraba in kaj jaz vem, kaj še vse ne. (Ker gre za števec z 250 km/h, je verjetno od šestvaljnika, ki ima lahko tudi check control... Ne vem, kako je s tem na E36, ampak lahko pomeni tudi, da so na zadnji strani moški konektorji drugačni (jih je več) od tistih na tvojem starem števcu...)

Stari števec vzemi ven (pred steklo daj eno majico iz finega blaga, da ne boš še tega stekla odrgnil). Na zadnji strani imaš dva gumba, ki jih zavrtiš in števec se odpre, simpl ko lego kocke (v starih dobrih časih je bil BMW hudičevo dobra firma). Nato samo kilometrski števec prestaviš, kazalec se drži lepo gor (ampak dokler nimaš takšnega z enako skalo kot stari, je to brezveze). Obenem je dobro vse števce očistiti (so iz prozorne plastike, nanje od spodaj svetijo žarnice) s fino krpo, npr. takšno za čiščenje finih stekel oz. očal. Pomagaj si z vatiranimi palčkami.

Očisti tudi šipo števca, ki je po 20ih letih gotovo tudi od znotraj malo prašna (oz. orenk umazana, če se je v avtu kdaj kadilo).


Aha....no, v tem primeru bom probal števec razdret in poflikat kar je strganega. Če pa najdem kak komplet števcev od druge 316 v dobrem stanju bi kar cele števce prenesel v svoje ohišje.
Škoda..sem se že veselil da bom imel skalo do 250 km/h
cheer.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Zapri Autodato in pojdi razdret kakšen avto
zmaga.gif


Nekoč sem imel enak števec, kot je v E36 v enem drugem bemflu, in številka šasije je bila vpisana vanj, prikazal si jo pa takole:
http://www.bmw-m.net/techproc/test.htm
grims-1.gif


Gre se za prikaz trenutne porabe goriva v števcih (ki jo ima vsak E36, ne glede na to, če ima BC na sredinski konzoli), izračunavanje le-te je odviseno od tipa motorja, in je vprogramiran na EEPROM čip, ki je vštekan v zadnjo stranico števcev (na čipu je nalepka z zadnjimi 7imi številkami VINa), ki bo potem napačna.
 

dejand

Zelenc'
30. jan 2014
6
0
1
Ampak če dobim kak komplet od 316-ke in zamenjam vseskupaj bi po mojem moralo delat. Kljub šasiji in temu ali..? Namreč, ne dela mi še kazalec za nivo goriva...
rolleyes-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Saj drugi števec bo (verjetno) delal, samo ni nujno, da bodo vsi kazalci kazali prave vrednosti...

Da bi bil sam kazalec za gorivo fuč dvomim, ker so narejeni "za večno". Verjetno imaš problem s plovcem v tanku za gorivo. To pa je problem za k mehaniku...
zmaga.gif


Edit: če boš menjaval kompleten števec, je važno, da ima novi zadnjo plastično stranico iste barve kot stari.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Citat:
Uporabnik dejand pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Urbi je sesu compacta, pa kupi od njega števec.

Emm..kaj imata 316i in 316 compact iste števce?

Pojma nimam, verjetno da. Pokliči ga in vprašaj, tu je njegov oglas:
https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1945428/an/0/page/0/gonew/1#UNREAD

Tale link je še zanimiv zate:
http://www.khoalty.com/blog/bmw-e36-gauge-ring-install-cluster-removal/

Pa še nasvet: pravi naslov za vse detajle okrog teh avtov je Slo forum: bmwslo.com
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zapri Autodato in pojdi razdret kakšen avto
zmaga.gif


Nekoč sem imel enak števec, kot je v E36 v enem drugem bemflu, in številka šasije je bila vpisana vanj, prikazal si jo pa takole:
http://www.bmw-m.net/techproc/test.htm
grims-1.gif


Gre se za prikaz trenutne porabe goriva v števcih (ki jo ima vsak E36, ne glede na to, če ima BC na sredinski konzoli), izračunavanje le-te je odviseno od tipa motorja, in je vprogramiran na EEPROM čip, ki je vštekan v zadnjo stranico števcev (na čipu je nalepka z zadnjimi 7imi številkami VINa), ki bo potem napačna.

Ko boš ti razdrl, popravil in reprogramiral tolko števcev, kot sem jih jaz, se oglasi. Pa ne samo od BMWja.

Lahko ti pa pošljem kolekcijo dumpov E36, pa boš študiral.
grims-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Možno. Jaz drugih števcev kot bemflovih nisem imel nikoli v rokah in čipov nisem prebiral s programatorjem. Sem pa s skritimi funkcijami bral zapisane vrednosti in jih po vrsti pisal na papir, kar je zadostovalo, ker nisem rabil pisati v čip.
smile-1.gif


Sicer pa le odpri en dump in si poglej razliko med koeficienti porabe za R4 in R6...
zmaga.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Možno. Jaz drugih števcev kot bemflovih nisem imel nikoli v rokah in čipov nisem prebiral s programatorjem. Sem pa s skritimi funkcijami bral zapisane vrednosti in jih po vrsti pisal na papir, kar je zadostovalo, ker nisem rabil pisati v čip.
smile-1.gif

Pozicija #4 (s tvojega linka) ni nobena številka šasije, ampak produkcijska serijska številka (ki pa je hkrati tudi del prave "šasije" oz. VIN vozila). Pri števcu E36 ne igra nobene vloge in lahko na njeno mesto vstaviš 00000, pa se ne bo popolnoma nič poznalo. Pri seriji E46 in dalje pa je v števcu dejanska 17-mestna številka šasije (VIN) vozila in ob neujemanju sveti pika na LCDju.

Citat:
Sicer pa le odpri en dump in si poglej razliko med koeficienti porabe za R4 in R6...
zmaga.gif

Ne rabim gledat, ker sploh ni nobenega R6 v igri, tako da nimam pojma od kod ti to. OP skuša števec 318i namestiti v 316i. Oba sta R4.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.530
113
Drži, nisem dovolj pozorno prebral prvega posta
zmaga.gif


V svetu tovarne s tremi črkami je zadnjih sedem cifer VINa vse kar rabiš, da enolično identificiraš avto. Teh 7 cifer šteje le, ko se avto prodaja in kupec v pol minute vidi, da je avto "sestavljanka"...
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Če smo natančni - v števcu ni 7 cifer, ampak 5. Manjka torej cifra modelnega leta in cifra tovarne izdelave.

Število kupcev, ki v števcu E36 (heck, kateremkoli) gledajo produkcijsko serijsko številko pa limitira k ničli.