Motor naj bi bil načeloma OK, problematične pa bolj stvari okoli motorja. Npr. EGR ventil, cevi intercoolerja,...dobra stvar je v primerjavi s 150 KM TiD-jem to da še nima DPF-ja s katerim so v glavnem precejšnje težave. Sam pa tega avta nebi kupil brez garancije. Recimo v prvi polovici leta po nakupu sem pokasiral vse tipične probleme teh avtomobilov in motorjev. In ko sem iskal rešitve je skoraj vsaka težava veljala tako za 120 kot tudi 150 KM različico. Meni (9-5 z 1.9. TiD mototrjem) so recimo v času garancije 2x čistili DPF, menjali rele za dolge luči, popravljali plovec za gorivo, menjali cev intercoolerja, akumulator, nov EGR ventil,....še kaj bi se našlo....to da je sam motor super najboljši dizel in da pokuri malo je ob vsem tem bolj slaba tolažba. Vse to na vsega 4 leta starem avtu. Če nebi blo garancije bi ga že peljal na Dinos.
Torej, glede na to da ti avta najbrž ne bodo posodili za daljšo furo, se zapelji do Kopača, ki naj ga da na tester da pogleda mogoče vklope in brisanje napak - check engine lučke (limp home mode)....tolk lahko narediš sam, ostalo je sreča.