Servo volan

Seba 78

Zelenc'
15. avg 2019
3
0
1
Ko smo se vrnili iz dopusta ženin Mercedes A 1.7 CDI ni več vžgal, pokličem mehanika pa pravi,da je akumulator in naj ga vžgejo na potisk. Ko ga potisnemo avto vžge iz prve, vendar servo volan ne dela, prav tako gorijo lučke ABS in BAS. Spet pokličem mehanika in mu povem za težavo, pa pravi da je treba kupit nov akumulator, saj servo volan ne dela če napetost pade pod 12V . Ok včeraj kupim nov akumulator, ga zamenjam in dela vse, razen servo volana.....☹️.
Ima kdo kakšno idejo ?
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Najprej vzami v roke Manual, ki ga moraš imeti zraven avta in notri poglej, kje je varovalka za servo.
Če je crknila, zamenjaj za enako. če crkne spet, je najverjetneje odneslo tranzistorje v elektroniki v večna lovišča. Se da popravit ...

Nato poišči v Manualu avta, katere vse varovalke so za AutoKomp in pri ugasnjenem avtu (vedno!) in jih poberi ven iz ležišč. Jih je več za avtoelektroniko. (pri meni so 3) in glej, da jih boš kasneje pravilno vstavil nazaj čez ene pol ure !!! (da se ziher vsi kondenzatorji v avtoelektroniki spraznijo) = resetira autokomp na default nastavitve !

Potem pa zakurblaš avto na novo. Če bo delalo je Ok, če ne pa probaš malo podrmat konektorje na avtoelektroniki pod volanom; lahko je samo slab stik! Pri resetu avtokompa na defaut, bo seveda trajalo naslednjih nekaj 10km vožnje, da se avto "nauči" spet tipa vožnje ...

Vkolikor to ne pomaga, treba pogledat z diagnostiko, kakšno napako daje ven autoelektronika, da veš za kaj se gre .... Meni se je parkrat podobno zgodilo na Puntič-u in je diagnostika rekla : "position sensor mismatch" in je takrat odpovedal začasno servo. "Proradio" je, če sem avto ugasnil in spet prižgal (za take stvari so ponavadi menjali na uradnem servisu kar cel set z motorčkom vred - uko iz glave z delom). ... zaradi tehničnega sem enkrat moral pod steklom prelepit ono lučko, da niso opazili :evil: Potem je zeznilo samo še enkrat in nič več ... zgleda, da je malce pri meni malo popustilo lepilo magnetka/obroča na volanskem drogu ali tuljavici zraven - se kaj mehansko premaknilo ... zdej je Ok .... lahko, da je pri tebi tudi kakšna bedasta stvar ...

.. je pa časovno potratno takšno iskanje problema ...
-----------------------------
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
če je govora o puntotu mk2 so bli problem z releji za napajanje motorja. Če je govora o grande punto je bil glavni problem senzor navora.
 

kremenko123

Pripravnik
6. dec 2017
57
18
8
Niti približno nebi popravljal sam, če je tudi samo zanič varovalka mora za to biti nek vzrok.Kaj če se ti to zgodi med vožnjo(odpove servo)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
popolnoma nič hudega. Hitreje ko se boš peljal majn bo opazno. Brez servota lahko voziš čisto normalno. Razen na parkingu nabiraš mišice.
Ni zaj to da ti bo volan zablokiral.
 

kremenko123

Pripravnik
6. dec 2017
57
18
8
Ko boš imel osebno izkušnjo,kot sem jo imel sam,kjer mi je servo odpovedal pri zavijanju na parkirišču in tega ne pričakuješ mi lahko pametuješ. Eno je vožnja brez serva ,drugo pa če ti volan nepričakovano otrdi v naj neprimernejšem trenutku.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pri Mazdi 6 (2008) je servo odpovedal na AC pri 1401 km/h. najprej je parkrat cuknil v eno stran, nato pa lučka. Zelo neprijetna izkušnja
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Ko boš imel osebno izkušnjo,kot sem jo imel sam,kjer mi je servo odpovedal pri zavijanju na parkirišču in tega ne pričakuješ mi lahko pametuješ. Eno je vožnja brez serva ,drugo pa če ti volan nepričakovano otrdi v naj neprimernejšem trenutku.
Sem ti lepo napisal hitreje kot greš majn čutiš. Na parkirišču je najhuje ker rabiš največ pomoči. Pametujem pa lahko ;) mi je dokončno odpovedal na regionalki.
Pred tem je pa občasno crkoval in je včasih delal samo v eno smer včasih v obe. Tak da če nisi glih 4 letna deklica boš brez problema avto peljal naprej.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Meni je na R Masterju odtrgalo vse 3mikrojermene v križišču....ravno sredi zavijanja...ja šok je bil...ampak avto je moral oddelat še cca 2-3urce...sem pač ugasnil vse porabnike in kvihtal...hitreje ko pelješ lažje gre ;) (kot je že luka51 napisal)....
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
problem nastane v kritični situaciji kjer nemoreš reagirati tako hitro kakor z delujočim servom.