Statistika prodaje v Nemčiji

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Malo sem spremljal tabelico prodaje v Nemčiji, ki je objavljena v Avto Moto Sport.

Zanimiva je predvsem letna raven prodaje po znamkah in celo po modelih:
- VW je na prvem mestu in mu prodaja počasi raste 6,2% glede na isto obdobje lani
- Mercedes Benz in BMW tudi rasteta (4,6 in 4,3%)
- Audi pada za 1,2%, predvsem na račun A3 in po nezadostnem dvigu prodaje nove A4
- Toyota in Lexus krepko padata (-19,5% in ogromnih -25,2%)
- velike padce doživljajo tudi Kia, Volvo, Mitsubishi, Alfa, Chrysler, ...
- veliko rast imajo znamke: Fiat, Nissan, Renault, Smart, Mini, Dacia, Daihatsu,...

Tudi po modelih je zelo zanimivo, največjo rast glede na lansko leto je doživel Renault Twingo (249%), nato Opel Agila (149%), BMW 1 (93%), Kia Ceed (62%),...
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Približno tako fascinantno kot statistika prebavnih motenj brejih ovc v Uzbekistanu
zmaga.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Zanimivo bi bilo videt tudi kumulativne podatke. Torej a je nemški avtomobilski trg v porastu ali v upadu, torej a ga je že zajela recesija. Če je slednje, se ne čudim, da so ratali malce večji lokal patrijoti. Konec koncev gre za njihova delovna mesta. Razen TDI motorjev, ki jih delajo v Zetorjevih tovarnah.
smile-1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Približno tako fascinantno kot statistika prebavnih motenj brejih ovc v Uzbekistanu
zmaga.gif

To, da te zanima, mi je jasno. Glede na nivo tvojega odgovora, pa tudi dvomim, da ti je kaj od tega razumljivo.
rolleyes-1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Kumulativa pravi skupno rast trga za 3,6%, vendar velik padec najvišjega razreda (21,1%), padec višjega srednjega razreda (8,8%), obenem pa velik porast najnižjega razreda (27,3%) in porast nižjega srednjega razreda (4,6%). Skratka, Nemci so začeli kupovat manjše avtombile, ki porabijo manj goriva in so cenejši.

Prav tako je zanimiv podatek, da prednost dizlov v prodaji naglo pada (8,8%).
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Hibridi gredo gor?
sprasujem se.gif

Verjetno aktualno predvsem tam, kjer je dizelsko gorivo občutno dražje od bencina. V Nemčiji ne vem, kakšna je razlika. Pri nas še ni krize, ki bi ubijala dizle in bi hibridi bili velik hit.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Čas bi bil, da nekdo razvije hibrid iz razreda majhnih avtomobilov (Clio, Polo...) z 1.0 ali 1.2 turbo motorjem in električno avtonomijo 50-100 km (pri hitrosti do 70 km/h) ter napajanje na električno vtičnico.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Baje ga Honda pripravlja za naslednje leto. In sicer v rangu današnje Honde Jazz.
Turbača pa verjetno ne bo noter nikoli, ker prinaša dodatne energetske izgube. Že itak so bencinarjem v hibridih fuknili ven še lopute za gas in podobne malenkosti.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
A veš zakaj elektrika ne pride v poštev?

Zamisli si, da vsaka bajta da dva do tri avtomobile polnit vsako noč? Kaj bi bilo z električnim omrežjem?

Verjetno nihče ne bi gledal TVja.
zmaga.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Štrom ni toliko problem. Povsem električni avtomobil nima tako grozne energetske porabe, kot si nekateri mislijo. Sploh pa če je spodobno narejen, torej da energijo pri zaviranju reciklira nazaj v baterijo, kot to počno hibridi danes. Štos je v tem, da je še ni baterije za eno orenk kilometražo. Ahilova peta električnih avtomobilov so torej baterije. Drugo se bo popedenalo dokaj hitro.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Ni potrebno imeti hybrida, da "reciklira" odvečno energijo v električno (BMW ima ta sistem v nehibridih).
smirk-1.gif


Jaz pa vseeno mislim, da bi bil problem v električnih omrežjih, če bi se vsako noč polnilo nekaj deset mio. avtomobilov. Pa cena elektrike bi zrastla v višave.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
A veš zakaj elektrika ne pride v poštev?

Zamisli si, da vsaka bajta da dva do tri avtomobile polnit vsako noč? Kaj bi bilo z električnim omrežjem?

Verjetno nihče ne bi gledal TVja.
zmaga.gif

1. ponoči je obremenitev omrežja BISTVENO manjša kot podnevi - zakaj pa misliš, da je ponoči elektrika cenejša
2. polnjenje akumulatorjev ne pobere toliko toka, kot si misliš. Poleg tega tok omejijo polnilci, če se ne napolni do konca, se pač ne.
3. v najboljšem primeru lahko v naslednjih 10 letih pričakuješ en hibriden/električen avto na družino. Tisti za družinske izlete in počitnice bo še vedno klasičen.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Vse to vem, ampak računaj na nekaj 10 mio avtomobilov samo v Nemčiji, itd.

No, nisem strokovnjak, samo predvidevam, poslušal sem pa tudi človeka, ki dela v avtoindustiriji v Nemčiji že 40 let. Pa ne za tekočim trakom, da ne bo pomote.
grin1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
očitno se tudi v nemčiji luksuz umika srednjemu-nižjemu razredu

Mislim, da Nemci niso tako obremenjeni z nakupovanjem "znamk", kot mi Slovenci.