"ŠIML" za uveljavljanje stvarne napake

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Ima kdo kakšnega? Gre pa se za GSM. Aja, pa nočem novega telefona ali popravljenega starega, ampak kupnino...

hvala
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
vem, ampak prodajalec noče pristati na ta člen, saj se sklicuje, da ima tudi on 8 dni časa, v katerem lahko pošlje aparat na servis, da ta ugotovi če gre res za stvarno napako....
 

B81

22. jul 2007
37.009
10.539
113
Ne sekiraj se, bodo že ugotovili, da je stvarna napaka...povej, kje si kupil, tudi jaz sem imel frko z enim mariborskim...

Če ima on res čas 8 dni (nisem preverjal), potem itak ne moreš nič.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Mobisvet

Mi je pa lastnik rekel, da če je stvarna napaka, da mi bodo pač zamenjali matično ploščo in bo telefon nov, vendar se jaz s tem ne strinjam in sem mu rekel, da želim denar, pa še kr ni hotel slišati za to, ker se je pač zgovarjal, kaj naj potem on z rabljeno baterijo in ekranom etc.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
Citat:
Uporabnik bansh28 pravi:
pungi, pungi.......

na žalost
uf-1.gif


sicer pa saj veš kaj pravijo....dober glas seže v deveto vas (slab pa v petnajsto in še dlje)
 

_robi_

Pripravnik
15. maj 2009
455
0
16
Jaz sem mel enkrat problem v trgovini z čevlji, ker so se mi čevlji odlimal dva dni po tistem ko sem jih kupil. Pa grem nazaj, pa je trgovka rekla da ne vrača denarja ampak lahko kupim iste čevlje ali pa kaj drugega v protivrednosti... Za mano pa stoji tržna inšpektorica, ki je prav tako prišla po nakupih in se malo vmeša. Dejala je da so ti opcije: vzamem druge čevlje, dam v popravilo ali dobim denar nazaj(za tisto popravilo nisem čisto ziher, so pa sigurno bile tri opcije). Trgovka čisto pobledi, jaz zahtevam moj denar, potem pa zopet tržna, da ima trgovec osem dni časa, da pogleda kaj je narobe in mi potem vrne denar.
Drugače povedano, če se napaka odkrije v x dnevih od nakupa (ne vem točno koliko) lahko zahtevaš denar nazaj in ne popravilo!
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
za stvarno napako je reklamacijski čas 2 meseca, ampak najbolj me moti to, da bodo oni pošiljali telefon na servis, kateri bo ugotavljal če je bilo s telefonom "grdo" ravnano in šele potem mi bodo podali odgovor. Skratka to traja, jaz pa rabim telefon
frown-1.gif


je pa vračilo denarja v 8ih dneh od nakupa po mojem le dobra volja prodajalca, vse ostalo se rešuje papirnato

PS: v Hervisu z vračilom denarja ob defektnem izdelku nisem imel težav
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
aja....sem pa se o tem pozanimal tudi na tržnem inšpektoratu, kjer so mi povedali, kakšen je začetni postopek pri uveljavljanju stvarne napake in ko sem jim povedal za katero trgovino gre, so mi dejali, da so jim že poznani....
 

_robi_

Pripravnik
15. maj 2009
455
0
16
Nič ni dobra volja. Denar je treba vrnt. Če meni telefon crkne po dveh dnevih sigurno nebi več hotel takšnega imeti. Kaj bo pa crknilo čez 1 ali 2 meseca? Zato imajo osem dni časa, da ugotovijo, da tebi recimo ni padel v sekret ko si šel srat in da je za napako kriv proizvajalec in ne ti. Potem pa denar nazaj!!! Isto jaz prakticiram pri meni, če stranka v osmih dnevih prinese nazaj pa pravi da ne dela, dam drugo stvar ali pa vrnem denar.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
saj....prvo bom poslal dopis, potem čakal odgovor pa da vidim....mi je pa rekel isto, da bodo poslali telefon na servis in da recimo vidijo, da meni telefon ni padel v WC itd.....saj to me ne moti, če mi bo potem vrnil denar, jaz bom že preživel, razpizdlo me je to, ko mi je reko, da če je hin kakšen čip ali kaj podobnega, da mi bodo na servisu menjali celotno plato in ko sem rekel, da takšnega telefona nočem imeti, mi je rekel, da kaj pa naj oni potem s rabljeno baterijo in ekranom!....če je telefon hin, je hin in osebno želim samo še kupnino od Purgija, ker z njimi več nočem in ne bom imel nobenega opravka 4EVER!
 

bansh28

Fizikalc
24. sep 2009
2.390
2
36
ORGINAL tm
Citat:
Uporabnik DMX pravi:
saj....prvo bom poslal dopis, potem čakal odgovor pa da vidim....mi je pa rekel isto, da bodo poslali telefon na servis in da recimo vidijo, da meni telefon ni padel v WC itd.....saj to me ne moti, če mi bo potem vrnil denar, jaz bom že preživel, razpizdlo me je to, ko mi je reko, da če je hin kakšen čip ali kaj podobnega, da mi bodo na servisu menjali celotno plato in ko sem rekel, da takšnega telefona nočem imeti, mi je rekel, da kaj pa naj oni potem s rabljeno baterijo in ekranom!....če je telefon hin, je hin in osebno želim samo še kupnino od Purgija, ker z njimi več nočem in ne bom imel nobenega opravka 4EVER!

Pol je boljše da se obrneš na Lazota ! Ti bo vse zrihtal
evil.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Lepo napiši, da želiš vračilo kupnine. Tistih nekaj dni boš moral počakat, da dobijo mnenje servisa. Če je trgovec k.reten, bo vztrajal pri svojem, ti želel vrniti popravljen telefon, ti boš prijavil tržni inšpekciji(*), kar bo imelo za posledico precejšnjo kazen za trgovca in v končni fazi vračilo kupnine tebi.

(*) grem stavit, da bo zgodba v trenutku omembe tržne inšpekcije takoj rešena, denar pa v tvojih rokah / na računu.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Preberi one člene (ni jih tako dosti), pa po potrebi vprašaj za nasvet.
ZPS in UVP se s tem ukvarjajo.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
in še odgovor prodajalca na moj mail:

ZvPot v 37.a členu 2.točka narekuje ,da prodajalcu omogočite ,da stvar pregleda,zato vas naprošamo da nam dostavite aparat.

torej jutri dobi telefon, ga pošlje na uradni servis kjer ga pogledajo, tam ugotovijo, da res gre za stvarno napako in mi vrne kupnino? A lahko on vztraja pri tem, da mi bodo tam zamenjali celotno "drobovje" in mi potem vrne popravljen telefon?

aja pa še to...kako je najbolje zapečatiti telefon, da ga prodajalec nebi slučajno namerno "namočil" preden ga bo poslal na servis, kar bi seveda pomenilo, da je garancija neveljavna....
 

Group_Therapy

Dvojček št. 2
18. jul 2007
7.339
1
38
Verjetno več kot to, da ga poslikaš v detajle in posnameš med delovanjem ne moreš. Me zanima, če bojo priznali stvarno napako...
ne-ne-1.gif


edit:
Kaj pa če ga ti na en servis neseš? Mora nujno prodajalec pošiljat?
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Stvarno napako urejaš s prodajalcem.

Če ta slovi po mutibaričevičenju, prej dobro dokumentiraj zadevo (slike, podroben pregled,...).