Športni filter za zrak (homologacija)

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Pozdravljeni

A mi lahko kdo pove kaj več kako se homologira športni zračni filter.

Lep pozdrav pa hvala v naprej za odgovore.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Vložni, konus ali cel sistem (CAI).??

Ko je kolega nazadnje spraševal za CAI (mislim da lani) na LPP-ju so mu dejali, da ni več potrebe po homologaciji tega sr. (pred tem pa se je to počelo). Tako da 100% info boš dobil pri njih, pa še to je bl takao potrditev
bonk.gif
(kokr se ker tm naprdne)
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Konusni filter je.

Itak bom šel za feltne delat homologacijo pa ko jo nardim potem me bodo policaji ustavljali pa zato bi rad imel urejeno zadevo s filtrom.

A ve mogoče kdo kje in v katerem zakonu piše to ,da lahko policaju pokažem.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
V zakonu nikjer ne piše, ker je omenjeno samo da treba vsako predelavo homologirat. Kaj pa spada pod predelavo ti bodo pa samo na LPP-ju povedali. Pa še tm je od dneva odvisno
bonk.gif
(pač tak red imamo).

BTW za ker avto se gre?? Imaš v planu short ram sistem (torej krajša cev+filtr) ali CAI z konusom ki gre v odbijač?? Konus ki ni v odbijaču in ki ni v izolirni posodi se v 99% slabo obnese. Dobr je samo za mukanje ko daš gas do podna. Že s tega stališča ti priporočam od Greena oz K&N-a vložni filter.

Vložni "športni" filter je itak tanjši, prepušča več zraka in da lepši globji zvok (res pa da ni mukanja
grin1.gif
) ki se odlične ujame z kkšnim bolj odprtim zadnjim loncem. Zvok se res bolj splača z izpuhom "lovit"..

Pač moje izkušnje s temui filtri na moji NA 16v mašini. Sm probal vse možno: cev+filtr in isti filtr v posodi, CAI in na koncu pristal na vložnem filtru z malce predelave (odstranjena resonančna posoda in speljana gibljiva cev pod odbijač da zajema zrak).
 
Nazadnje urejeno:

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Za opel astro letnik 2000(1.6 16v)............ga imam že gor samo sem odstranil original pokrov od filtra ter tega postavil na tisto cev...se pravi najkrajša pot..........glas pa je odličen,avto potegne tudi dobro...........ma glih ki praviš za tisto varjanto za v odbijač.........kaj lahko dam samo cev od pokrova od filtra (original škatla) do odbijača in na konec ta filter ki bi bil skrit pod odbijač?Kaj je zadradi tega močnejši avto?

Pa tako bi tudi lažje skril zadevo da mi jo policaji ne vidijo
smile-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Ponavadi se spelje alu cev v odbijač. Tako da filtr zajema hladen zrak (zravn vročega motorja ga definiitvno ne more). Sigurno boljša rešitev kot da je filtr pr motorju. Samo so alu cevi lih tako opazne
grin1.gif
Da bis e kaj poznalo na moči je odvisno od same zasnove motorja, pa še to prid edo izraza pr ornk predelavah (odmične itd) seveda ko se elektronika poštima. Va tekm rpimeru kot imaš ti, se gre itak za zvok..

Maš tudi opcijo da predelaš orginal psoodo in daš notr konus. Spodaj pod posodo pa porihtaš da zrak dobiva. Tako maš 100% skrito zadevo, bo pa definiitvno nekaj zvoka zadušilo..
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Najboljše da jaz vprašam kaj in kako...valjda mi bodo znali povedat če to rabi homologirat.Če ne rabi bom pustil tako kot je.

Je pa opazna razlika v pospešku in pa tudi na hitrosti...vsaj po mojem števcu koliko je šlo prej in koliko gre zdaj...jaz sem zadovoljen pa še filtra mi ne rabi menjevat :D
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
910
63
28
No zdaj me pa nekaj zanima : koliko izmed vas, ki si lastite ta CAI, je dejansko izmerilo razliko med temperaturo vstopnega zraka pri stock in predelanem filtru ? Še posebno me to zanima zato, ker avto (vsaj moj) zrak zajema takoj za mrežico, torej pred hladilnikom. In nikakor si ne znam predstavljati tega, da bi pri vožnji nad 40 kmh bil zrak tam bolj vroč kot pa nekje v blatniku. Po moji logiki vseeno preveč piha da bi lahko temperatura motorja vplivala na to.

Razumem razliko med konusom, "športnim" filtrom in stock, ne vidim pa nobene logike v CAI
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Odvisno je od zasnove motorja in postavitve, u mojem primeru pride konus zravn izpušnega kolektorja, super za hladen zrak
grin1.gif