Silux rezervni deli

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Dragi forumaši ;), ima kdo kaj več izkušenj s Silux avtodeli ? znano je , da so to večinoma ponaredki originalnih delov, ampak vseeno rečmo kakšno besedo o njih..kvaliteta, rok trajanja ipd.. seveda je splošno znano na Alterju, da take dele ne vgrajujemo v naša vozila, ampak, bo pa vsaka izkušnja dobrodošla, če ne za nas, pa za kolega.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Za prejšnji avto sem večinoma kupoval pri Siluxu (senzor temperature, ABS senzor, servisni material,...) in nikoli ni bilo problema s kvaliteto. V dveh letih ni crknilo nič, potem sem avto prodal.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.337
303
83
39
Ljubljana
do zdej vse ok (luči, senzorji itd...)

edino kakšnega odbijača alpa blatnika si nebi upal kupovat pa gor dat na novejši avto
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Kaj pa kakšni motorni deli, oz. črpalke in kompresorji? pravijo, da je tudi enoletna garancija na te zadeve..
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sem kupil kolotečno plastiko za prejšnji avto... sicer zelo ugodna cena (nekje 50% cene originalnega dela), no ko sem to dobil na dom in sem otipal ta kos ter ga zmontiral sem videl da sem ga še preplačal...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.414
5.693
113
karoserijskih delov ne jemat tam. Ker je katastrofa. Razen za kako staro kanto, kjer ti je vseeno za špranje in če je po enem letu rja
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
A nima Silux tudi kvalitetnih delov v ponudbi?
Seveda pa potem cena ni 20% originala...

Kaj pa kakšni motorni deli, oz. črpalke in kompresorji? pravijo, da je tudi enoletna garancija na te zadeve..
Kaj ti pomaga garancija, če moraš vse ven jemat in spet noter montirat. Dela ti ne bodo plačali.
Po možnosti ti rikne še kje v vukoje... 1000km od doma.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Sponke za tapete (notranjost) pri Silux nikoli več, stran vržen denar, neprimerljivo z originalom. Narejene so iz izredno nekvalitetnega materiala, ki zaradi krhkosti ne zdrži montaže - sponka ob vstavitvi dobesedno razpade na majhne kose.

Po reklamaciji izdelka so mi bolj kvaliteten izdelek (menda original) želeli v celoti zaračunati, skupaj s poštnino, kar sem izvedel šele pri obvestilu dostavne službe. Po ponovnem klicu je bil odziv precej odrezav, da ne uporabim kakega drugega pridevnika. Kaj jim ni jasno pri besedi 'reklamacija'? Čez Silux sem naredil črto!
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.337
303
83
39
Ljubljana
čudni so ratali... jz sm zadnjič po telefonu naroču neko masko, jim dal original kataloško, mi pošljejo popolnoma napačno, kličem da hočem vrnit in tip reče da se ne da, ker je bilo naročeno na podjetje... neka nova pravila... no po dolgem pregovarjanju so komaj poslali GLS po paket.
 
  • Všeč mi je
Reactions: naliM

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Sponke za tapete (notranjost) pri Silux nikoli več, stran vržen denar, neprimerljivo z originalom. Narejene so iz izredno nekvalitetnega materiala, ki zaradi krhkosti ne zdrži montaže - sponka ob vstavitvi dobesedno razpade na majhne kose.
Predvidevam, da kakšna kitajska kopija. Namreč z njimi sem imel identične izkušnje.
 
19. jul 2007
2.843
1.566
113
čudni so ratali... jz sm zadnjič po telefonu naroču neko masko, jim dal original kataloško, mi pošljejo popolnoma napačno, kličem da hočem vrnit in tip reče da se ne da, ker je bilo naročeno na podjetje... neka nova pravila... no po dolgem pregovarjanju so komaj poslali GLS po paket.
Zakon o varstvu potrošnikov in vsa pripadajoča pravila (ki dejansko dobro varujejo potrošnika) veljajo za končnega potrošnika, fizično osebo (kot šibkejšo osebo v nekem pogodbenem razmerju).
Za gospodarske subjekte (od sp-ja naprej), pa ne veljajo ta pravila ampak gre za dvostransko, enakopravno poslovanje, ki ga urejajo dozadevna pravila.

In tak princip velja že nekaj časa.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.246
2.526
113
Zakon o varstvu potrošnikov in vsa pripadajoča pravila (ki dejansko dobro varujejo potrošnika) veljajo za končnega potrošnika, fizično osebo (kot šibkejšo osebo v nekem pogodbenem razmerju).
Za gospodarske subjekte (od sp-ja naprej), pa ne veljajo ta pravila ampak gre za dvostransko, enakopravno poslovanje, ki ga urejajo dozadevna pravila.

In tak princip velja že nekaj časa.
Že, že, ampak če jim daš original kataloško in oni pošljejo nekaj drugega, pa imaš tudi kot firma pravico do reklamacije.
 
19. jul 2007
2.843
1.566
113
Tukaj je drobni tisk in bedne fore prodajalcev:
"kličem da hočem vrnit in tip reče da se ne da" - kot fizična oseba lahko vrneš, kot pravna pa ne moreš
" imaš tudi kot firma pravico do reklamacije" to pa seveda lahko, samo se moraš že v začetku sklicevati na to

Korekten prodajalec ti bo sam od sebe rekel - bomo uredili reklamacijo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
kot firma jim pošlješ reklamacijski zapisnik, izdelavo tega jim tudi zaračunaš. Računa seveda ne plačaš, dokler zadeva ni urejena.
Tak nam tujci delajo že vrsto let, brez sramu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sad

corsol

Guru
11. mar 2010
3.039
996
113
1x sem naročil ogledalo(steklo, kao kvaliteta enaka originalu, najdražja opcija).
Odprl paket, prijel v roke, ...in jim poslal nazaj.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kakorkoli obrnemo, dobili ste natančno točno to kar ste naročili in plačali. Kopijo. Nekateri sicer pridejo k pameti, večina nikoli.