Rezervno kolo Dimenzije

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.444
427
83
Ljubljana
Na Jungtimerju (Renault 5 letnik 1992) imam rezervno gumo, katera je že spustila. Platišče si bom speskal in ga pobarval. Kupiti moram novo gumo, pa me zanima, če lahko dam gor isto dimenzijo ki je na avtu 155 70 r13 in sicer bi dal eno najcenejšo (Najcenejša iz Eurotona cena 30 eur) Zanima me če paše na okvir pod avtom ki drži rezervo. Taka guma ki je bila - prov rezervna je cena toliko zasoljena da se jih ne upam gledat
IMG_4087da.jpg
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.941
1.643
113
Guma je varnostno občutljiv element, so res tako nori?

Bi pa sam dal Savino gumo, če gre ravno za oldtimerja... Veš kako je smešno, ko greš v BMW muzej in na vseh avtih (razen na e30 M3) vidiš Hankookove gume, ker so enkrat v zadnjem času z njimi sklenili sponzorstvo, pred 20, 30 leti pa na avte pa *niti slučajno* v tovarni niso monitrali korejskih gum...
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.978
4.556
113
Še to: je ta guma in dimenzija sploh prvovgradna? Profil se zdi hudo znucan za rezervno gumo?
Leta 1995 sem jo dobil na Savi Exact 155/70R13.
Kolega je imel tam nekje letnik 1993 pa je imel Continental gume gor v isti dimenziji.

Ta guma mora biti starejša na tej felni. Poglej DOT.

Pomoje so malo šparali pa uporabili rezervno gumo.
Na rezervo pa nataknili nekaj obrabljenega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.941
1.643
113
Guma je stara ko zemlja, dejansko piše MADE IN YUGOSLAVIA. Tole ni za zmontirati na avto, ki se pelje kaj več kot 50 na uro.

Cifer je gor sicer cel kup, običnega DOT štemplja (kakršen je npr. slikan v Varni vožnji iz leta 1987) sicer ne najdem... Res jo je treba zamenjati.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.444
427
83
Ljubljana

tony

Guru
23. jul 2007
9.941
1.643
113
Tle sta dve stvari:
a) Ne vidim logike, zakaj je bila rezervna guma v drugi dimenziji. Od kje ta podatek, kako to da so preostale gume druge dimenzije? Tehnično bi bilo gotovo najbolje, da je rezerva iste dimenzije kot ostale gume, če bo le lepo sedla v prostor pod prtljažnikom.

b) V tistih časih se ni kaj preveč spremljalo kakšne dimenzije bi morale biti na avtu, na tehničnem se nihče ni preveč s tem ukvarjal. Imel si navodila za uporabo in nalepko na B stebričku, homolomo kartončkov pa še ni bilo.

COC dokumentov ali pa danes znanih 'fregegebene reifen' švabskih seznamov z dovoljenimi gumami za različne izvedbe določenega modela avta pa niti še nismo poznali...