Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
Eh,
Delta, AirFrance, NW, Lufthansa,.... Adria
....... isti cigani.press
Ko gre kaj narobe, se šele pokaže nivo storitev.
Ki je povsod enako nikakva.
Žalostno, ampak razlike med njimi nastanejo samo zaradi različnih individumov na šalterjih.
Ne zaradi tega, ker je kaka družba veliko boljša ali slabša od druge.
Meni je npr. prtljago daleč najbolj konkretno zafurala naša ljuba, draga, prisrčna Adria.
Ko smo jo našli, je pa Delta rabila teden dni, da jo je spravila na en sam samcat let.
Air France-ovim uslužbencem se lahko zahvalim za osebno obravnavo pri varnostnikih (to so ti - ko so svoje opravili - sami hahljajoče povedali). Razlog - uleteli smo zadnjih 5 min na check-in (razlog - zamuda drugega letala), pa jo je šefica naterala, da nas mora čekirat tudi v primeru, če je do konca samo še 5 minut. In je morala delat.
Lufthansa je hotela izsiliti premik na neugoden let (laganje, da je let poln - ta je bil pa dokazano prazen).
Jet Blue (nizkocenovnik) smo imeli zamudo par ur, ker posadka ni našla pravega terminala - ko je bilo treba pljuniti odškodnino, je bil pa "weather delay".
In tako dalje in tako naprej.
Skratka, na koncu se samo režiš in čakaš, kaj se bo še zgodilo.