Skropucalo cez Rebrnice zaprto ze drugic

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Pred mesecem sramotnega izgleda in uprasljive kvalitete odprt odsek dvopasovne polceste cez Rebrnice zaradi polovicarske izgradnje brez protivetrnih zascit ze drugic zaprt.......
Brez protivetrnih zascit na najbolj vetrnem obmocju v drzavi.....samo v Sloveniji ,Guatamali in Afganistanu....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A misliš da v tako opevani Hrvaški (kar se gradnje AC tiče) pa nikoli ne zapro Masleniškega mostu na Dalmatini zaradi burje?

Dej ne bodi pameten preveč...
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
No no, izgovarjanja na sosede pa od tebe res nisem pričakoval
smile-1.gif
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Pred mesecem sramotnega izgleda in uprasljive kvalitete odprt odsek dvopasovne polceste cez Rebrnice zaradi polovicarske izgradnje brez protivetrnih zascit ze drugic zaprt.......
Brez protivetrnih zascit na najbolj vetrnem obmocju v drzavi.....samo v Sloveniji ,Guatamali in Afganistanu....

Izgled mi niti ni tako važen, ampak ko sem se pred parimi tedni prvič peljal dol in potem nazaj sem se počutil, kot da sem na bob stezi. Ovinki in ovinkci, na viaduktu Boršt pa sem prebral Borat
grin1.gif

Vsekakor je bolje kot po stari cesti, ko so začeli graditi hitro cesto so jo povsem zanemarili in trenutno stanje je žal katastrofalno. Kar se mene tiče pa je uporabnost nove hitre ceste odlična. Od Postojne do Udin ti ni treba niti enkrat zavit dol iz hitre/avto-ceste, navkljub polomiji čez Rebernice pa se vseeno raje peljem tam kot pa čez Sežano. Mogoče mi je bolj domače zato, ker sem se kakšno leto vsak dan fural v gorico in nazaj
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zakaj polomija? Večina tranzita gre na Sežano in naprej na Fernetiče. Na Vrtojbo gre bolj malo tranzita in več destinacije v FJK. Da pa bo problem ob burji pa so tudi napovedali, prav tako rešitev za ta problem. V končni fazi je več prometa na Karavankah, pa je AC od Hrušice do Vrbe isto bob steza... Pa v MB imajo še hujši primer (sedaj ne več tako obremenjen) bob steze.
@Stein: zakaj začudenje? Vsi opevajo Hrvaške AC in njihovo gradnjo (vojska je poceni delovna sila, zemlja brez lastnika pa tudi, pa pustimo to), pa imajo prav tako težave z vremenskimi pojavi...
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
@Earnhardt: definitivno se splača. Sem primerjal na ViaMichelin, je sicer samo okrog 10 kilometrov razlike, ampak se mi je nekako lepše peljat čez vipavsko dolino. Ko piha, piha tudi proti Sežani, tako da glede tega sem tam-tam.

@Roberto: Polomija zato, ker kljub kar konkretnemu klancu niso bili sposobni naredit (glede na to da je šlo za novogradnjo) ene izletne cone za tovornjake (recimo tako kot je pred črnokalskim viaduktom). Pa pustimo 40 ton, veliko lokalnega prometa ima 40 ton samo tovora, kje je šele bruto... Sicer pa ne vem, glede na to, koliko časa so gradili vse skupaj, sem pričakoval več. Can't put my finer on it, ampak lahko bi bilo bolje. No, lahko bi me že izučilo na ostalih zgledih slovenske gradnje avto- in hitrih cest.

Glede vremenskih pojavov pa takole: nanje se ne da vplivati, lahko pa se jih upošteva že pri načrtovanju.
Seveda pa je eno kar narišejo arhitekti in drugo kar odobri investitor. Sem se pred nekaj časa pogovarjal z eno arhitektko glede oken (pri čiščenju objektov imamo ponavadi največ težav prav z okni - recimo na višini je vgrajeno fiksno okno. Iz notranje strani se ga da lepo očistiti, z zunanje pa je nemogoče, največkrat zaradi terena) in mi je rekla, da oni (torej arhitekti) vse to upoštevajo pri izdelavi projekta, potem pa investitor naroči klestenje. In ko vpraša, zakaj mora biti okno na vrhu za odpiranje namesto fiksno sicer razložijo, da je to zaradi čiščenja, vendar največkrat pade odločitev za fiksno okno.

Ni mi jasno recimo zakaj so morali avtocesto od Razdrtega do razcepa Koper-Sežana speljati čez hrib. Velikokrat so tam problemi z vremenom - od snega do megle, vetra in tako naprej. Če bi naredili tunel, bi se elegantno izognili vsem težavam. Aja, samo potem bi bili verjetno problemi s tehnično ustreznostjo tunela... Naši gradbinci res ne razočarajo.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik trigga pravi:Ni mi jasno recimo zakaj so morali avtocesto od Razdrtega do razcepa Koper-Sežana speljati čez hrib. Velikokrat so tam problemi z vremenom - od snega do megle, vetra in tako naprej. Če bi naredili tunel, bi se elegantno izognili vsem težavam. Aja, samo potem bi bili verjetno problemi s tehnično ustreznostjo tunela... Naši gradbinci res ne razočarajo.

Glede prvega stavka, vprašaj 'lokalne' veljake, zakaj je tako (podobno je z traso pri Trebnjem). Glede tehnične ustreznosti tunelov si pa verjetno zadnji, ki kaj ve o tem.

