Kot je napisal SoulMan.
Načeloma se tam pri več kot ca. 20.000 km/letno prelomi, da je za firmo bolj ugodno, da ti dajo službeno vozilo. Torej je zate bolj ugodno, da se voziš s svojim. Preveri, če se na firmi sploh zavedajo, koliko ti bodo plačevali za kilometrino, da se potem po 3 mesecih ne premislijo in ti uvalijo enega starega golfa SDI
.
Skratka pri taki kilometrini bi ti vsaka privat firma, ki gleda na stroške, dala službeni avto. Razen, če ste dogovorjeni, da se še nekaj tvoje plače "kompenzira" skozi kilometrino.
V primeru uporabe službenega avta za privat, ko ti firma plača tudi gorivo, pa ti plačaš mesečno 1,85% vrednosti avta bruto. Prve 4 leta se vrednost avta zmanjšuje po 15% na leto, naprej pa po 10%. Tako nekako.
Tako čez prst te bo privat uporaba službenega avta (nabavne vrednosti zam 25kEUR) stala ca. 200 EUR/mesec. Vprašanje je koliko delaš na leto privat kilometrov in s kakšnim avtom si privat zadovoljen. Če imaš s privat avtom (izguba vrednosti, gorivo, servisi, zavarovanje, gume, itd...) letno manj kot 2.500 EUR/letno stroška, potem je bolje imeti privat avto in službenega samo za službene poti.
Vsekakor pa je zmagovalna kombinacija, da ti firma krije vso službeno kilometrino, čeprav se v teh časih sprašujem, kakšna firma (če ni v tvoji lasti) bi to plačevala.