skuter generalka

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
ok ni ravno motocikl ampak vseeno.
vozim piaggio nrg mc2 letnik 98 20202 km :D
v mašini še vse original (do prejšnjega mesca tudi olje v prenosih
smile-1.gif
pač se mi neda teh bedarij.... konec koncev je to italjanska roba ki je delana zato da se tanka in vozi na ostalo pa pozabi) razen valjčkov in jermena seveda. ali je mašina zrela za menjavo batnih obročkov ali mogoče celo bata in batnih obročkov. Konec koncev kako sploh čutit kdaj je odsluženo. moped vožen praktično od novega brez blokad. gas ali je na max al pa brez :D
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Runnerca let 99 se prav isti motor......24.000km..bolj redno vzdrževana ker pač nekateri imamo odnos do tehnikalij
evil.gif


Tko da pomojem bom dal prvo brušenje......al pa na fi 42....nevem še bom vidu kolk mesa ma cilinder ko bom razdiral

kake carbon lamele......belo vzmet uzadi ....pa rumene al pa zelene v sklopko...nov jermen (kak malossi mal širši da da več hitrosti)....igranje z valjčki.večja diza 78-81 ( velja za weber 12 OM fergi!!!)....igla na zadnji al predtazadnji stopnji..to bom naredu pred brušenjem cilindra da vidm kako se bo odzval scooter......se prav materijala tm za cca 100eur.....

če ne bo zadost pa al brušenje originalnga al pa komplet predelava na sport stopnjo...bomo vidl od razpoložljivih sredstev
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Pa ne pozab na jermenček oljne pumpe.....moj je še originalen tko da ga bom raj preventivno zamenjal
smile-1.gif
Pride pa 4-6 eur odvisno od trgovine.

Pa če menjaš obročke oz bat + obročke ne pozab še na iglični ležaj na sorniku sam zdei nevem al je fi10 al fi12...odvisno od motorja do motorja...v 50ccm razredu so al 10 al 12
 
Nazadnje urejeno:

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Moj runner je imel 27k km, ko sem ga prodal in do takrat nisem tikal motorja, samo 1x jermen, valjčki, zavorno olje, olje v prenosih in ena baterija in leovince zx
tongue-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
Ma jst svoje ne prodam......škoda motorja za un drobiž......pa tud če ne bi bil drobiž...enostavno je to must have za poletje
grin1.gif


Mal slabš mi že gre.......je pa res da mi že ene 5 let stoji v garaži......se prav en mali servis more past....

par dni nazaj sm razdrl fergi ker se zapaca če v njemu benz stoji ( kristalčki).....pa lamele pogledu.....sm gledu čez lukno v cilinder pa še lepo bat vrača ko ga daš malo pred ZMT se prav obročki še uredu tesnijo in kompresija bo še OK neki cajta....

Tko da kot sem rekel zgoraj najprej menjava osnovnih potrošnih stvari pa da vidmo potem če se bo kaj zboljšalo ( najbrš se bo)....čene pa štart na večjo obnovo duše
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Jaz pa z mojim sam probleme pa stroške. Lani spomladi sem ga kupil z 20kkm, mi po 1 mescu gre gas zajla. Sem jo čakal več kot mesec, ker so ravno proizvajalca menjavali. Se vozil pol 1 mesec pa mi zariba, ker se mi je v najhujši vročini snela cev na cilindru, pa ni blo hlajenja. Sem menjal cel cilinder, dal noter 70ccm (160€ + 2 dni dela). Spomladi sem pol natakno še ZX-a pa menjal valjčke in jermen (100€). Pred kakim mescom pa mi je gred zlomlo (cca 100€ stroškov + 2 dni dela spet). Vse to v zgolj 2000km.
rolleyes-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.077
5.652
113
eh razen gredi je vse ostalo just bad luck! Zdei k si naredu 3/4 generalko maš mir za 10 let!

Menjaš webra fi12 za dell ortota 17,5? seveda mal doplačam ( če bo ugodno) :D
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Moj skuter je tudi imel generalko prejšnji mesec ... in to na 54.000km ... menjal pa sem, valjčke, jermen, olje v prenosih, svečko, vodno pumpo, ležaje vodne pumpe + semering, nov bat + batni obročki, sesalne lamele polini carbon, zadnji plinski amortizer, filter zraka in hupo :)

Skupaj za cca 180€ materiala, pa 2 dni počasnega šraufanja doma.

Če se prav spomnem sem batne obročke prvič menjal nekaj pred 20.000km, pri 39.000km sem menjal bat + cilinder, pri 54.000km pa samo nov bat.

Če se malo ukvarjaš z nastavitvami, (predvsem s pravo težo valjčkov) lahko izgubo kompresije nekaj časa kompenziraš z lažjimi valjčki, pa bo skuter še vedno lepo peljal.

@luka, jaz bi na tvojem mestu nabavil nov bat in zamenjal v primeru da gre motor že kar slabo in se ti zdi da nima moči (ni hud strošek, tam do 50€ največ)

Menjaj: olje v prenosih, svečko, valjčke, jermen, sesalne lamele, (bat (ali samo obročke)), operi filter zraka in preveri vodno pumpo .. pa bo skuter še za nekaj časa dober.