@Earnhardt: definitivno se splača. Sem primerjal na ViaMichelin, je sicer samo okrog 10 kilometrov razlike, ampak se mi je nekako lepše peljat čez vipavsko dolino. Ko piha, piha tudi proti Sežani, tako da glede tega sem tam-tam.
@Roberto: Polomija zato, ker kljub kar konkretnemu klancu niso bili sposobni naredit (glede na to da je šlo za novogradnjo) ene izletne cone za tovornjake (recimo tako kot je pred črnokalskim viaduktom). Pa pustimo 40 ton, veliko lokalnega prometa ima 40 ton samo tovora, kje je šele bruto... Sicer pa ne vem, glede na to, koliko časa so gradili vse skupaj, sem pričakoval več. Can't put my finer on it, ampak lahko bi bilo bolje. No, lahko bi me že izučilo na ostalih zgledih slovenske gradnje avto- in hitrih cest.
Glede vremenskih pojavov pa takole: nanje se ne da vplivati, lahko pa se jih upošteva že pri načrtovanju.
Seveda pa je eno kar narišejo arhitekti in drugo kar odobri investitor. Sem se pred nekaj časa pogovarjal z eno arhitektko glede oken (pri čiščenju objektov imamo ponavadi največ težav prav z okni - recimo na višini je vgrajeno fiksno okno. Iz notranje strani se ga da lepo očistiti, z zunanje pa je nemogoče, največkrat zaradi terena) in mi je rekla, da oni (torej arhitekti) vse to upoštevajo pri izdelavi projekta, potem pa investitor naroči klestenje. In ko vpraša, zakaj mora biti okno na vrhu za odpiranje namesto fiksno sicer razložijo, da je to zaradi čiščenja, vendar največkrat pade odločitev za fiksno okno.
Ni mi jasno recimo zakaj so morali avtocesto od Razdrtega do razcepa Koper-Sežana speljati čez hrib. Velikokrat so tam problemi z vremenom - od snega do megle, vetra in tako naprej. Če bi naredili tunel, bi se elegantno izognili vsem težavam. Aja, samo potem bi bili verjetno problemi s tehnično ustreznostjo tunela... Naši gradbinci res ne razočarajo.