Si.mobil - izboljšave

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Ojla, ,
kot berem v sosednji temi se s Si.mobila kliče stranke, ki so odšle. Morda je smiselno, da še jaz povprašam znalce o možnostih za izboljšavo ponudbe,.. Glavnino lahko razberem iz postov a vseeno,.

Torej, kje uporabniki ali bivši uporabniki Si.mobila vidite pomankljivosti Si.mobilove ponudbe oz. kaj vas moti,..

b
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Jaz sem oktobra odšel zaradi katastrofalnega delovanja omrežja - nedosegljivost, prekinjanje, padanje povezave... Pač posledica famozne posodobitve omrežja, ki ji očitno še zdaleč niso bili kos. Bi moral biti naročnik do maja, pa sem raje predčasno odplačal telefon.

Zdaj če je to razlog še sedaj upam, da ne.
 

SE_P1i

Pripravnik
7. feb 2008
887
0
16
Mene npr. moti, da lahko v prosti prodaji kupim telefon ceneje kot pa je pri vas z dvoletno vezavo. Sej vem da prodaja telefonov ni vaša primarna storitev, sam želim povedat, da če bi zamenjali dobavitelja, bi lahko bili s cenami telefonov še bolj konkurenčni tako trgovinam, ki prodajajo samo telefone, kot drugim opertaterjem.
zmaga.gif
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Omrežje je treba optimizirati na tekoče delovanje, so odstopanja: napake, itd, na mojem rejonu je še zmeraj prisotna, Orion - Poslovna na Dunajski v Lj, preklaplja med 2g in 3G, tako na prostem kot v notranjosti stavbe, včasih dober deluje, potem samo 2G ali 3G. Nimam pa klicev, ki se med seboj ne slišimo. Pa vsake toliko časa pokličem Si.mobil tehnike, pa vedno isti odgovori, s tem problemom smo že obveščeni, na vašem rejonu ne načrtujemo posodabljanja. Jaz njim: mogoče bi bila rešitev UMTS900 ? Ja hvala , nasvidenje. Tušmobil lepo dela na tem rejonu, pa isto stoji baza - antena na WTC - Smelt, samo da je UMTS900 / 2100.
 
Nazadnje urejeno:

halo

Fizikalc
22. jul 2007
2.211
0
36
52
Ljubljana
Tudi jaz odšel teden dni nazaj po 13 letih simobila... Lahko rečem žal.
Katastrofa omrežje, nedosegljivost pri polnem signalu.
Na trenutke sploh ni bilo omrežja, nemožnost pošiljanja SMS jev.
Dostavljeni z zamikom par ur do dneva. Na mobitel pa nekateri sploh niso prišli.
Interna povezava H+ katastrofa.

In vedno vse napake prijavljal.
Ampak vedno je bil kriv moj telefon ki zgublja signal.
Pa seveda aparat naj bi dal na 2g
confused-1.gif


Nikoli ne rečem da se na simobil ne bom vrnil.
Trenutno sem ga imel čez glavo
rolleyes-1.gif
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
Sem bil 7 let vaš naročnik na 3 številkah in toliko reklamacij kot sem jih imel pri vas zadnja leta preden sem šel nisem imel nikjer, vedno je bilo nekaj narobe pri raznoraznih postavkah, potem da še ne omenim plačljivi dostop za portal live+ vodaphonova tipka za dostop- nedopustno in za tisti zmazek plačevati ter spreminjanje paketov a vedno samo za nove naročnike, za stare ko jih j.. , če želite se na novo vežite
ne-ne-1.gif
 

osiris12345

Fizikalc
20. feb 2011
1.306
13
38
Ljubljana
predragi telefoni so ratali in razmišljam da bi tud jaz šel na tuš mobil, čeprav sem naročnik simobila že 12 let... ko sem jih vprašal zakaj so podražili telefone je bil odgovor da se prilagajajo trgu... ja kaj da se use draži pa se morajo še oni... naslednji mesec odplačam naročnino pa grem na tuš
 

dinos77

Pripravnik
2. nov 2010
589
1
18
Slovenija
Mene je na simobilu motlo predvsem to, da so imeli za težave ki so se mi pojavljale vedno znova neke izgovore in nikoli niso znali jasno povedati zakaj se gre. O njihovem omrežju raje ne bi zgubljal besed, ker je res slabo in najhuje mi je bilo to da so vedno znova oglaševali kako imajo oni najboljše omrežje. Non stop prekinjalo med klici, nedosegljivost itd. Imajo tudi dost nesposobni klicni center in dejstvo da vedno znova zvišujejo cene svojih storitev.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
To je ena stvar: izmotavanje. Tega je preprosto preveč. Lahko malo tu in tam, ampak s časom si dobil občutek, da se spoznajo le na eno stvar: izgovarjanje.

