scenic-motor

macap

Zelenc'
24. maj 2012
1
0
1
pri scenicu 1.5dci mi je 3 dni po glavnem servisu pri pooblascenem serviserju iznenada zaribal avto. kadil se je bel dim, stopil naj bi se eden izmed valjev, menjat se more cel motor. se sploh splaca menjat motor? vse skupaj je okoli 5500 .. ima kdo kaksne izkusnje, glede na to, da se je to zgodilo takoj po servisu? se jih da kaj "zagnjavit"?
lp, sabina
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Če avto ni v garanciji se ne splača. Sploh pa ne novega, razen če bi bil motor redek, kar pa 1.5dci ni.
Tak scenarij kot ga opisuješ je čisto možen, tako da tudi če so na servisu res kaj zaj..... jim nič ne moreš. Tudi bat se ne stopi sam od sebe, verjetno je vzrok kje drugje, tako da samo nov motor ne bo trajna rešitev. Za 5500 verjetno dobiš samo gol motor, v tvojem primeru se pa zna potem pojaviti še kaj dodatnih stroškov, kot npr. turbina, šobe (verjetno vzrok stopljenega bata), kaka sklopka..... in prideš na 6-7.000.

Moj nasvet je da avto prodaš za 1-2k manj od cene, ki bi jo dosegel če bi deloval. Kupcev za take avtomobile je veliko, možno da ga prodaš že na servisu kjer je sedaj.
Če ti je težko z denarjem pa išči rabljen motor in kakega nepooblaščenega mehanika, ampak ti bo vzelo veliko živcev in časa. Če ti ni treba in nisi vsaj malo iz tega področja raje ne.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.023
3.680
113
Kakšen motor je bil tole, v smislu moči v kW al KM, ker 1.5 dci variant je kar precej in kateri letnik, ter koliko kilometrov? Mi smo sicer od pooblaščenega serviserja kupili Senica 1.5 dci, kot nekaramboliranega in naj bi bil celo neuvožen, sedaj se je pa izkazalo, da je uvožen (Nemčija) in da je bil celo karamboliran (videl, ko so odstranili odbijač, da so zatesnili puščanje klime). Saj drugače dela zaenkrat povsem ok, tudi pelje se prav solidno, je pa varinta z 105 KM, ga pa imam vsaj enkrat na teden na servisu zaradi klime, ki se neprestano kvari, oz. neha delati, kar na lepem. Upam da bo mašina ok, kaj drugega kot upati ob tej kvaliteti tako ne moreš.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.407
2.478
113
SV SLO
Ne razumem kako se lahko ljudje še vedno nategnejo z uvoženimi avtomobili. Avto,ki je bil kupljen in prvič registriran v Sloveniji ima v PROMETNI (ker včasih se homologacija"izgubi") napisano številko homologacije, ki se mora začeti z SA ali pa A oziroma majhna verjetnost z SC (v tem primeru je bila izdana nadomestna homologacija "Slovenskega avta") SB, B, SD pa so označbe za homologacijo, ki je bila izdana ob uvozu rabljenega vozila iz tujine.

Glede DCi motorjev sploh 1.5, 1.9, bog ne daj 2.2, ali 3.0 že vsak otrok ve da so zanič(dobro od 100.000 motorjev je mogoče 1, ki deluje brezhibno)

Da te potolažim glede mašine nimaš kaj upati. Šla bo k vragu kot vse edino upanje ti je da bo potem čim manj stroškov.

Občutek ko daš 5500 € za nov motor in ti mehanik pove,da se čez 100.000 km(mogoče celo malo prej ali pa malo pozneje) spet vidita ob istem opravilu mora biti neprecenljiv(to velja za 2.2 DCi).
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
6.023
3.680
113
Lepo me tolažiš, jaz pa polagam take upe v to mašino, ko zaenkrat še prav lepo prede... Tam zraven na servisu sem videl eno laguno druge generacije, z 2.2 dCI mašino, sicer kar konkretno zjahano, kar se je tudi slišalo, je pa imela že kar nekaj km za sabo. No, tudi ta avto je bil uvožen, največja cvetka pa je bila, da je imel brikano glavno varovalko na akumulatorju, 10 cm naprej na obeh 35 mm2 kablih pa sta bila kabla + in - popolnoma gola, v dolžini 15 cm ni bilo nikakršne izolacije, kot kaže je ob tem ko sta kabla udarjala skupaj kratkomalo zgorela. Skoraj ne moreš verjeti očem, ko vidiš česa vse se ljudje ne spravijo delat. Avto bi lahko kratkomalo zgorel.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.343
113
za šankom
edinega renoja DCI ki bi ga imel bi moral poganjati 2.0 dci motor
zmaga.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
v tvojem primeru bi jst poklical vse možne inšpekciej in urade in se raztrgal, da mi servis krije škodo!
ne rečem, da je kak mesec mimo, da je kak popoldanc mal sam šaral, ali celo sami doma.
Ne trdim, da imam prov, ampak tako zlahkega in hitro se pa ne bi predal!

Upam, da si pisno obvestila servis o nastali napaki, če še nisi, to stori asap!!
Potem pa kliči dalje po inšpekcijah in ostalo.

