Opis:
Motor je pogonski agregat na vertikalnem mini rezkarju, (http://www.chunghsiwh.com/product/16236_pic.html) ki sem ga uspel nekako popraviti (kupljen je bil rabljen, z opombo - bo ali pa ne bo), nato pa se je pojavil problem, ki ga ne uspem rešiti:
- motor deluje pri enosmerni napetosti 180V, ki jo dobi iz elektronike, ta med ostalim vključuje tudi brezstopenjsko regulacijo.
- smer vrtenja na motorju je označena z dvojno puščico <----->, sklepam, da to pomeni možnost levega in desnega vrtenja
- smer vrtenja vretena na tem stroju je vsaj po vseh posnetkih, ki so na voljo - desna.
- ker gre za enosmerno napetost, je možno vrtenje obrniti, vendar le z menjanjem položaja kabelskih čeveljčkov na elektronskem vezju.
- stator je brez navitja v obliki stalnega magneta - dveh polkrožnih lamel
Vse lepo in prav, vendar se ta moj motor lepo, brez sunkov in iskrenja pri višjih obratih vrti le v levo!
Ob tem, da je levo vrtenje precej neuporabno, mi tudi ni razumljivo, zakaj bi se lahko motor uporabljal za obe smeri, če ena ne deluje normalno...
Ker sem v tistih časih, ko še ni bilo možno dobiti ročne vrtalke s spremembo vrtenja, le to improviziral sam, opažam, da je problem enak - visoki obrati očitno povzročijo tolikšen zamik, da se prične iskrenje.
Če je tukaj kakšen strokovnjak (v to skoraj ne dvomim) ki bi vedel, kje iskati problem, bo morda marsikaj zame lažje.
LP
Motor je pogonski agregat na vertikalnem mini rezkarju, (http://www.chunghsiwh.com/product/16236_pic.html) ki sem ga uspel nekako popraviti (kupljen je bil rabljen, z opombo - bo ali pa ne bo), nato pa se je pojavil problem, ki ga ne uspem rešiti:
- motor deluje pri enosmerni napetosti 180V, ki jo dobi iz elektronike, ta med ostalim vključuje tudi brezstopenjsko regulacijo.
- smer vrtenja na motorju je označena z dvojno puščico <----->, sklepam, da to pomeni možnost levega in desnega vrtenja
- smer vrtenja vretena na tem stroju je vsaj po vseh posnetkih, ki so na voljo - desna.
- ker gre za enosmerno napetost, je možno vrtenje obrniti, vendar le z menjanjem položaja kabelskih čeveljčkov na elektronskem vezju.
- stator je brez navitja v obliki stalnega magneta - dveh polkrožnih lamel
Vse lepo in prav, vendar se ta moj motor lepo, brez sunkov in iskrenja pri višjih obratih vrti le v levo!
Ob tem, da je levo vrtenje precej neuporabno, mi tudi ni razumljivo, zakaj bi se lahko motor uporabljal za obe smeri, če ena ne deluje normalno...
Ker sem v tistih časih, ko še ni bilo možno dobiti ročne vrtalke s spremembo vrtenja, le to improviziral sam, opažam, da je problem enak - visoki obrati očitno povzročijo tolikšen zamik, da se prične iskrenje.
Če je tukaj kakšen strokovnjak (v to skoraj ne dvomim) ki bi vedel, kje iskati problem, bo morda marsikaj zame lažje.
LP