Potem so tu cene. Gor, gor in gor. Cene telefonov pa so čisti nateg (so izjeme, ne velja za vse).
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Nikoli nisem bil na simobilu, vendar meni že brand podjetja ni všeč, recimo. Morda relevantno, morda ne. Že od vsega začetka sem na Mobitelu, se pravi bo zdaj ca 15 let.

Aja, še to, pomoje je BOB mimosun, žal. Za Simobil predvsem.
 

Naabo

Pripravnik
19. avg 2010
268
1
18
Tudi sam sem po dveh letih Simobila šel nazaj na Mobitel, primarno zaradi omrežja. To, da sem moral imeti naštimano na 2G če nisem želel tišine skoraj pri vsakem prvem poizkusu klicanja ali sprejetja klica je pač zame nedopustno (da ne omenjamo potem preklaplanja na 3g če sem želel uporabiti podatkovni prenos z "normalno" hitrostjo...). Sekundarna razloga pa sta bila ponudba paketov v tistem obdobju in cene telefonov.
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
Bil sem naročnik Simobila preko 10 let in tudi pri meni je glavni razlog za menjavo izgovarjanje. Nikoli niso znali jasno povedat kje je problem - vedno je bil kriv telefon.

No, čudna stvar, ko sem menjal operaterja je tut telefon začel boljš delat. Očitno mu rdeči radijski valovi bolj ustrezajo.

LP
Torus
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.311
4.126
113
Že dolgo čakam enega operaterja ,da se ujonači in da pakete za evropsko unijo. Ne rabim 10000 000 minut po sloveniji 100000 SMS.

Vse kar bi rabil je cca 1000 enot in od tega cca 500 enot po evropi. Cena tam do 50 € bi bila OK
 

Tojka

Pripravnik
4. okt 2011
176
6
18
Slabo omrežje oz. to da non stop ponavljajo kako imajo dobro in vrhunsko omrežje v resnici pa je res katastrofa. Dragi telefoni in bolj ali manj zanič paketi in tako kot so že nekateri omenili vedno znova neko zavajanje in izgovori da je krivo vse drugo samo oni ne. pač tko kot pravi pregovor da gre osel samo enkrat na led, jaz sem s simobilom zaključila za vedno.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Katastrofalno omrežje. Sem probal vse tri operaterje, trenutno sem zopet na mobitelu in omrežje simobila je daleč najslabše...
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Pred par dnevi sem jih opozoril na eno staro hudo sivo liso, pa mi rečejo da nadgradnje niso predvidene...

Ta teden je 2x bil izpad mobilnega interneta...
 

undefined

Fizikalc
6. jan 2008
1.220
0
36
Načeloma imam razen službe, sprejemljivo pokritost z 3G omrežjem pa še to zlasti zaradi cene. Decembra bo morala biti kar huda akcija, da bom še podpisal.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Davidoff tu ni point ali ti je brand všeč ali ne,. očitno je da ni mimosun, tako Si.mobil kot bob,..
zato sem tudi napisal da me zanimajo predvsem obstoječih in bivših naročnikov,..

Meni tudi ne sede Herbalife in Adriaatic Slovenika pa se ne zatikam v to,.. pač ne poslujem z njimi,..

b
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Tudi jaz se strinjam, da bo bob SI.mobilu prinesel več problemov kot koristi. Na 1 trgu 1 podjetje ne more imeti 2 znamk. bob je pod ceno, zato morajo na glavni znamki uporabniki plačevati še minus boba, ki jih ustvarijo bob uporabniki. Je pa tudi jasno, da te blagovni znamki ne bosta nikoli tekmovali med seboj.

Paketi na blagovni znamki ne bodo nikoli cenejši od tistih na bobu (za 2x ali 3x bodo dražji). Npr Tušmobil pa bo tekmoval po ceni z bob paketi , s to razliko da bodo "premijske storitve" na voljo pri Tušu, pri bobu pa ne.

Na dolgi rok boste izgubili 2 tipa uporabnikov:
- tisti, ki so pripravljeni dati več (Si.mobil glavna znamka se ne more kosati z Mobitelovo - ti uporabniki bodo šli na Mobitel)
- tisti, ki bi radi poceni telefonirali, a uporabljali premium storitve (te uporabnike, ki jim kvaliteta omrežja toliko veliko ne pomeni, ampak cena pa bodo šli na Tušmobil).

Sami sebi si dajete zanko okoli vratu...
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Poleg tega vam polagam na srce: Manj vlagat v marketing, več v omrežje.... Bo kar manj pritožb glede delovanja boste videli...