Run flat guma na navadnem platišču

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Zanima me ali lahko na navadna alu platišča montiram run flat pnevmatike. Svoje funkcije verjetno v primeru predrtja ne bo opravljala tako kot RF pnevmatika, toda zanima me če so še kakšni drugi razlogi proti temu (poleg nekoliko dražje montaže).
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
A feltna se razlikuje al kaj? Jst vem da npr pri BMWji daje folk RFT gume na original in na replike, pa se normalno vozijo.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
No jaz imam RFT na original feltni, kolega pa na repliki, pa nima nobenih težav.Feltne so 19".
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.495
5.790
113
felna je enaka.
finta je v tem da se kaao runflat naj nebi uporabljalo brez sistema za javlanje tlaka.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Zanima me ali lahko na navadna alu platišča montiram run flat pnevmatike. Svoje funkcije verjetno v primeru predrtja ne bo opravljala tako kot RF pnevmatika, toda zanima me če so še kakšni drugi razlogi proti temu (poleg nekoliko dražje montaže).

Najprej za kateri avto se to gre in kak je sistem? Jaz na bavariji imam čisto navadne felgne in avto ima sistem, ki zazna, da se ena guma vrti hitreje kot druga in takrat se prižge na armaturki alarm. Za druge avte pa ne vem kako imajo narejeno
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Volvo, ki nima RF sistema. RF gumo dobim precej ugodneje kot navadno, zato bi dal to not. Če bi slučajno zadeva funkcionirala še toliko boljše, kajti zaradi plina nimam v avtu rezervnega kolesa (ampak samo tist kit).
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
če maš runflat gumo kita ne rabiš. Z gumo se lahko pelješ 250 km pri hitrosti 80km/h če je prazna. Jaz ovire ne vidim, razen če pride do tega da poškoduješ gumo ker ti nič ne bo na to kazalo. Bo pa avto bolj trd.
Kako dimenzijo pa dobiš in po kaki ceni če ni skrivnost?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
RoF gume so slabše od ekvivalentnih navadnih (trše in težje). So pa tudi precej dražje in če dobiš ceneje potem je z gumo kaj narobe!
grin1.gif


RoF gume brez kontrole pritiska ne bi smel uporabljat, mislim celo da se sistemi ki beležijo razliko vrtenja tu niti ne obnesejo dobro (ne delujejo vedno). Če voziš npr. po AC in guma spusti pri RoF gumi tega verjetno ne boš (takoj) opazil, se bo pa guma pregrevala in jo posledično lahko raznese.

Glede platišč preveri kaj tehnologija gume zahteva, run-flat sistemov je več, kolikor se spomnem so nekatere (starejše) tehnologije zahtevale ustrezno platišče.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Da je guma trsa je v mojem primeru to prednost in ne slabost. Avto je itak krava, tudi platisca niso ravno ultra lahka, tako da to ne predstavlja bistvene razlike.

Znanec je kupil novega BMWja in takoj zraven se 18' komplet. Na avtu pa so bile 17' in je prodal platisca posebej, gume pa meni 50% ceneje kot so v spletnih trgovinah. Gre za Pireli P7.

Na problematiko kontrole pritiska in možnosti, da gumo pregreješ, ker ne opaziš takoj da je prazna me je opozoril tudi vulkanizer in sem vzel to pač v zakup... Sem mislil, da so še kakšni drugi argumenti, ker pri prvih generacijah RF vem da je bilo nujno drugačno platišče.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.147
4.129
113
Pirelli uporablja tehnologijo "ojačanih bokov", tako da lahko daš na vsako platišče.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Jaz imam na 18" replikah RoF pnevmatike, pa ne opazim nobene razlike med temi in "navadnimi".
Razen to, da vsak teden preventivno preverim tlak v pnevmatikah, ker nimam senzorjev.
Drugače pa tudi če bi bila "navadna" guma 255/35 R18 prazna z očesom nebi opazil, ker se rob ne zvije.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
saj tako nizke se ponavadi tudi navadne ne zvijejo kaj dosti
Meni je 235/35/19 počla pri izvozu i tunela proti celju in ker nisem imel ključa za odvit kolo sem bp prišel do Lopate da sem kupil ključ
Aha imel sem xl
 
Nazadnje urejeno:

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
9
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
RoF gume so slabše od ekvivalentnih navadnih (trše in težje). So pa tudi precej dražje in če dobiš ceneje potem je z gumo kaj narobe!
grin1.gif


RoF gume brez kontrole pritiska ne bi smel uporabljat, mislim celo da se sistemi ki beležijo razliko vrtenja tu niti ne obnesejo dobro (ne delujejo vedno). Če voziš npr. po AC in guma spusti pri RoF gumi tega verjetno ne boš (takoj) opazil, se bo pa guma pregrevala in jo posledično lahko raznese.

Glede platišč preveri kaj tehnologija gume zahteva, run-flat sistemov je več, kolikor se spomnem so nekatere (starejše) tehnologije zahtevale ustrezno platišče.

Sem vozil s prazno gumo RFT in še najbolj očitna razlika je ,da je avto zelo glasen .Drugače skoraj ne čutiš.
Mi je pa vulkanizer povedal ,da je ena njegova stranka pripeljala iz Beograda v LJ s prazno pnevmatiko.