Poleg tega (omenjaš gradbince in sklepam da namiguješ na šentviški feler), projekt predora Šentvid je bil že v osnovi razdeljen na tri dele (pogodbe). Bil je projekt predora Šentvid, projekt nove galerije Šentvid (pod Celovško) in projekt stare galerije Šentvid. Ugani, kje SCT ni bil glavni nosilec del.

Preveč nasedate novinarjem. To so pa itak uiber strokovnjaki (bevsk, bevsk, bark).

Brez zamer
LP
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Nič ne zamerim. Opazka glede tehnične ustreznosti je bila sarkastične narave, res nimam pojma kako je s tem. Jaz govorim bolj s stališča končnega (in pogostega) uporabnika, ki ga ozadje niti ne zanima preveč dokler stvari tečejo tako kot je treba. Pa tudi s stališča davkoplačevalca, ki (tako kot vsi) financira tovrstne podvige.

Novinarji pa žal velikokrat prodajajo polno malho praznega niča, mislim da je že težko najti oddajo oz. medij, ki je kredibilen. Več ali manj se predstavlja samo ena plat medalje.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik trigga pravi:
Ni mi jasno recimo zakaj so morali avtocesto od Razdrtega do razcepa Koper-Sežana speljati čez hrib. Velikokrat so tam problemi z vremenom - od snega do megle, vetra in tako naprej. Če bi naredili tunel, bi se elegantno izognili vsem težavam. Aja, samo potem bi bili verjetno problemi s tehnično ustreznostjo tunela... Naši gradbinci res ne razočarajo.
Gradbinci? Trase glavnih prometnic je še vedno določila politika. Tudi v primeru Razdrto-Senožeče, ki je res sfaljena trasa, ampak odgovorni za to neumnost najbrž niso niti živi več vsi. Takrat ko se je določala ta trasa, se je večinoma izogibalo predorom, ki so bili v tistih desetletjih res zahtevni objekti. Takrat smo v Sloveniji na avtocestah imeli natančno dve kratki predorski cevi, s katerimi baje sploh ni bilo malo težav pri gradnji. V Jugoslaviji avtocestnih predorov pa sploh še ni bilo. Še Nemčija jih je imela le ene par, pa še to povečini bolj kratkih, so pa zato radi delali strme klance.
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Na gradbince je letela tehnična ustreznost tunela, kot je že prej ugotovil franci. Trase pa vem, kako se določajo, imamo tudi v naši občini težave s tem. Vsaj imeli smo jih, trenutno je nekako potihnilo vse skupaj. Me prav zanima, kako bo s tem, ker je občina na trasi, kjer je bil prvotni (zavrnjen) predlog kupovala parcele.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mislim, da je to letelo na prvega pisca, ki je Slovenijo in protivetrno zaščito na avtocestah strokovno utemeljil in nazorno primerjal še z najbolj razvpitimi primeri iz avtocest Gvatemale in Afganistana.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.411
2.764
113
Na Rebrnicah sm opazil neke plasticne skatlice pod znaki, ki gredo preko ceste. Kvadratne z lukno spodaj. Italijani majo enake. Kaj je to zaena stvar? Nad vsakim voznim pasom so. Stetje prometa?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.233
869
113
Citat:
Uporabnik poldo pravi:
Pred mesecem sramotnega izgleda in uprasljive kvalitete odprt odsek dvopasovne polceste cez Rebrnice zaradi polovicarske izgradnje brez protivetrnih zascit ze drugic zaprt.......
Brez protivetrnih zascit na najbolj vetrnem obmocju v drzavi.....samo v Sloveniji ,Guatamali in Afganistanu....

veš kako je to: ko pade komanda, mora biti odprto do datuma, pa čeprav bo treba čez en teden vse skupaj zapreti in dokončati/popraviti.
btw, ali veste, da ima večina viaduktov na rebrnicah deklarirano dobo obratovanja 50 let? južno pobočje nanosa, preko katrega je speljana trasa, plazi s hitrostjo približno 1cm/leto, teflonski drsniki na stebrih pa imajo natanko 50cm rezerve
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
veš kako je to: ko pade komanda, mora biti odprto do datuma, pa čeprav bo treba čez en teden vse skupaj zapreti in dokončati/popraviti.
btw, ali veste, da ima večina viaduktov na rebrnicah deklarirano dobo obratovanja 50 let? južno pobočje nanosa, preko katrega je speljana trasa, plazi s hitrostjo približno 1cm/leto, teflonski drsniki na stebrih pa imajo natanko 50cm rezerve

Ful fajn, kak potres ali dva okrog Nanosa, pa se bo rezerva prepolovila...
rolleyes-1.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Pa kater pacijent se je spomnil dati 80 omejitev, da moraš še navzdol zavirat al pa v 3 vozit. vsaj 100 bi dali
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mislim, da so res števci. S tem naj bi potem kontrolirali sprotno količino prometa in sproti prilagajali omejitev hitrosti. Kot običajno za Slovenijo, se te neumnosti spravijo delat na odseke, ki sploh nimajo tako veliko prometa (Rebernice, Črni Kal, Trojane). Dejansko pa bi tak števec prišel prav predvsem na ljubljanski obvoznici ter priključnih avtocestah, ampak tega pa seveda ni.