... oz. sodelovanje, pri katerem se v zameno za plačilo oglašuje neko podjetje v različnih medijih, tiskovinah...
Zdaj pa k vprašanju:
En se odloči, da plača nek znesek in bo njegov logo na plakatih in letakih in po radiu cel mesec pred nekim dogodkom, on plača vse skupaj in organizator ga da na letake, plakate in radio.
Prireditev se odpove zaradi vremena. Denar se menda NE VRNE, ker je oglaševanje tistega podjetja bilo izvedeno, je tako?
Ok, dalje.
Drugo podjetje pa se odloči za generalno sponzoriranje, katero zajema zraven letakov, plakatov in radia še transparent na odru in ime podjetja v imenu prireditve. Prireditev odpade. Oglaševano je bilo na radiu, plakatih in letakih, s transparentom pa ne.
Kaj sedaj? Je % denarja, ki se vrne, treba določiti v pogodbi s členom ali kako?
Hvala, LP
Zdaj pa k vprašanju:
En se odloči, da plača nek znesek in bo njegov logo na plakatih in letakih in po radiu cel mesec pred nekim dogodkom, on plača vse skupaj in organizator ga da na letake, plakate in radio.
Prireditev se odpove zaradi vremena. Denar se menda NE VRNE, ker je oglaševanje tistega podjetja bilo izvedeno, je tako?
Ok, dalje.
Drugo podjetje pa se odloči za generalno sponzoriranje, katero zajema zraven letakov, plakatov in radia še transparent na odru in ime podjetja v imenu prireditve. Prireditev odpade. Oglaševano je bilo na radiu, plakatih in letakih, s transparentom pa ne.
Kaj sedaj? Je % denarja, ki se vrne, treba določiti v pogodbi s členom ali kako?
Hvala, LP