Sem ter tja bodo omejitve na AC še nižje

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Klik

Na misel mi pridejo same grde besede. Bom probal lepo napisat. Kaj za vraga nam bodo takšne avtoceste na katerih je omejitev 60? Pa še cestnina.
Nadalje, pri nas ne obstajajo nobeni standardi po katerih bi moralo biti nekaj grajeno? Ko vozilo zdrsne ali se ne more pravočasno ustaviti, je vedno kriva neprilagojena hitrost. Neprilagojena podlaga pa seveda nikoli.
stupid-1.gif
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Je res tk slabo zrgrajeno vse skupi, al ljudje preveč upoštevajo omejitve pa se ne nabere dost z radarji? Katastrofa, se bov dežju bolj splačalo po stari cesti it kot pa se cijazit čez tunele.
stupid-1.gif
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik flip pravi:
Je res tk slabo zrgrajeno vse skupi, al ljudje preveč upoštevajo omejitve pa se ne nabere dost z radarji? Katastrofa, se bov dežju bolj splačalo po stari cesti it kot pa se cijazit čez tunele.
stupid-1.gif

Od tega ima veliko ljudi korist:
SCT-ker bo spet nekaj delal
Proračun-Policija, ki bo na veliko kasirala
klepari, ki bodo popravljali škodo,ki bo nastala, ko bodo ljudje zavirali
...
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
naj povem za kaj se gre...

dobavitelj je zelo nafarbal sct in namesto primernih sestavin za asfalt, vmešal veliko bolj cenene in s slabšo kvaliteto (premajhen koeficient trenja).
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Bmk za omejitve na AC, vedno grem kolk zmore avto. Vem da ni pametno, ampak
če se lahko oni z jugecom pelje 130, brez absa, z nalitimi zimskimi gumami sred poletja,
se lahko tut jaz 215 z absom in novimi letnimi gumami, ustavim se sigurno prej ko on.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Kaj zdaj, a je asfalt al je beton??

Ampak res tele omejitve, krneki. Kmal bojo še prehodi za pešce pa ležeči polcaji na AC
stupid-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Mafija! In tej mafiji ne pride do živega nobena vlada, noben Kos se je ne loti. Izgleda je res veliko denarja v cestah.

Po regionalki, kjer je dvosmerni promet, brez prehitevalnih pasov, na slabši podlagi (asfalt) je dovoljena višja hitrost kot v tunelu, kjer je boljša podlaga (beton), enosmerni promet, prehitevalni pas?!
Kaj se res zaletavamo po tunelih, da je to potrebno?


lp
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Citat:
Uporabnik Benady pravi:

Kaj zdaj, a je asfalt al je beton??

Ampak res tele omejitve, krneki. Kmal bojo še prehodi za pešce pa ležeči polcaji na AC
stupid-1.gif

Beton je v tunelih, RAZEN v tistem pod ljubljanskim gradom
uf-1.gif


Mislim da je že čas da se SCTju prepove graditi slovenske avtoceste.


Primer: kdaj bo avtocesta mimo trebnjega?
Kot so zapisali, je bil na eno izmed pomladanskih sej občinskega sveta Mestne občine Novo mesto povabljen takratni predsednik uprave Darsa Rajko Siročič. Mestnega svetnika Francija Keka je zanimalo, ali držijo govorice, da avtocestni krak mimo Trebnjega ne bo dokončan do konca leta 2008, ampak šele leta 2010, ker izvajalec SCT ne razpolaga z dovolj strojne mehanizacije, da bi se poleg drugih del lotil še teh. Siročič je takrat zagotovil, da bodo dela končana do konca leta 2008, ali morda mesec ali dva kasneje.
VIR.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.444
425
83
ksz

Zakaj v tunele bašejo cement in ne asfalta? Ker je cenejši?

Sicer pa nižanje hitrostnih omejitev ni rešitev - če je bil tunel predviden za 100 km/h v VSEH vremenskih pogojih (v tunelu pač ne pada sneg), potem je omejitev pač 100. Če je izvajalec zajebal in je rezultat cestišče, ki tega v dežju ne zmore, naj pač popravi / plača penale. Ampak se mi zdi, da nihče v naši državi nima jajc, da bi udaril po mizi... Žal. Razni SCTji pa nategujejo državo in posledično davkoplačevalce.

