Sharan 1.8T

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
letnik 2000
mašina normalno laufa v leru, če avto stoji na mestu.
Če pa med vožnjo fliknem v ler, pa mi nabije obrate na 16 x100. ko se ustavim, pa počasi spet padejo na 10, 9000.
kaka ideja kaj bi lahko bil vzrok?
hvala
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Abeta pravi:
letnik 2000
mašina normalno laufa v leru, če avto stoji na mestu.
Če pa med vožnjo fliknem v ler, pa mi nabije obrate na 16 x100. ko se ustavim, pa počasi spet padejo na 10, 9000.
kaka ideja kaj bi lahko bil vzrok?
hvala

To je kaka prvoaprilska?
 

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
se opravičujem 1600 potem pa 1000 , 900
mal sem se zatipku
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Sicer je normalno da ti nabije nekaj obratov (meni jih tudi, od vedno), če se ti ne zdi normalno oz. traja to dalj časa potem je lahko zapacana loputa za plin ali LMM. Ampak se težava potencira, tako da tudi na mestu avto ne teče mirno itd.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.382
5.657
113
Mislim da ma oddušek za oljne hlape en plastičen "ventil" in če se tist zapaca mašina nima nekih podtlakov in pol mal gas skače.....

Probaj vprašat uporabnika peroo na ZS je našel odgovor za to težavo za 1.8T passata na nekem britanskem forumu....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Dobro to verjetno velja za visoko skakanje gasu, sej v tem primeru bi res lahko bilo to ker 1600rpm je že malo veliko. Bom preveril koliko se pri meni to vidi, nikoli nisem bil pozoren.

Ampak vse mašine ki imajo uravnavanje idla narjeno po pricipu elektronske lopute bodo ob nenadni spremebi preventivno dvignile gas in ga nato počasi izravnale. To je normalno delovanje.
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
110
28
28
ljubljana
to ni normalno delovanje...

Probaj pri štandgasu odpret zamašek za dolivat olje. Če ti ga podtlak toliko prisesa, da ga je težko snet, pol je tist oddušek, čene pa ne :D

Lp, Pero
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.150
4.131
113
Pri meni deluje tako:
- če med vožnjo stisnem sklopko padejo obrati na cca. 1100rpm malo še zanihajo navzgor (100-200) potem pa počasi padejo na idle
- med ustavljanjem ko stisnem sklopko pri recimo 600-800rpm obrate navije na 1200rpm in potem počasi padejo na idle

1600rpm je res malce preveč, kot rečeno če se ne dogaja vedno je lahko krivda tudi na LMMju ali pa loputi za plin.
 

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
evo spet sranje s starimi jajci
cry12bpy.gif


se nisem vozil z njim sedaj že nekaj čaka, k ga fura žena jaz sem si pa itak novejši stroj umislil
grin1.gif


OK grem včeraj po dete in ko se vozim opazim, da če stisnem gas se mašina zavrti, avto pa ne pospeši toliko, kot mašina zapoje.... nekak tako, kot da bi stisnu gas, kolesa pa bi se v prazno vrtela.....

Sklopka?
crazy1.gif
 

Abeta

Fizikalc
13. avg 2007
1.861
3
38
jezen.gif
sranje
pa to zna še nekaj časa delat, al je treba kar takoj v akcijo?
se komu sanja kak strošek tole zna bit?
crazy1.gif
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.853
2.146
113
Delalo bo, dokler ne boš nekje obstal. Strošek z delom okoli 500€. Menjaj tudi potisni ležaj, da ne bo kasneje dvojnega dela.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.092
2.879
113
Menjaj čimprej, ker na boljše ne bo šlo, samo na slabše, dokler ne boš nekje obstal.
 

Blue GTI

stručko
Osebje foruma
19. jul 2007
404
3
18
Ljubljana
www.69performance.si
Pa preveri tudi ceno na uradnem VW servisu, ker za določene stare modele imajo akcijo na sklopke in so cene smešne. Recimo Golf 3 VR6 - komplet vse troje 105 eur - lamela, potisna plošča, potisni ležaj.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Delalo bo, dokler ne boš nekje obstal. Strošek z delom okoli 500€. Menjaj tudi potisni ležaj, da ne bo kasneje dvojnega dela.

sklopka garnitura luk je 190€,valeo 180€,dela je pa za cca 3 ure če veš kaj delaš.torej čez 300€ ne bi smelo biti
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
38
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik Blue GTI pravi:
Pa preveri tudi ceno na uradnem VW servisu, ker za določene stare modele imajo akcijo na sklopke in so cene smešne. Recimo Golf 3 VR6 - komplet vse troje 105 eur - lamela, potisna plošča, potisni ležaj.

To res al kaj? Lahko pogledaš še za 2.0 16v?
smile-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik Blue GTI pravi:
Pa preveri tudi ceno na uradnem VW servisu, ker za določene stare modele imajo akcijo na sklopke in so cene smešne. Recimo Golf 3 VR6 - komplet vse troje 105 eur - lamela, potisna plošča, potisni ležaj.
Moja izkušnja:
za Leona prve generacije so hoteli imeti na uradnem servisu z menjavo vred 270 €, ker pa sta odpovedala tudi oba cilindra sklopke (upam, da sem prav napisal), pa je znesek za menjavo z delom vred takoj narasel na 600-700 €.
Avto sem nato odvlekel k nepooblaščencu, ki mi je vse skupaj zamenjal za 420 €.