Šponar verige na VW Polo 1.2TSI 66kW, l.2012

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Se je že komu zgodilo na tem motorju? Veriga nenormalno ropota, avto ima 70.000km. Bil na 3 pooblaščenih in strošek čez 600eur. Na servisu, kjer je avto servisiran, bi priznali kulanco in pridemo na 500eur.
Avto je šel na nepooblaščen servis, kjer se je z original deli popravilo za 300eur. Menjal se je šponar in veriga (ja tudi veriga, ker je imela ene čudne sledi obrabe), in ostal potrošni material.
Sedaj pa nas malo skrbi, da so še kje kakšni zobniki poškodovani. Mehanik pravi da je skrb odveč, avto je že skupaj sestavljen, ampak ti zobniko nam nekak ne dajo spati.
Je možno, da se skupaj z verigo poškodujejo oziroma obrabljajo kateri od zobnikov, ki pri menjavi verige niso toliko na vidnem?
Pa še glede kulance ... kdo tukaj nateguje? Materijal je na VW ju koštal 200eur. Avto je bil končan v 4 urah. Za tag poseg bi na VW računali 400eur za delo, pa kulanco 100eur bi lahko uveljavljal le na servisu, kjer se je delal redni servis.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Aja, pa še to ... ta mehanik mi je sedaj nalil drugo olje, ker pravi da original ni dobro za turbino. Hja, avtu je res pri 50.000km šla turbina, tako da mu nekak verjamemo, da je možno glede neustreznega original olja. Katero olje nalivate?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Kjero se je nalivalo...in kjeero se je nalilo?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Se je že komu zgodilo na tem motorju? Veriga nenormalno ropota, avto ima 70.000km.

več je takih ki se jim je to zgodilo, kot takih ki se jim ni.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Jap, ampak da bi komu menjali še zobnike pa še nisem slišal. Kulance bi lahko več iztržil po mojem mnenju, glede na to, da gre za znano serijsko napako pri teh motorjih. Na katerem servisu si pa bil to?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Jarc je ponudil kulanco. A2S in Dominko sta zavrnila.
Je pa ta kulanca itak pesek v oči, ker bi zaračunali 6-7 delovnih ur. Drugje pa je avto bil končan v 4 urah.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Hja, noben od teh ni na najboljšem glasu ko pride do VW servisov, škoda da še nisi vprašal na Porscheju.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.086
5.654
113
Verovškovi? Se hecaš nje?
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Verovškovi? Se hecaš nje?
smile-1.gif
Verjetno misli Porsche Maribor, glede na to, da je Štajerska na tnalu.
grin1.gif


Še eno dodatno vprašanje: je bil avto redno servisiran na pooblaščencu, ker tole bi moralo biti menjano znotraj vpoklica pri rednem servisu. Vsaj pri Škodah je bilo tako, če se prav spomnim.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Mislim sem Maribor. Na Verovškovo sem samo enkrat klical, pa je bil mojster na drugi strani linije tako hudo neprijazen, da raje peljem avto v Wolfsburg na menjavo olja kot k njim.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Ja, do sedaj vse na pooblaščenem. Turbina se je zamenjala še v garanciji in takrat so rekli, da so še neke druge stvari porihtali, da je vse skupaj bilo v vrednosti cca. 1600eur.
Takrat tudi sumim, da so nekaj spodaj pri karterju odpirali, ker je po posegu olje curilo, ne iz karterja ampak tistega stranskega pokrova, ki pa mislim da brez karterja itak ne gre dol vzeti. Ne spomnim pa se, da bi kaj omenjali verigo in šponarje.