Skuter 2t vs 4t

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.514
4.472
113
49
Na sončni strani ALP
Gremo malo dregnit v to temo.
evil.gif


Kupujem skuter za po mestu, imamo nekaj klančkov iz naselja v naselje in da se v sosednji kraj ne vozim z avtom, bi nabavil skuter. Izpita A nimam torej mi ostane do 50ccm ali tricikel kateri pa je finančno preko "kupčka". Gledam nekje cene okoli 2k€.

Trenutno mi je prvi finalist Honda Vision NSC 50, v "uč" pa mi je padel še Sym JET SPORTX SR 50 2T.

Torej bitka med 4T in 2T. Kakšne so izkušnje tako s firmami kot s performansi ene in druge izvedbe?

TNX
cool-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.866
5.625
113
Skoraj fsi 2T delajo mesanco ze sami...

Ostalo je pa napisano....

Moj glas za 2T
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Pri 2T ni cenejše vzdrževanje, ker moraš stalno kupovati dodatno še olje za mešanico
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
2T tudi več pije od 4T. Ne vem pa, kaj moraš pri 2T več vzdrževati, kot pri 4T??
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.866
5.625
113
Pri 4T mors pa vsake tolk ventile stelat...

Predvidevam da so narejeni po sistemu OHV kosilnic...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.836
1.961
113
najrajš na babi
Pa olje pa filter v mašini morš menjat. Vglavnem stakim mopedom jurja po mestu naklepat na sezono morš bit že kr majster. Sam sem na 400 ccm skuterju lani 3 jurje z muko naklepal, pa sem bil 2x v Bosni z njim. Tak da benz pa olje ni noben strošek. Posebej če je sfukana sezona kot je bla lani. 5 let mam skuter pa sem slabih 10k naklepal. Če je kak kandidat prodam Yamaho majesty 400 l. 09, Kupljena nova februar 2010, nekaj čez 9k km, servisirana na pooblaščencu, servisna knjiga, računi. Gume so še prve Dunlop, profila dost ampak trde, na mokrem zdrsujejo. Če ga bom obdržal letos še to zamenjam. Servis lani bil delan konec aprila, letos mam tud že termin zmenjen.
 
Nazadnje urejeno:

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.148
4.694
113
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Gremo malo dregnit v to temo.
evil.gif


Kupujem skuter za po mestu, imamo nekaj klančkov iz naselja v naselje in da se v sosednji kraj ne vozim z avtom, bi nabavil skuter. Izpita A nimam torej mi ostane do 50ccm ali tricikel kateri pa je finančno preko "kupčka". Gledam nekje cene okoli 2k€.

Trenutno mi je prvi finalist Honda Vision NSC 50, v "uč" pa mi je padel še Sym JET SPORTX SR 50 2T.

Torej bitka med 4T in 2T. Kakšne so izkušnje tako s firmami kot s performansi ene in druge izvedbe?

TNX
cool-1.gif

2T so bolj poskočni, bolj primeren za kakšno "prehitevanje", lažje se ga še kaj sfrizera, je pa zato glasnejši in odvisno od olja ki ga uporabljaš, lahko kar fino nase potegneš ta smrad od izpuha...

4T malo bolj kultivirani - manj poskočen, manj glasen, zanesljiv motorček, v primeru okvare so pa stroški lahko kaj večji...

Če si umirjen voznik je 4T super zadeva, če te pa mal vleče v brazilske tipe vožnje, pa obvezno 2T
evil.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.836
1.961
113
najrajš na babi
Mel fotr tam 2005 neosa 2T. Sem ga mal probal v lokalnih hribih. Mojih 100kg je komaj v breg vleku. Nekaj let pozneje sem gledal na dopustu na Lastovem 4T neos za rent in zavaljene švabe, ko so ga rinli v breg, ker ni potegnu.
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.514
4.472
113
49
Na sončni strani ALP
Torej bi blo najboljš probat oba. 2t in 4t za moj teren...

Nisem več v rosnih mladih letih, da bi moral dirkat. Poleg tega bi naredil A kat. in se stegnil za več ccm.
Friziralo se tudi ne bo nič. Za v službo in v trgovino pa bo po moje 4T čist OK.

Sem mislil še, če ima kdo izkušnje z omenjenima modeloma?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.866
5.625
113
Citat:
Uporabnik map pravi:
Mel fotr tam 2005 neosa 2T. Sem ga mal probal v lokalnih hribih. Mojih 100kg je komaj v breg vleku. Nekaj let pozneje sem gledal na dopustu na Lastovem 4T neos za rent in zavaljene švabe, ko so ga rinli v breg, ker ni potegnu.

