Evo odpiram novo temo....
Torej dubu nazaj posojenga svojga garmina.....in valda antenca (žička) na GTM-21 s precvikano izolacijo na dveh koncih....etak ko se odpopa iz šipe folk veselo preščipne z vrati al pa sovoznikovim predalom dobrotajesirotapress....hvalabogu GTM dela samo lepotne posege ima na izolaciji
Zdej mam pa 2 vprašanji......
Plan-A: ker ne bi rad povijal z izolirtrakom ker se bo vedno odlimaval......bi to izvedu z skrčljivimi cevkami......zdaj me pa zanima če mu služi tista črna plastika na koncu antene Se jo lahko odstrani in kasneje namesti nazaj...pač treba je cevko nataknt na žičko
Plan-B: Predvidevam da je dolžina GTM antene-žičke preračunana na frekvenco TMC signala katerega lovi Pač da odcvikam žičko in da prilotam novo....
Se da "razširjen" plastičen del (sprejemnik i guess) na GTM kablu odpret brez poškodb in zalotat novo žičko...al je boljša varjanta da odcvikam in prilotam enako dolgo kot odcvikano novo žičko?
Hvala za odgovore!
Torej dubu nazaj posojenga svojga garmina.....in valda antenca (žička) na GTM-21 s precvikano izolacijo na dveh koncih....etak ko se odpopa iz šipe folk veselo preščipne z vrati al pa sovoznikovim predalom dobrotajesirotapress....hvalabogu GTM dela samo lepotne posege ima na izolaciji
Zdej mam pa 2 vprašanji......
Plan-A: ker ne bi rad povijal z izolirtrakom ker se bo vedno odlimaval......bi to izvedu z skrčljivimi cevkami......zdaj me pa zanima če mu služi tista črna plastika na koncu antene Se jo lahko odstrani in kasneje namesti nazaj...pač treba je cevko nataknt na žičko
Plan-B: Predvidevam da je dolžina GTM antene-žičke preračunana na frekvenco TMC signala katerega lovi Pač da odcvikam žičko in da prilotam novo....
Se da "razširjen" plastičen del (sprejemnik i guess) na GTM kablu odpret brez poškodb in zalotat novo žičko...al je boljša varjanta da odcvikam in prilotam enako dolgo kot odcvikano novo žičko?
Hvala za odgovore!