Imel 2 leti, tako da moje izkušnje iz prve roke:
kot je rekel predhodnik - montaža in demontaža je hitra, hitreje od katerihkoli hitromontažnih keten če se mene vpraša, pa sem imel kar nekaj te robe v rokah (saj na papirju je simpl, ampak pri minus 10 lesti z roko za blatnik v sneg, prsti otrpli, rokavi od blatnikov svinjski... skratka ni minuta kot pravijo vsi, pa vsak let na novo se moraš spomniti patenta da zategneš kot je treba), edino avto moraš prestavit naprej/nazaj za pol metra - torej če si stuck kje v snegu je nogo.
Imel, prvo sezono preživele bp., drugo sezono so se strgale - mogoče delno moja krivda, ker sem jih v tujini pustil gor čez noč pri -15.
Da se jih oprat, ampak imho je zoprno ko jih snameš in jih moraš dat nekam posušit (na toplo, čez noč, če jih vržeš v havbo pol jih cel teden voziš mokre notri).
Po mojem prevozil skupaj ene 500km z njimi do razpada.
Občutek sicer pri vožnji: kot zimske gume -ne moreš primerjat s ketnami. Za vozit po AC sicer dobro po brozgi - greš komot 80 kmh z njimi, pri ketnah nogo oz. si sesuješ gume. Saj veš da ko plužijo glih toliko poberejo da ni več za ketne, za brez pa tudi ne, če ne greš ravno za plugom.
Minus je še cena - če nimaš glih eksotike po dimenziji so ketne v Intersparu za 15eur bisstveno cenejše, pa za hardcore sneg boljše.
Jaz če bi še enkrat kupoval (sedaj po štunfkih sem kupil ketne, ampak itaq imam zimske gume sedaj čisto nove) bi verjetno kar ketne - tiste 3x ko jih gor tlači povprečen uporabnik bistveno ceneje, je pa psihološki moment pri štunfkih boljši - če se mi je pri ketnah cufkal k sem pomislil na montažo - si rečem raje zmanjšam za 15kmh hitrost kot pa ketne gor, pri štunfkih poiščeš prvi parking, minuto in voziš dalje, brez psiholoških zavor. Ok, to je moje mnenje oz. kako jez gledam na to, verjamem da je večini ketne gor dajat muka. Upam da ti mnenje koristi da se boš lažje odločil.