Za turiste bodo vedno zablokirani motorji...tko da normalen Neos bo sel ok v klanec...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.252
1.875
113
Pol pa najprej naredfi a kategorijo in si kupi nekaj močnejšega...da se boš varno vozil.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Torej bi blo najboljš probat oba. 2t in 4t za moj teren...

Nisem več v rosnih mladih letih, da bi moral dirkat. Poleg tega bi naredil A kat. in se stegnil za več ccm.
Friziralo se tudi ne bo nič. Za v službo in v trgovino pa bo po moje 4T čist OK.

Sem mislil še, če ima kdo izkušnje z omenjenima modeloma?

če boš delal izipt za A tak nimaš kaj razmišljat....kupiš močnejšega, ki so itak 4T, pa tudi če je samo 250ccm bo šlo v breg brez problema ;-)


Citat:
Uporabnik map pravi:
Pa olje pa filter v mašini morš menjat. Vglavnem stakim mopedom jurja po mestu naklepat na sezono morš bit že kr majster. Sam sem na 400 ccm skuterju lani 3 jurje z muko naklepal, pa sem bil 2x v Bosni z njim. Tak da benz pa olje ni noben strošek. Posebej če je sfukana sezona kot je bla lani. 5 let mam skuter pa sem slabih 10k naklepal. Če je kak kandidat prodam Yamaho majesty 400 l. 09, Kupljena nova februar 2010, nekaj čez 9k km, servisirana na pooblaščencu, servisna knjiga, računi. Gume so še prve Dunlop, profila dost ampak trde, na mokrem zdrsujejo. Če ga bom obdržal letos še to zamenjam. Servis lani bil delan konec aprila, letos mam tud že termin zmenjen.

cena?
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Citat:
Uporabnik Zgaga pravi:
Gremo malo dregnit v to temo.
evil.gif


Kupujem skuter za po mestu, imamo nekaj klančkov iz naselja v naselje in da se v sosednji kraj ne vozim z avtom, bi nabavil skuter. Izpita A nimam torej mi ostane do 50ccm ali tricikel kateri pa je finančno preko "kupčka". Gledam nekje cene okoli 2k€.

Trenutno mi je prvi finalist Honda Vision NSC 50, v "uč" pa mi je padel še Sym JET SPORTX SR 50 2T.

Torej bitka med 4T in 2T. Kakšne so izkušnje tako s firmami kot s performansi ene in druge izvedbe?

TNX
cool-1.gif
Vprašanje: ali imaš namen skuter uporabljati tudi za vožnjo do bližnje izletniške točke ob jezeru, do katerega je cesta v klanec, dokaj strm in dolg.
Če da, potem ti svetujem, da gledaš za vodno hlajenimi skuterji, ker z prisilno zračno hlajenimi skuterji zna biti pregrevanje motorja problem.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.866
5.625
113
V primeru zracnega...pa da mas furo kjer se bo pregreval...

Potem (ti svetujem) bo tudi olje drazje...namesto 8-12e/L za mineralnega bos kupoval 18-22 e/L sintetiko
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.249
6.461
113
pri taščici
Ne vem koliko km misliš voziti in po kako prometnih cestah.
Ko sem bil mulo sem 5 let vsak mesec pozgal približno 25l v štirki. Potem sem enkrat kupil Virago 250. Na km je Virago zagotovo manj pozgal (dobra 2l/100km) na leto pa približno enako (10kkm na leto)
Kako ljudem uspe naklepat v sezoni 3 jurje in da so bili od tega 2x v Bosni mi ni jasno.
Sobota zjutraj v Dolomite, nedelja zvečer doma, vmes pa jurja km.
Dubrovnik lj tudi v kosu. Potem pa se "vsakc dan v službo.....
 

map

Guru
6. jul 2008
7.836
1.961
113
najrajš na babi
Pač določeni imamo še familijo, baba cele dneve dela, merkamo otroke. otroci čez poletje hočejo na kopanje, pa da se z njimi v fraj cajtu z biciklom zapelješ, pa greš na kak pohod, da se z njimi ukvarjaš, ne pa da ko imaš 5 minut fraj na mopedu visiš deca pa cele dneve sami. Po slovensko pač. Potem si pa spet kakih 12 ur v službi, itd, delamo nočne. Po nočni si 4 ure odspim , potem pa lahko 100 kofetov popijem, pa z motorjem nisem za drugam kot za kaki 10 km na kavo. na daljši relaciji pri +35 pod čelado, opremo sem začne spati in vožnja ni varna. to je to. In 3 mesci se hitro obrnejo, od tega vidš 2x-3x mel cel dan ali 2 cajta za kam iti, ostalo drkarija par kilometrov gor ali dol. aja pa 2x v bosno in nazaj še jurja ne nanese. Tuid jest sem leta nazaj take fure delal brez pizdarij, sam da otroc odrastejo jih bom tud.