Citat:
Uporabnik FRooT pravi:
Sam sem imel pri istem letniku probleme pri 130k KM ... Je šla turbina, kar sem pričakoval in bil pripravljen na strošek. Nisem pa pričakoval, da ko bo turbina crknila, da bo olje potrgnilo v motor in bo motor začel sam vrtet na uberture. avta ni bilo mogoče ugasnit, v tisti paniki ( ja pač panika je bla, kr mi nič ni bilo jasno ) sem z golimi rokami strgal kable od accuta iz klem in alternatorja ... avto še vedno šou, ceu v oblaku belega dima, tako da sploh nisem videl več nič . Šele čez kake 2 min mi je kapnilo, da bi ga pa lahko dal v prestavo in spustu kuplungo. Še zdaj nevem kako , ampak v tistem trenutku mi to ni prišlo na misel. Rezultat je bila fuč mašina, stopljeni bati , ....
Pri 120k KM mi je razneslo jermenico na glavni gredi in je del od jermenice prišel pod mikro jermen ga strgal, obenem pa so tudi zobniki na klinastem jermenu preskočli in ventili so poploskali po batih. rezultat novi ventili ..
Malo pred končno kalvarijo pa je crknila še elektronika v števcu. Čez noč je bil avto sposoben naredit 40k km in imet povprečno porabo 0,01 ob tem, da je na trenutke ugašal . strošek popravila ( znana napaka) 200 €.
Aja .. čiščenje šob je bilo okoli 200 EUR . Pa katalizator je zabilo...
Razen tega z avtom zadovoljen
LP M.
RENAULTA DIZLA NIKOLI VEČ