Stari D segment vs novi C segment

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Predstavljajte si avto srednjega razreda starejše generacije (D segment) vs. nov avto nižji srednji razred (C segment). Na primer Mondeo vs Focus, Avensis vs Corolla, Passat vs Golf ...

Kateri se po vašem mnenju pelje boljše, 1 generacijo starejši D segment ali nov C segment? Kako je s prostorom v kabini, če gledamo dimenzije?

Bom podal konkreten primer.
D segment - Avensis karavan letnik na primer 2011 (FL): Medosna razdalja 2700mm, front suspension: Independent, Spring McPherson, with stabilizer, rear suspension: Double wishbone
Length4780 mm. Width1810 mm. Height1480 mm.Minimum volume of Luggage (trunk)543 l

C segment - Corolla karavan nov model, 2019: Medosna razdalja 2700mm, front suspension: Independent, Spring McPherson, with stabilizer , rear suspension: Independent, spring multi-link with stabilizer
Length4653 mm. Width1790 mm. Height1435 mm. Minimum volume of Luggage (trunk)581 l

Če pogledamo ta dva avta, vidimo, da je corolla ožja in krajša, ima pa enako medosno razdaljo, pa zadaj multilink, večji prtljažnik... dimenzijsko se zelo približa staremu avensisu. Kako se v praksi izkaže pri normalnih avtih multilink namesto klasičnega vzmetenja zadaj? Kateri se generalno po vašem pelje 'boljše'? Je "vredno" iti iz starega D segmenta na nov C segment?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Prostornost je seveda ena stvar, ki jo lahko izmeriš. Zvočna zatesnjenost in dodelanost podrobnosti je pa druga dimenzija, ki se jo težje opiše v številkah. In tu D segment vedno zmaga. "Star" audi je v tem vedno boljši kot nov golf. O novih avtih D segmenta pa sploh škoda izgubljat besede. Že renault talisman za drobiž več od golfa je kar se spokojnosti vožnje tiče čisto drug špas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Lahko komentiram kot nekdo ki je šel iz Golfa variant na Passata. Oba kupljena nova. Golfa sem imel 4 leta.

Tu je lepo vidno, da je slednji pač rang višje z razlogom. Četudi je bil Golf čisto fajni, je tu pač vse (ampak res čisto vse) malo boljše. Bolje se sedi, je tišji, boljši so materiali, bolje se pelje, menjalnik lepše prestavlja, .....
Občutek je da dejansko dobiš kar plačaš.

V drugo smer?
Sicer takrat ko sem kupoval Golfa starega Passata nisem probal, niti nisem razmišljal o njem. Ampak iz več kot enega vira sem slišal: "Sej ta Golf je zdaj isto kot Passat". To je bilo ravno v obdobju, ko se je prejšnja generacija poslovila in tanovega še ni bilo. Glede na to da so(oz vsaj probajo bit) avti z vsako generacijo boljši in boljši bi rekel da to kar drži.

Kako je bilo pri drugih znamkah ne vem.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.026
113
samo vožnja in udobje med vožnjo glede na medosno se bosta oba enako peljala. Tu neke znanosti ni. Bolj je vprašanje kakšne so opreme pri enm in drugem. Penvmatike , oblazinjenje, regulacija gretja, klimatizacija, ostali materiali itd. na koncu šteje tudi hi-fi. in zatesnjenost. To zna vse bit pri rangu višje bolje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Avensis je nenormalno majhen avto za ta segment, vsekakor bi izbral novo Corollo, ampak še ni na voljo.

Če pa gledaš 10 let starega Passata, Insignio, Superba so pa to še vedno večja vozilo kot Corolla.

Pa še ena zanimivost, Corolla TS (2700 mm) ima daljšo medosno kot Corolla HB (2640 mm), tako da niso nadeli navadni različici samo karavanski zadek, ampak je karoserija in notranjost drugačna še v čem drugem.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Avensis je nenormalno majhen avto za ta segment, vsekakor bi izbral novo Corollo, ampak še ni na voljo.

