Skrajšanje dobe na servisih

serviser!

Fizikalc
21. jun 2021
268
42
28
Ali kdo morda ve več o tem?
Z novim letom bi naj servisi porabili Max 30 dni za popravilo in ne več 45.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.246
6.084
113
Od 26. januarja 2023 dalje velja novi zakon.

97. člen
(pravice potrošnika)
(1) Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Če proizvajalec v roku iz prvega odstavka tega člena in prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.
(4) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
(5) Ne glede na prvi, drugi in tretji odstavek tega člena lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
(6) Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list.
(7) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.
(8) Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
(9) Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.
 
  • Všeč mi je
Reactions: serviser!

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.221
4.750
113
Za izdelke kupljene pred 26. Januarjem 2023, velja stara zakonodaja.
Za izdeleke kupkjene po tem datumu, bo veljala nova zakonodaja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: serviser!

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.492
925
113
Boste moral serviserji pa drgac resevat probleme. ;)
Na srečo ne delam s fizikalci, pa tudi servisira se bore malo (tistega kar mi industriji dobavimo)...
Drugače pa...HYDAC ima za dobavo Filtrov za nafto neverjeten dobavni rok..24 delovnih tednov...Pa gre za eno alu pokrov in lonček...in filtrski vložek (še te dobavljajo 3 mesece)
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.492
925
113
A da imate pa kak filter na zalogi je pa prevelik strošek?
Hja..A veš, da mi nismo uvoznik...Jih pa ena stranka pri nas občasno vzame....
Pa mi mamo na zalogi stvari po par 1000€/kos...za neznanega kupca, ne pa tole...
Firma je vsaj na papirju nemška in ima Slovensko podružnico....zdaj se pa pejd...
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.960
1.840
113
Fino...sem ne dolgo nazaj imel primer, ko so v 44. dnevu ugotovili da ne morejo popravit