Predstavljajte si avto srednjega razreda starejše generacije (D segment) vs. nov avto nižji srednji razred (C segment). Na primer Mondeo vs Focus, Avensis vs Corolla, Passat vs Golf ...
Kateri se po vašem mnenju pelje boljše, 1 generacijo starejši D segment ali nov C segment? Kako je s prostorom v kabini, če gledamo dimenzije?
Bom podal konkreten primer.
D segment - Avensis karavan letnik na primer 2011 (FL): Medosna razdalja 2700mm, front suspension: Independent, Spring McPherson, with stabilizer, rear suspension: Double wishbone
Length4780 mm. Width1810 mm. Height1480 mm.Minimum volume of Luggage (trunk)543 l
C segment - Corolla karavan nov model, 2019: Medosna razdalja 2700mm, front suspension: Independent, Spring McPherson, with stabilizer , rear suspension: Independent, spring multi-link with stabilizer
Length4653 mm. Width1790 mm. Height1435 mm. Minimum volume of Luggage (trunk)581 l
Če pogledamo ta dva avta, vidimo, da je corolla ožja in krajša, ima pa enako medosno razdaljo, pa zadaj multilink, večji prtljažnik... dimenzijsko se zelo približa staremu avensisu. Kako se v praksi izkaže pri normalnih avtih multilink namesto klasičnega vzmetenja zadaj? Kateri se generalno po vašem pelje 'boljše'? Je "vredno" iti iz starega D segmenta na nov C segment?
Kateri se po vašem mnenju pelje boljše, 1 generacijo starejši D segment ali nov C segment? Kako je s prostorom v kabini, če gledamo dimenzije?
Bom podal konkreten primer.
D segment - Avensis karavan letnik na primer 2011 (FL): Medosna razdalja 2700mm, front suspension: Independent, Spring McPherson, with stabilizer, rear suspension: Double wishbone
Length4780 mm. Width1810 mm. Height1480 mm.Minimum volume of Luggage (trunk)543 l
C segment - Corolla karavan nov model, 2019: Medosna razdalja 2700mm, front suspension: Independent, Spring McPherson, with stabilizer , rear suspension: Independent, spring multi-link with stabilizer
Length4653 mm. Width1790 mm. Height1435 mm. Minimum volume of Luggage (trunk)581 l
Če pogledamo ta dva avta, vidimo, da je corolla ožja in krajša, ima pa enako medosno razdaljo, pa zadaj multilink, večji prtljažnik... dimenzijsko se zelo približa staremu avensisu. Kako se v praksi izkaže pri normalnih avtih multilink namesto klasičnega vzmetenja zadaj? Kateri se generalno po vašem pelje 'boljše'? Je "vredno" iti iz starega D segmenta na nov C segment?