Službeni avtomobil: N1 vs hibrid

tehnolog1

Zelenc'
4. nov 2016
1
0
1
Pozdravljeni, hipotetično me zanima:
Podjetje, davčni zavezanec, kupuje nov službeni avtomobil. Ideje so vozilo kategorije N1 (osebno, predelano v tovorno), ali hibrid. Osnovni namen je prevoz zaposlenega na delo ter delo po terenu. Za lažjo primerjavo predpostavimo enako MPC : recimo 30000€. Kakšna je primerjava med njima s pogleda subvencij, olajšav, drugih ugodnosti/slabosti... Poraba, izguba vrednosti, servis in ostali stroški avtomobila tu niso pomembni. Zanima me bolj iz računovodskega vidika.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.262
4.845
113
Če je N1 se DDV obračuna, torej podjetje stane vozilo brez DDV...

Za vožnjo domov, se mora delavcu obračunati boniteto...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.772
6.761
113
pri taščici
A N1 že obstaja kot hibrid
Kot vem ni več dovolj folija čez zadnja stekla pa mreža za sedeži za N1.
 
Nazadnje urejeno:

igi

Guru
13. okt 2007
5.604
1.206
113
Celje
Kaj pa sedaj ko prihaja iber... kupim hibrida in se prijavim v sistem kot "taksist iberja". 5x letno celo nekoga pelem. Teoreticno bi lahko davek poracunal, saj je tak avto potreben. Ce pa ni dovolj dela pac smola...

Sem precej falil?
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Fantje, dajte locit med razlicnimi vrstami storitve uber.

Uber-X ni nic drugega kot globalna taksi sluzba. In to verjetno pride k nam. Z vsemi pravili in regulacijo kot veljajo za taksi sluzbe (z obveznim dumpingom cen).

UberPOP pa bolj kot ne deluje samo v ZDA, pa se to imajo bitke v vsakem mestu oz. kako mocno drzava dopusti deregulacijo dejavnosti.

Skratka, ce bo pri nas dovoljen uberPOP, bom padel na rit od presenecenja.
 
Nazadnje urejeno:

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tudi če bo dovoljen, se bo kak FURS usedel na šoferje, pa bo hitro zadev konec, oz. bodo neizplačljive.

Sicer pa v teh zadevah se itak gre, da si Uber nabilda število uporabnikov in se potem proba prodat za par bilijonov triljonov dolarjev. Jebe se njim za direktni profit, ker puščajo denar na vse strani, še manj se jim pa jebe za dobrobit šoferjev, kjer raja ne zna izračunati niti amortizacije svojega vozila in s tem lastnega stroška. FURS se pa itak obesi na prejemek in hoče davke in prispevke.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tudi če bo dovoljen, se bo kak FURS usedel na šoferje, pa bo hitro zadev konec, oz. bodo neizplačljive.

Sicer pa v teh zadevah se itak gre, da si Uber nabilda število uporabnikov in se potem proba prodat za par bilijonov triljonov dolarjev. Jebe se njim za direktni profit, ker puščajo denar na vse strani, še manj se jim pa jebe za dobrobit šoferjev, kjer raja ne zna izračunati niti amortizacije svojega vozila in s tem lastnega stroška. FURS se pa itak obesi na prejemek in hoče davke in prispevke.

To, da je uber srednjerocno nateg za vse voznika, je itak jasno
smile-1.gif
. Dolgorocno pa tako ne bodo preziveli (tako upam).
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.518
14
38
37
Dolenjska
Jaz bi vzel N1.
Dobiš več za svoj denar, pa potem je še manj dela v računovodstvu ker ni potrebno ločevati stroške (odbijanje DDVja) - seveda, če gre samo za službene vožnje.