Evo mal novih info
Zveza potrošnikov Slovenije odgovarja:
Citat:
Potrošnik lahko uveljavlja napako na izdelku, na strojni ali programski opremi. Če si je sam naložil nov software, lahko izgubi pravico do uveljavljanja napak na njem. S tem pa ne sme izgubiti pravice do uveljavljanja napak na samem aparatu.
Na zgornji odgovor je prišlo še nekaj vprašanj:
1. vprašanje:
Če naložim svoj SW in se telefon več ne prižge ali po nekaj časa preneha delovat;
- če morajo menjat strojno opremo (ponavadi osnovno ploščo) potem to krije garancija?
- če pa ga rešijo samo s priklopom na računalnik in naložijo nov SW, pa krijem sam?
odgovor ZPS:
Če je za okvaro strojne opremem kriv novonaloženi software, potem garancije ne bo mogoče uveljavljati.
Moje mnenje:
Spet je dilema, kako bomo potrošniki dokazal, da za napako ni kriv nov SW
2. vprašanje:
Če imam svoj SW in preneha delovat neka tipka. Sedaj je bila praksa serviserjev, da so ob takem primeru izničli garancijo, ker je bilo programsko poseženo v telefon.
Se pravi bi ob takem primeru vseeno mogli v garanciji popravit tipko, ne glede na SW? Ker SW ne more uplivat na mehansko poškodbo tipke.
odgovor ZPS:
da