Spreminjanje formata slike s CRT na LCD in obratno

Atreus

Zelenc'
22. nov 2009
14
0
1
Imam čudno težavo... imam en CRT televizor in en LCD. Siolova digitalna televizija. Kakršenkoli format slike (4:3 ali 16:9) nastavim na enem STBju se naslednjič, ko se vključi, pokaže tudi na drugem. Se pravi, oba STBja imata lahko nastavljen pravi format slike glede na televizor le če sta istočasno vključena. Pri vsakem vklopu enega ali drugega STBja pa ima privzeto nastavljen format slike tisti, ki je bil na enem ali drugem STBju nazadnje nastavljen.

S Siolovo tehnično pomočjo si nisem kaj dosti pomagal - tam pravijo, da takega primera še niso imeli (ma ne me basat, v celi Sloveniji sem jaz fenomen al kaj...) in da naj bi bilo to nemogoče.
bonk.gif


No, nemogoče je mogoče in izredno nadležno, ker stalno en TV spreminja format drugemu. Ima kdo drug isto težave oz. jo je kje zasledil? Televizorja sta popolnoma ločena, v različnih koncih hiše in različnih znamk. Povezav ni nobenih drugih kot po en UTP kabel do vsakega STBja.

Izbrisal sem piškotke na obeh STBjih, oba resetiral, resetiral tudi modem... nič ni pomagalo.
 
Nazadnje urejeno:

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Verjetno imaš Sagema? Ta mislim, da je res tako čudno narejen, da nastavitve pobira s spleta.

Rešitev bi bila pomoje samo nakup siol box-a za en tv. Lahko pa se seveda motim.
 

Atreus

Zelenc'
22. nov 2009
14
0
1
Ja, Sagema sta oba. Box, razen če mi ga šenka Siol, ne pride v poštev... menda je ja normalno, da naj bi človek lahko normalno gledal 2 televizorja različnih formatov.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.868
753
113
www.jernej.org
Menda je tudi normalno, da si lahko človek na vsaki televiziji nastavi svoj vrstni red kanalov. Pri Sagemu to ni možno... Sagem se nastavi tako, kot je nastavljen tvoj profil pri siolu. In če imaš dva sagema in en profil, se ti bosta oba nastavila glede na ta profil (to je tisto, ko na začetku vpišeš uporabniško ime in geslo).
 

Atreus

Zelenc'
22. nov 2009
14
0
1
Ja, logično bi bilo... čeprav v tem primeru nam je glede tega vseeno. Ampak da pa njihova tehnična pomoč za to ne ve je pa porazno. Rešitev bi potem bila dobiti še en profil, pa da ima vsak STB svojega?
 

hertz

Pripravnik
4. okt 2007
32
0
6
Jaz bi vseeno še enkrat poklical na 080 1000... meni so vedno znali pomagat, ko sem imel kakšne težave.
 

Atreus

Zelenc'
22. nov 2009
14
0
1
Bom poskusil, čeprav sem že nazadnje z njimi visel na telefonu tričetrt ure in poskušal vse mogoče brez uspeha. :/