Sponzorstvo

B81

22. jul 2007
37.700
10.960
113
... oz. sodelovanje, pri katerem se v zameno za plačilo oglašuje neko podjetje v različnih medijih, tiskovinah...

Zdaj pa k vprašanju:

En se odloči, da plača nek znesek in bo njegov logo na plakatih in letakih in po radiu cel mesec pred nekim dogodkom, on plača vse skupaj in organizator ga da na letake, plakate in radio.

Prireditev se odpove zaradi vremena. Denar se menda NE VRNE, ker je oglaševanje tistega podjetja bilo izvedeno, je tako?

Ok, dalje.

Drugo podjetje pa se odloči za generalno sponzoriranje, katero zajema zraven letakov, plakatov in radia še transparent na odru in ime podjetja v imenu prireditve. Prireditev odpade. Oglaševano je bilo na radiu, plakatih in letakih, s transparentom pa ne.

Kaj sedaj? Je % denarja, ki se vrne, treba določiti v pogodbi s členom ali kako?

Hvala, LP
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.548
283
83
Po moji logiki. V prvem primeru je bilo oglaševanje v celoti izvedeno, torej se seveda denarja ne vrača - pogodba zaključena

V drugem primeru pa je stvar bolj težavna oz je stvar dogovora med strankama. Običajno (vsaj pri meni je tako praksa), da če se dogovarja za sponzorstvo/oglaševanje na prireditvi, ki je lahko odvisna še od česa drugega poleg samega organizatorja (vreme, najemi...), se nakako že pred vsem tem dogovori oz ovrednoti posamezne sklope oglaševanja /sponzorstva (letaki, plakati, javne omembe na prireditvi, transparenti nad odrom...), in se potem stvar enostavno odšteva, kar ni bilo mogoče izvesti!

Na kratko: Vse je stvar dogovora oz pogajanj!