Če pa gledaš 10 let starega Passata, Insignio, Superba so pa to še vedno večja vozilo kot Corolla.

Pa še ena zanimivost, Corolla TS (2700 mm) ima daljšo medosno kot Corolla HB (2640 mm), tako da niso nadeli navadni različici samo karavanski zadek, ampak je karoserija in notranjost drugačna še v čem drugem.

V bistvu gledam Corolla TS 180hp vs Camry (ki nadomesti avensisa), če smo že pri tem. Oprema v obeh primerih max... samo mi je vsakega eur škoda za avto :)
Avensis pa mi dobro služi, samo je pač dizel, jaz delam pa zadnje pol leta zelo kratke razdalje.. samo čakam, ko bo nekaj 'odletelo' ali pa se zamašilo. Še skoraj vse prvo na avtu pri 300k km. Menjal sem 1 injektor pa alternator. 3 injektorji lahko gredo rakom žvižgat kadarkoli.. potem je še sklopka pa vztrajnik, turbina.. to je še vse prvo in samo čakam, da bo neko sranje :) vozim se pa po 6km v eno smer na šiht, letno pa ne naredim več kot 25k km .
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
samo vožnja in udobje med vožnjo glede na medosno se bosta oba enako peljala. Tu neke znanosti ni. Bolj je vprašanje kakšne so opreme pri enm in drugem. Penvmatike , oblazinjenje, regulacija gretja, klimatizacija, ostali materiali itd. na koncu šteje tudi hi-fi. in zatesnjenost. To zna vse bit pri rangu višje bolje.

Če gledaš obe vozili novi, se strinjam.
Je pa vprašanje če niso pri novejšem avtu C segmetna že uporabili boljših materialov kot 10 let nazaj pri D segmentu.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
No, saj bom videl, ko bom šel vozit. Če bodo to res neka jajca, bom raje fural svoj obstoječ avto še naprej, ki mi kar dobro služi (tok, tok) - in počakal na čas, ko mi ne bo škoda denarja za avto. :rolleyes:
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Večji razred večja razlika.
Recimo razlika med bmw 1 in 3 ni velika. Med 3 in 5 je že bistvena.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
na materialih se brutalno špara, potem pa še svoje doda ekologija,, pa si tam....
Se v celoti strinjam. In to tudi pri premijskih vozilih.
Z leti se seveda tehnika bistveno izboljša v smislu vgrajenih sistemov, sploh recimo varnostnih v zadnjh nekaj letih. Tudi materiali navzven napredujejo, vendar v sami izdelavi in trajnosti pa zadeve optimizirajo do skrajnosti in zelo pogosto tudi čez čisto vsako mero zdravega razuma.
Recimo usnje, sedaj je tanko že skoraj za las, itd.
Povem še zgodbo kolega: kupil novega Superba 3 limuzino, ga en vikend pere in ko se nasloni za zadnji stebriček, da bi pobrisal tudi zadnje steklo, se le to udre noter in ostane noter. Pleh je namreč tako tanek, da ga skoraj nič več ni. Je peljal potegnit ven, če nekaj časa spet pozabi in ponovi zgodbo :). Sedaj ve, da se mora naslonit na rob strehe, kjer je zadeva seveda trdna.
Isto je recimo z barvo: včasih je bila debelina barve cca. 130-150 mikronov, sedaj je recimo 90 mikronov. Si malo ''nespreten'' pri poliranju in si že na plehu.

Še kar se tiče D ali nov C. Čisto odvisno od posameznih vozil, nekatera so napredovala, nekatera pa niti ne. Recimo A6 letnik 2012 se bo še vedno bistveno bolje peljal kot pa recimo nov A3.
 

B81

22. jul 2007
37.307
10.676
113
C segment je slabse skup zategnjen kot D segment. Po istih letih tamali sklopota, ta vecji pa ne ali pa vsaj malo manj.