Renault Scenic dci 2004 - 2005 mnenja in 1.5ali1.9

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Zanima me kako se kaj obnesejo tile avtomobili, s kilometrinami tam 130 - 200k kilometrov. Na kaj pazit pri nakupu, vzeti 1.5 ali 1.9 dci? Za pospeški in top speed niso pomembni glih veliko, gre se za ekonomijo da čim manj žre in se čim manj kvari. Baje se 1.5 manj kvarijo in kar nekaj manj pijejo. Skratka kakršenkoli info dobrodošel.
nahrung002.gif
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Doma imamo 2005 1.9 in ima zdaj okoli 140kkm brez nekih težav (trk trk), v službi imamo 2006 1.5 in je nekje na podobni kilometrini in tudi dokaj brez pretresov.
Kar se tiče moči je 1.5 dovolj za družinsko vožnjo, pa še tišji je, je pa 1.9 občutno suverenejši na cesti. Poraba zna biti kar nizka za njegovo težo in čelno površino, fotru redno uspeva držati porabo ne preveč nad 6, službeni 1.5 je tudi nekje tam, se pa ta vozi bolj "službeno", z bolj varčno vožnjo bi moral bit po porabi pod 1.9 motorjem.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Kdaj se pa začnejo kake težave pri teh motorjih? In kakšen je potem strošek recimo kake šobe itd.?
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Sam sem imel pri istem letniku probleme pri 130k KM ... Je šla turbina, kar sem pričakoval in bil pripravljen na strošek. Nisem pa pričakoval, da ko bo turbina crknila, da bo olje potrgnilo v motor in bo motor začel sam vrtet na uberture. avta ni bilo mogoče ugasnit, v tisti paniki ( ja pač panika je bla, kr mi nič ni bilo jasno ) sem z golimi rokami strgal kable od accuta iz klem in alternatorja ... avto še vedno šou, ceu v oblaku belega dima, tako da sploh nisem videl več nič . Šele čez kake 2 min mi je kapnilo, da bi ga pa lahko dal v prestavo in spustu kuplungo. Še zdaj nevem kako , ampak v tistem trenutku mi to ni prišlo na misel. Rezultat je bila fuč mašina, stopljeni bati , ....

Pri 120k KM mi je razneslo jermenico na glavni gredi in je del od jermenice prišel pod mikro jermen ga strgal, obenem pa so tudi zobniki na klinastem jermenu preskočli in ventili so poploskali po batih. rezultat novi ventili ..

Malo pred končno kalvarijo pa je crknila še elektronika v števcu. Čez noč je bil avto sposoben naredit 40k km in imet povprečno porabo 0,01 ob tem, da je na trenutke ugašal . strošek popravila ( znana napaka) 200 €.

Aja .. čiščenje šob je bilo okoli 200 EUR . Pa katalizator je zabilo...

Razen tega z avtom zadovoljen :D :p

LP M.

RENAULTA DIZLA NIKOLI VEČ
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Bejž stran od tega polizdelka. Če že mora biti scenic naj bo tak z bencinskim motorjem. Skoraj ma kaj skoraj vsak scenic, ki smo ga vzeli v račun je imel težave z elektroniko. Na parih so crknili displeji na armaturki(se konstantno pregrevajo), potem težave z motorji( turbine, injektorji, malo morje napak....) Bejž vstran od tega kar te nesejo noge.
To se kvari tudi če stoji in se ne uporablja ....
evil.gif

Alternativa.....
Citroen Xsara Picasso(nobenih večjih napak), Ford C max, kakšni Touran 1.9 TDi (2.0 TDI odpade ker pokajo glave ravno pri teh letnikih), mogoče Fiat Croma ali pa kaka honda CRV ali HRV.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik FRooT pravi:
Sam sem imel pri istem letniku probleme pri 130k KM ... Je šla turbina, kar sem pričakoval in bil pripravljen na strošek. Nisem pa pričakoval, da ko bo turbina crknila, da bo olje potrgnilo v motor in bo motor začel sam vrtet na uberture. avta ni bilo mogoče ugasnit, v tisti paniki ( ja pač panika je bla, kr mi nič ni bilo jasno ) sem z golimi rokami strgal kable od accuta iz klem in alternatorja ... avto še vedno šou, ceu v oblaku belega dima, tako da sploh nisem videl več nič . Šele čez kake 2 min mi je kapnilo, da bi ga pa lahko dal v prestavo in spustu kuplungo. Še zdaj nevem kako , ampak v tistem trenutku mi to ni prišlo na misel. Rezultat je bila fuč mašina, stopljeni bati , ....