Predno se kdo spotakne ob post, se naj dobro zamisli, kaj bi on naredil ko bi prišel v enako situacijo;) Zlo močno dvomim, da bi iz levga žepa potegnil katico in se še prijazno nasmehnil;)
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Glej , Reno ni avto , je samo avtomobiljski nadomestek.
Kar se tiče 20 Dci je menda to isti šmorn kot 1.9 ker naj konstrukterji nebi zamenjali ojničnih ležajev z ustreznejšimi dvomaterjalnimi kot jih uporablja VW
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Ker je tole 3 dni po servisu bi moralo biti jasno, da je 99% verjetnosti, da je pri menjavi zobatega jermena nekdo nekaj zaj...

Pelji avto z vleko do drugega mehanika (če ga prvi ni že kaj razdiral in seveda najprej popravil svojo napako od prej) in naj od razdre motor in pove svoje mnenje.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
moje mnenje je da avta oz motorja nima kdo odpirat razen servis kjer so servis delali.
Pokliči jih in jim povej da je avto riknil in naj pridejo avto iskat ter jim zagrozi z vsemi možnimi inšpekcijami če ne bodo pripravljeni poslušat. Mislim, da ima vsako delo neko garancijo, to sicer nisem prepričan ampak tudi to je za preverit.
 

Mitja320

Pripravnik
8. sep 2007
53
0
6
Uporabnica verjetno ni sama ugotovila da je stopilo bat. Avto je 99% že na servisu kjer je bil delan velik servis. Motor je verjetno že odprt, ne verjamem da bi kdo dajal take diagnoze na pamet. Če se je kadilo iz izpuha je verjetno tudi res, pa je to 3 dni, ali pa 30kkm po servisu. Garancija na menjavo jermena ima v tem primeru toliko veze, kot da bi se šla pritoževati da ji 3 dni po servisu ne dela zadnji brisalec.
Glede na njen (slab) opis, bi lahko tudi sumil da se je pregrel in da se je kadilo okoli motorja. Zaradi tega ne bi stopilo bata, lahko pa bi bil toliko pregret, da bi bilo potrebno menjati motor. V tem primeru bi morala tja pripeljati nekoga sposobnega, ki bi ji lahko povedal kaj je pripeljalo do tega, seveda če je sploh to bilo res. Tudi če bi se motor pregrel zaradi puščanja hl. tekočine (napaka servisa) bi težko kaj dosegla, ker bi teoretično morala prej zaradi opozoril ustaviti motor.


Šele za tem, ko bi pripeljala nekoga svojega pregledat avto (na servis kjer je bil delan velik servis) in (če sploh) bi ta ugotovil da je krivda njihova, bi lahko začela groziti z kakimi tožbami. Vsak večji servis, sploh pooblaščen se je že srečal z takimi grožnjami. Sprejemnik bo enostavno rekel "v redu, kar kličite" in lahko verjamete da se bo bolj kot ne tam tudi nehalo. Nobena inšpekcija ni sposobna ugotavljati vzroka take okvare, sploh pa ne kaka tržna ali kaj takega. V takem primeru bi morala stranka sama na podlagi kakega strokovnega mnenja iti v odškodninsko tožbo. Pozitven izid ni garantiran tudi če ima prav, pa še vmes bi morala zalagati odvetnika, da ne omenjam koliko časa bi se lahko vse skupaj vleklo.

Navadna stranka, ki enkrat na leto ali dve pripelje avto na redni servis tam nima neke moči, da bi uveljavlja svojo voljo. Če bi se to zgodilo firmi, ki pri njih redno servisira 15 kombijev bi lahko z malo grožnjami dosegli zastonj popravilo tudi če ni kriv servis. Malo dela bi požrli, nekaj materijala pa pokrili preko garancije na kakem X avtomobilu.


Poznam take zgodbe iz obeh strani. Moj prejšnji nasvet, da naj pozabi in kupi drug avto se mi zdi še najbolj primeren. Na ta način se lahko čez par dni vozi normalno dalje, kar nekaterim pomeni veliko. Če sploh razmišlja ali bi/ne bi menjala motor za 5,5k verjetno ne živi ravno iz rok v usta in nima samo 100 eur na računu. Trenutni avto bojo v roku par dni pobrali "lešinarji", najverjetneje iz CE, ki živijo v neki vukojebini in imajo okrog hiše 15 avtov v delih. Čez en teden bo avto na netu za 2k več, z drugim batom iz starega zaribanega motorja, po možnosti še ne istega tipa, sestavljen z minimalnim materijalom in veliko silikona. Za take je tak avto zmaga, 1k cenejši, popravilo ga stane pa 50 eur za tesnilo glave in kako popoldne ali dva dela. Iz njenega vidika je pa njen trenutni avto vreden 1k manj, za tiste 4,5k razlike pa lahko kupi kaj novejšega.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Če je stopilo bat ga je najbrž zaradi tega ker je nehala delat ena od diz. ker ni več nafte temperatura na površini bata preveč naraste in posledično stopi bat.
Če je dejansko crknila diza se pa da ugotoviti zakaj ali je fuč tuljava ali pa je diza zamašena. če je zamašena je to posledica servisa ker je nekdo premalo pazil na čistočo pri menjavi filtra nafte in dovolil svinjariji naprej v sistem.

Lastnica je nabrž morala opazit zmanjšanje moči ker avto na tri cilindre je pač švohejši, pa tudi glas je moral biti drugačen.
 

napaka

Pripravnik
5. maj 2009
63
5
8
Neobnovljeni 1,5dci se dobijo že od 600€ naprej, obnovljeni od 1500€. Tako na pamet. 5500 je 3× prevelika cifra za menjavo motorja.