SE servis

B81

22. jul 2007
37.652
10.948
113
Hvala.
Še razmišljam, če bi kar vrnil, ker je minilo komaj 4 dni od nakupa.
 

smejko

Pripravnik
9. jan 2010
260
0
16
sej telefona ne morš kr vrnt,... ne vem od kje folu to da lahko v roku 8 dni vrne telfon itd...
 

B81

22. jul 2007
37.652
10.948
113
Stvarna napaka je, da se ena serija teh gsmov resetira.

Uspešni so sicer na tričetrt (torej ne pri vseh), so mi dejali na servisu, z drugimi teh problemov ni.
To je podobno, kot bi recimo okno za kamerco bilo zamaknjeno in bi zakrivalo pogled, le da je ta napaka programske narave. Tako vsaj mislijo do sedaj.
Upgrade in master reset ne pomagata, ker gsm tudi izgublja signal. Napisal sem jim, da bi raje imel drug gsm pa bom videl, kaj bo.

Pa ne nabijam, ampak zelooooooo redko imam probleme z gsmi, nikoli pa še nisem kupil novega, ki ne dela in mi je škoda denarja za stvar, ki bo več na servisu, kot v žepu.
 

smejko

Pripravnik
9. jan 2010
260
0
16
V osnovi mora telefon na servis. Če ti ga pa prodajalec zamenja je pa to samo dobra volja prodajalca in ne njegova OBVEZA.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.666
221
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
najprej moraš telefon nesti na servis, kjer prosiš za uveljavitev stvarne napake, nato pa s potrdilom servisa odideš do M@/S!/Tuš/Debitel in ti zamenjajo telefon ...

tako mi je razložil mojster v Mobitelovem centru v CityParku, ko sem Novatelov MiFi nesel nazaj, ker ni delal, kot bi moral ... je rekel, da tako je, če prinesem potrdilo o stvarni napaki, da zamenjajo telefon. pa sem rekel, da prvih 8 dni to lahko uveljavljam - je rekel, da to ni res, ter mi še enkrat povedal višje opisano zgodbo ... ter dodal, da stvarno napako lahko uveljavljaš tudi po pretečenih 8. dneh.