Pri 120k KM mi je razneslo jermenico na glavni gredi in je del od jermenice prišel pod mikro jermen ga strgal, obenem pa so tudi zobniki na klinastem jermenu preskočli in ventili so poploskali po batih. rezultat novi ventili ..

Malo pred končno kalvarijo pa je crknila še elektronika v števcu. Čez noč je bil avto sposoben naredit 40k km in imet povprečno porabo 0,01 ob tem, da je na trenutke ugašal . strošek popravila ( znana napaka) 200 €.

Aja .. čiščenje šob je bilo okoli 200 EUR . Pa katalizator je zabilo...

Razen tega z avtom zadovoljen :D :p

LP M.

RENAULTA DIZLA NIKOLI VEČ

kako si lahko zadovoljen z avtom, ki mu raznese motor?
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Tist stavek je mišljen bolj ironično kot dobesedno !
grims-1.gif


aja, bil je 1,9
 

lenovo

Pripravnik
17. avg 2009
193
0
16
to je odvisno od kakšnega lastnika ga boš dobil, na koliko km je delal servise, a ga je mrzlega pohodil,....
poznam 2lastnika z 1.5 74kw, brez problemov,edn še čoln fura gor pa dol, gradben material na prikolci....bp 180k 2005
poraba 5l na 17"

ps. nima veze R, Wv,Cr , vse je narejeno zato da crkne
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.099
139
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik jamiekarai pravi:
poglej renault klub slovenija bos dobu vec odgovorov ko tu

Mislim, da bo tukaj dobil boljše oz. realne odgovore, na r. forumu itak vsi oz. večina hvalio te mašine
smile-1.gif
Drugače dobra tema, tudi sam gledam malo za temi avti/motorji.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik jamiekarai pravi:
poglej renault klub slovenija bos dobu vec odgovorov ko tu

Mislim, da bo tukaj dobil boljše oz. realne odgovore, na r. forumu itak vsi oz. večina hvalio te mašine
smile-1.gif
Drugače dobra tema, tudi sam gledam malo za temi avti/motorji.


Wrong...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
987
113
Ma kaj niso nekje pri l06 poštimali napake in da od 06 naprej ni več težav, al kako je s tem?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Tudi če do popravili. Si upaš preizkusiti če so popravili. Jaz nebi.

Na voljo imaš veliko drugih znamk in modelov, ne razumem zakaj ravno 1.5 dci .... Če pa že mora biti Renault pa izberi bencinca.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sodelavec je z 1.5 dCi 105, l.2006 naredil v 3 letih 80 kkm brez problemov, letos je opravil veliki servis.
Brat ima 1.9 dCi 120, l. 2004, dela b.p., ob velikem servisu preventivno zamenjal ojnične ležaje.
Sosed v Clio 2 z 1.5 dCi 82, čipan na 100+ (kupljen rabljen z 40kkm in potem čipan) prevozil v 3 letih čez 100kkm in potem prodal zaradi nakupa RSa.

Problemi so pa povsod, nihče ni imun nanje.
 

Bugarcek

Pripravnik
20. avg 2010
102
0
16
1,9 je v osnovi dober motor, vendar so renaultovi strokovnjaki (beri=bedaki) dali avtu interval na 30 000 in tako so mašine začele crkovati, že pri 100.000. Turbine so resen problem teh avtomobilov, predvsem zaradi intervala in s tem ko ti gre torbina in avto vtistem času izgubi olje, začnejo pokati ležaji in smo tam ko gre mašina.

1,5 pa je sploh slab motor.

Oče je mehanik in ko vidimo kakšnega renoja nam grejo lasje po konci, zato, ker večjih jajcov ni na trgu.

Ko kupuješ renoja, tudi če mašina lepo teče, brez skrbi: to pomeni, da še ni crknil in da še bo, če ne bo motor bo šla turbina in z njo vred zopet motor, problematična je tudi elektronika in seveda šipe, potem crknejo tudi hladilniki (elektronska napaka) in tako motor izgubi hlajenje in spet smo pri motorju. Če ne druga pa crkne tudi hladilnik za hlajenje potniškega prostora.

Le v nakup,

PS: Ko je že govora o zanič mašinah, ne vem zakaj se ne pogleda za kakšen 2,2 dci..
 

B81

22. jul 2007
37.708
10.973
113
Kaj pa ta nov renojev avtomatski menjalnik je koliko toliko ok ali je tudi strah in trepet?