B.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
ceste se asfaltirajo zato, ker je asfalt bolj flaksibilen, medtem ko bi zaradi neenakomernega posedanja ceste beton razpokal in hitro propadel. fleksibilnost asfalta pa je tudi njegova slabost, saj se pod obremenitvijo bolj deformira, zato tam, kjer vozi veliko težkih vozil, nastanejo kolesnice in gube na površini.
predori so načeloma bolj toge konstrukcije kot ceste. betonske obloge ponavadi segajo po celotnem obodu predora, zato so diferenčni posedni vzdolž predora zanemarljivi. zato se v predorih praviloma vgrajuje betonsko vozišče, ki je, če je kvalitetno izvedeno, precej bolj obstojno od asfaltnega.
poleg tega naj bi bilo betonsko vozišče cenejše od asfaltnega (predvsem tako, ki ga je vgradil SCT v trojanah, pa še kje
evil.gif
)
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik sass pravi:
ceste se asfaltirajo zato, ker je asfalt bolj flaksibilen, medtem ko bi zaradi neenakomernega posedanja ceste beton razpokal in hitro propadel. fleksibilnost asfalta pa je tudi njegova slabost, saj se pod obremenitvijo bolj deformira, zato tam, kjer vozi veliko težkih vozil, nastanejo kolesnice in gube na površini.
predori so načeloma bolj toge konstrukcije kot ceste. betonske obloge ponavadi segajo po celotnem obodu predora, zato so diferenčni posedni vzdolž predora zanemarljivi. zato se v predorih praviloma vgrajuje betonsko vozišče, ki je, če je kvalitetno izvedeno, precej bolj obstojno od asfaltnega.
poleg tega naj bi bilo betonsko vozišče cenejše od asfaltnega (predvsem tako, ki ga je vgradil SCT v trojanah, pa še kje
evil.gif
)

Tale umotvor o neprimernosti betona skušaj povedati komu, ki se še ni peljal po Avstriji. Tam so VSE avtoceste betonske!
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Čisto v redu je napisal - beton je neprimeren pri nas, ker tak ''kvalitetno'' kot se gradijo avtoceste, bi imeli čez eno leto 10cm razpoke v betonu. Avstrijci pa vložijo več denarja v izgradnjo in ko položijo beton, ga lahko pustijo pri miru naslednjih 10 let, potem šele popravijo manjše razpoke.
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
ksz

Zakaj v tunele bašejo cement in ne asfalta? Ker je cenejši?

Sicer pa nižanje hitrostnih omejitev ni rešitev - če je bil tunel predviden za 100 km/h v VSEH vremenskih pogojih (v tunelu pač ne pada sneg), potem je omejitev pač 100. Če je izvajalec zajebal in je rezultat cestišče, ki tega v dežju ne zmore, naj pač popravi / plača penale. Ampak se mi zdi, da nihče v naši državi nima jajc, da bi udaril po mizi... Žal. Razni SCTji pa nategujejo državo in posledično davkoplačevalce.

B.

Ja in kaj bolj gori asfalt ali beton ?
stupid-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Prejšnji teden sem bil v Nemčiji. Od SLO meje cca. 500km ni bilo enega vzdrževalnega dela na avtocestah. Najnižja omejitev je bila 80 ali 100, se ne spomnim več. V SLO se ne moreš peljat 100km, da te na ustavi ali delo na cesti, cestninska postaja ali pa idiotska omejitev v tunelih.

lp
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Ja no, gor proti Stuttgartu je AC eno samo veliko delovišče, kolone temu primerne .14km nobena posebnost...
crazy1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Tam sem bil pa predprejšnji teden pa nisem nikjer nič čakal...
Aja, nekje sem res skranil za en štuk dol z avtoceste. V Nemčiji je vsaj TMC signal tako, da so zastoji precej manj občutni.

lp
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Prejšnji teden pri Pforzheimu uro in pol za sedem kilometrov - frajerji so šli asfaltirat kakih 100m avtoceste v času ko večina folka gre s šihta - s treh pasov na enega samega.
ne-ne-1.gif
V petek zvečer pa na istem mestu, sicer zaradi nesreče 14km kolone. Mogoče si šel v poznih večernih urah tam mimo, ali pa zjutraj pred gužvo, pa zato ni bilo kolon?