Špaget vesterni

Kasius

Hugo Boss Opanæiæ
15. dec 2007
4.061
0
36
Pri tvoji
Ima kdo tukaj rad špaget vesterne? Meni so precej boljši, od ameriških.Ameriški so mi dolgočasni, ker vedno neki pravičniki nastopajo.

Značilnosti špaget vesterna:

-dosti nasilja
-namesto ravnotežja junak-antijunak nastopajo poavadi sami antijunaki, pustolovci, kockarji ,razbojniki, lovci na glave
-nič Indijancev
-snemano v Italiji, Španiji..plus veliko italijanskih igralcev, od tod ime špaget vestern
-igrajo za tisti čas anonimni igralci, ki so si nato s temi fili naredili ime; super primer je Clint Eastwood
-Morriconejeva glasba, ki je res super

Najbolj znan režiser je seveda Sergio Leone.

Špagetovesternske klasike:

Il buono, il brutto, il cattivo (Italy 1966 / Director: Sergio Leone)

C'era una volta il West (Italy 1968 / Director: Sergio Leone)

Per qualche dollaro in più (Italy, Spain, West Germany 1965 / Director: Sergio Leone)

Per un pugno di dollari (Italy, Spain, West Germany 1964 / Director: Sergio Leone)

To so klasike.Priporočam pa tudi:

Il grande silenzio (Italy, France 1968 / Director: Sergio Corbucci)

Django (Italy, Spain 1966 / Director: Sergio Corbucci)

Il Mercenario (Italy, Spain 1968, Director: Sergio Corbucci)

La Resa dei conti (Italy, Spain 1966 / Director: Sergio Sollima)

Vamos a matar, compañeros (Italy, Wext Germany, Spain 1970, Director: Sergio Corbucci)

Quien Sabe (Italy 1966 / Director: Damiano Damiani)
 
Nazadnje urejeno:

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Špageti vesterni se sliši ful slabšalno, so pa ti vesterni za par razredov boljši od holivudskih. Res je slabša kamera, manj zanimivi dialogi, manjši budžet in propaganda in roko na srce, obupni statisti, ampak:
- glasba
cheer.gif

- kadri, predvsem bližnji posnetki obrazov brez dialogov so bili inovativni
- karakterji oseb
- same zgodbe in razpleti, povsem netipične za holivud
itd

so pa kapo dol Leoneju.
aplauz.gif
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.445
3.753
113
Če koga gane:

Filmske projekcije v Cankarjevem domu: 15. okt.—22. okt. 2010 - Kosovelova dvorana

ANTOLOGIJA ITALIJANSKEGA ŠPAGETI VESTERNA

Izbor najboljših, najdrznejših, pa tudi najbolj norih in absurdnih špageti vesternov iz neskončne zakladnice italijanskega filma.

V šestdesetih letih 20. stoletja so se v Italiji pojavili popularni, a zelo kakovostni filmi, ki so se naslanjali na tradicijo ameriške kinematografije.

Eksplodirala je italijanska komedija (t. i. commedia all'italiana), pojavili so se žanrski filmi, kot mednarodno najbolj odmeven pa še danes velja italovestern ali t. i. špageti vestern, kakor je bil slabšalno označen predvsem pri ameriški kritiki.

Režiserji Sergio Leone, Guilio Questi, Sergio Corbucci, Tonino Valerii, Damiano Damiani in Sergio Sollima so od sredine šestdesetih naprej premikali meje zvrsti, ki je v ZDA v tem času že usihala, ter ji vdahnili svežino in potrebno politično ostrino.

Med drugim bodo predstavljeni filmi:
Dober, grd, hudoben (Sergio Leone)
Čas za pokol (Lucio Fulci)
Iz oči v oči (Sergio Sollima)
Dnevi jeze (Tonino Valerii)
Smrt jezdi na konju (Giulio Petroni)
Django: če si živ, streljaj (Giulio Questi)
Beži, beži človek (Sergio Sollima)
Tepepa – naj živi revolucija (Giulio Petroni)
Sem Sartana, vaš grobar (Giuliano Carnimeo)
Gremo ubijat, kompanjerosi! (Sergio Corbucci)
Vrnitev moža Trinita (Enzo Barboni)
Ime mi je Nobody (Tonino Valerii)
Keoma – Djangova vrnitev (Enzo G. Castellari)
Skrij se (Sergio Leone)