ROF=RFT=run flat tyre

PujsaPepa

Pripravnik
12. feb 2011
91
0
8
Je že kdo preskušal gume, ki so toliko ojačane na strani, da tudi ko poknejo zdržijo
avto na stranskih bokih, do neke hitrosti 80km/h, da ne uničiš felgne ?
Različno jih imenujejo, ROF=RFT=run flat tyre, ipd.
Ne najdem točno za mojo dimenzijo - kje se da še kaj drugje v tujini kupit ?
Če so sploh kej za kej te za vozit sevede :)
// P.S.: ne, ne mislim FR=felgen reifen//
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
557
316
63
Jaz sem jih imel na avtu, ki serijsko ni imel niti rezerve niti kita za popravilo.
Imel tudi izkušnjo, ko sem nekaj povozil in mi je guma začela spuščati. Avto je javil, da je tlak padel in z znižano hitrostjo sem se bp peljal naslednjih 30 km do vulkanizerja, ki jo je popravil, tako da z moje strani sem bil zadovoljen.
Nekateri so govorili, da je na RFT gumah avto trši, ampak ker tam nikoli nisem imel klasičnih gum, težko primerjam.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.083
5.381
113
Jaz sem jih tudi imel. Razlike med navadnimi nisem opazil v vožnji.
Če sem jih čisto spustil tudi ni bilo pri stoječem razlike med napumpanimi in praznimi. Vozil pa po praznih nisem.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.772
1.326
113
Runflatke poberejo 50posto udobja in 70posto vodljivosti. To je samo za avte, kjer homologacija to zahteva, za pnevmatsko vzmetenje, za tezke limuzine ter za xdrive. Ostali obvoz.
 

Alesss

Fizikalc
24. sep 2013
289
34
28
Nekateri glih hvalijo vodljivost. Da se lahk peljejo hitreje skoz ovinke.

Težke limuzine ? Bi bile torej dobre za električne avte (težka baterija) ?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.772
1.326
113
Skozi ovinek gre hitreje ker se nic ne zvija. Nimas pa pravega filinga izpod koles na volanu ponavadi. Nevem kako je z EVji, ampak glede na to, da je tesla ze tako trda drvarnica, ji rft (ce jih nima ze v osnovi?) ne bodo naredile usluge....