Števec Citroen Berlingo

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Podobnih težav je menda polno, vendar iščem kak nasvet.
Na Berlingu letnik 2001 je mrknil števec (nimam oznake avta, oznaka števca je M49/19KEB-JA - slika je v priponki). Mrknil je povsem, tema. Ugotovili smo da je šla plošča - stik in zažgano itd.

Montiramo drug števec - deluje, ne delata pa kazalca za hitrost in obrate. Zamenjamo z še enim števcem - povsem ista zgodba.

Večinoma so za takšno obnašanje menda vzrok motorčki. Tule je zadeva že malo sumljiva, saj se dva števca obnašata identično, plus tega da smo iz skurjenega poskusili prestaviti motorčke pa prav tako ni odziva.

Kot sem napisal - ostalo deluje, tudi kilometre šteje. Je tu mogoče potrebna kakšna sinhronizacija, reset, karkoli ali je vzrok hujše narave (npr uničena BSI enota)?

Hvala za odgovore!
1819501-0MS8480.jpg
 

Priponke

  • 1819501-0MS8480.jpg
    1819501-0MS8480.jpg
    44 KB · Ogledi: 600

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Poskusi vprašat še na našem forumu, imamo par mehanikov gor, ki bodo verjetno vedeli kje je problem.

Za ta vaš problem, se ne spomnem če je že kdo pisal po forumu. Težave z motorčki imajo predvsem C5-ke.

Mogoče pa je treba števec kam prijavit v računalnik, BSI ... kar vem pri kolegu (Berlingo), je bilo po menjavi avtoradija tudi treba nekaj vnest v računalnik da je potem delal.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Men je števec za obrate zabilo okoli na xsari, ko sem mel izrabljen akumulator. Proba še to menjat, ker števca z identično težavo je no go. Priklop na diagnostiko si že naredil?
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Ja Xsaram pa Xantiam rado obrača števce
smile-1.gif
sam to je drugačen problem od zgoraj opisanega, ko števc sploh ne deluje.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Mogoče dodaten opis - avto je od kolega, pred kratkim je števec malo požmrkal in odpovedal. Delali sta samo lučki za olje in še ena - predvidevam da sta zaradi pomembnosti vezani klasično - na ziher.

Dobili smo dva števca - eden je bil kompleten, na enem pa so manjkali motorčki. Motorčke sem s skurjenega prestavil na slednjega in poskusil priklopiti. Oba nadomestna števca se obnašata enako, torej ne delata oba velika kazalca. Poskusil sem z nekimi standardnimi forami (odklop akumulatorja, potem vklopljen kontakt in odklop akumulatorja, pa tiščanje reset tipk itd) - ni nobenega efekta.

Testerja nima, tako da bom avto verjetno vrnil kolegu in ga bo v ponedeljek peljal na tester, če se bo našla kakšna napaka. Glede na vse skupaj se mi zdita možni dve varianti - ali je BSI enota utrpela poškodbo zaradi skurjenega vezja v original števcu ali pa je zaradi podatkovnih vodil potrebna kakšna sinhronizacija oziroma "prijava" novega števca. Upam da je drugo
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Sem pregledal forum, pa podobne težave nisem našel opisane. Sicer sem precej časa nazaj že bil prijavljen, pa mislim da nisem več.

Bomo videli kaj bo v ponedeljek tester pokazal.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
To je Berlingo I, faza 2 (facelift)? Zadeva bi načeloma morala delati brez posegov, bo pa vsekakor potrebno avto priklopiti na tester in pogledati, zakaj se gre. Upam, da imata oba nadomestna števca nižjo kilometražo ... v nasprotnem primeru se je višja kilometraža že prepisala v BSI avtomobila.
frown-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
smile-1.gif
ja, višja kilometraža se je že prepisala. Žal, ampak to ni bistvena skrb. Avto ima znane kilometre, tudi na tehničnem in potencialnemu kupcu, če se bo prodajal, se pač razloži kje je keč. Bolj je pomembno da bi zadeva delovala.

Sicer pa ja, po mojem vedenju je to to - berlingo, faza 2, za facelift nisem prepričan, dizel 2,0 hdi če se ne motim. Kot sem gledal po netu imajo vsi enake ali vsaj na oko podobne števce, zamenjani je po kodah enak kot original.
 

sulaco

Pripravnik
3. okt 2010
204
0
16
Tule moram tudi jaz dodati svoj prispevek, (čeprav je že GOX pripomnil), da mi ni všeč stavek: "Podobnih težav je menda polno.." ker s tem delaš krivico Berlingu!!

Sam sem voznik že 4. berlinga, od leta 1996 dalje...prijavljen na slovenskem, nemškem in angleškem forumu za berlinge, občasno berem tudi francoske, pa za tale "problem" PRVIČ slišim... Če bi napisal, da ti poka v zadnjih amortizerjih, da ti je zadnjo šipo razbil, da ti volan trese, da ti pri motorju kakšno olje pušča, da ti je počla sprednja vzmet, luščenje barve na ročki vrat, počla zajla od sklopke = to je klasika in tega je res polno.....Da crknejo vsi števci=NO GO

Pa prosim brez zamere, upam da boste čim ceneje zrihtali
LP
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
No, nisem mislil da crknejo vsi šteci, ampak crkne eden ali drugi del (ne dela ali obratomer ali merilnik hitrosti) in števci za tele berlingote so menda precej iskana roba. To sem pa zvedel tam, kjer sem dobil nadomestnega.

Pri temu je šlo žal za hujšo okvaro. Zakaj sem pa napisal da je tega več - napišeš v google speedometer berlingo pa vidiš da se ljudje precej ukvarjajo s števci.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
No, avto smo priklopili na tester in kot kaže je žal škodo utrpela tudi BSI enota. Javlja napako v komunikaciji in še nekaj malenkosti. Enako napako javlja "števec" če temu lahko tako rečem. S testerjem se je tudi npr lepo stestiralo kazalca temperature in goriva, hitrost in obrati pa nista mrdnila.
Zdaj je vprašanje ali se zadeva da in splača popraviti ali je bolje iskati drug BSi. Kaj to potegne za seboj pa se mi tudi ne sanja.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Pozabil odpisat ... v tem primeru je najbolj enostavno dobit rabljeno BSI, jo spraviti v virgin stanje (to ti lahko naredim tudi jaz - z original testerjem se tega ne da) in ponovno skonfigurirati z Diagboxom/Lexio. V primeru da podatki na obstoječem BSIju niso skoruptirani, pa ti lahko samo prenesem podatke iz enega BSIja na drugega in potem je zadeva plug&play.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Lahko še cena? Magari na ZS. Kolega že išče rabljenega BSI-ja, ne ve pa koliko bo to vse skupaj stalo. Avto ima namen menjati in ker je ocenjen na dobrega jurja je jasno, da ne bo vložil 500€. Ga raje samo za 500 proda.

Aja, obstoječ BSI ni stokal pri priklopu na tester - vsi podatki, kar sem preverjal, so bili dostopni. Javljal je le napako v povezavi z števcem. Se mi zdi da bi podatki moprali biti v redu. Tudi ostalim stvarem, ki jih krmili, se ne meša (lučke, brisalci, luči, indikator goriva in temperature,...).