Renault E-TECH hybrid

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Tale novi pogon Renaulta pa ni bil deležen kakšne hude publicitete, prvi pride Clio, nato pa še Plug-in verziji Capturja and Mégana, slednja dva prideta z 9,8 kWh baterijo. Zanimiv je hibridni pogon, za katerega naj bi imel Renault 150 patentov in kar tretjina se jih nanaša na menjalnik. Za tega mi ni jasno kako deluje, Renault temu pravi "intelligent multimode gearbox without a clutch", torej menjalnik brez sklopke, za speljevanje naj bi vedno skrbel večji elektromotor, ki je fiksno povezan na kolesa. Nekje sem zasledil da ima prestave samo za višje hitrosti, torej brez prve in druge prestave. Motor je NA 1.6, več nisem uspel zbrskat.

Če me spomin ne vara je bil pred leti nek prototip, ki je deloval točno na tak princip.
https://easyelectriclife.groupe.ren...-car-renault-innovates-with-its-e-tech-range/

INNOVATION_DHT_Hybrid-engine_FW_Mar19.jpg

https://internationalfleetworld.com/innovation-renault-e-tech-hybrid-technology/

 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Evo našel sem koncept EOLAB iz leta 2014 iz katerega je nastal ta E-TECH:
https://siol.net/avtomoto/renault-eolab-v-tehnicnem-unikatu-smo-se-odpeljali-v-prihodnost-358181
https://www.avto-magazin.si/vozili-smo/vozili-smo-renault-eolab/

In še tema, ki sem jo tudi sam odprl:
https://www.alter.si/tema/renault-eolab.2085963/

Torej plug-in Megane in Captur prihajata 6 let po tem konceptu, ni slabo.

Menjalnik pa niti približno ni podoben Toyotinimi hibridom, ima fiksne prestave, vendar za šaltanje nekako sinhronizira s pomočjo elektromotorja, tako da sklopka ni potrebna, prav tako ni potrebna za speljevanje, saj to opravi elektromotor.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.523
113
Fiksne prestave, verjetno zato, ker evropska ušesa to hočejo in pa 2 prestavi za "MG2", verjetno zato, da ne bo vsega konec pri 180km/h (ker je to pri cliotu jako važno)

Pač evropska razvajenost in posledično kompliciranje. V vožnji bo sigurno vrhunsko, če se ne bo pokvarilo.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Je Renault, se bo sigurno pokvarilo. :p

Vprašanje pa je, a že po 7 tisoč kilometrih ali pa bo generalno popravilo samo na vsakih 120 tisoč km, kar pomeni, da bo šlo za top zanesljivo zadevo iz vidika Renault ljubiteljev. :)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.523
113
Pri renaultu so povsem sposobni vrhunskih in zanesljivih izdelkov, edino vseskupaj je kot bonbonjera ko nikoli ne veš kaj boš dobil. Pa dostikrat je tako, da pogonski sklop štima, povsod drugje pa zmanjka zadnjih 5% razvoja :)

Tole je dober pokazatelj kam bodo šli evropski proizvajalci, ko bodo (zares) odkrili hibride. Toyotina preprostost to ne bo. Upajmo, da PSA-jevo kompliciranje tudi ne.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.192
1.199
113
www.adriamedia.si
Eolaba sem vozil ampak je bil res zelo koncepten. Sem že malo pozabil, kako je bilo, vem pa, da je bencinski motor delal le v najvišji prestavi, in da se je dalo to prestavljanje zaznati in slišati (ampak še enkrat, ročno delan prototip). Zanimivo je le, da je koncept uporabljal nižje prestave tudi za EV only, napredek elektromotorjev od takrat je bil kar velik.

EDIT: sem šel brat svoj članek, ja, med 1 in 2 prestavo se ni čutilo prestavljanja, ampak bi si človek misli, da za EV only prestav ne bo več rabil. Ugibam, da bo zdaj 1. prestava ev only, potem pa še dodatni 2 (ali več), ko del tudi ICE motor. Odvisno od tega, kakšen razpon hitrosti bodo hoteli.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Evo slovenska predstavitev je bila, novinarji so se že vozili naokrog:

Znane so tudi cene:
- CLIO E-Tech (HEV) od 19.890 € do 24.000 €
- CAPTUR E-Tech (PHEV) od 29.690 € do 36.000 €
- MEGANE Grandtour E-Tech (PHEV) od 30,790 € do 38.000 €

Še zanimivost, nobeden od teh modelov nima aktivnega tempomata serijsko.
Baje na Capturja dajo uradno 1.500 € popusta.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.308
4.124
113
Eh te cene so za Nemčijo ko dajejo subvencije na plug in Hibrida plus če je službeno vozilo za privatno uporabo imaš 0,5 % davek namesto 1% od cene avta.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.664
6.523
113
Jaz it teh cen sklepam samo, da se razvoj dizlov še ni poplačal in da so dizli (oz. njih prodaja ) prihodnost vsaj še za naslednjih 10 let.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Megane s popustom kakih 5 do 7k bi bil kar OK, končno ne še en SUV in da je avto dovolj prostoren, da je lahko 1. družinski avto (mondeo tourer z neuporabnim prtljažnikom to žal ni).

Ampak ker stane dizelski z enako opremo vsaj 4k, bencinski pa vsaj 6k manj, razlike povprečen uporabnik z nižjo porabo benz+elektrika ne prinese not. Drugo so izpusti v mestu, ampak večina ljudi gleda na dejanski strošek nakupa, ne samo na "porabo 0" v mestu in na kratke razdalje. Izplača se torej ne, bi bil pa priključni hibrid cool, če na vrednosti ne bi izgubil več kot bencinski brat, ampak ker zelo verjetno bo tako, računice ponovno ni. O beta level tehnologiji verjetno tudi nima smisla razpravljati?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Eh te cene so za Nemčijo ko dajejo subvencije na plug in Hibrida plus če je službeno vozilo za privatno uporabo imaš 0,5 % davek namesto 1% od cene avta.
Cenik je slovenski, verjetno je pa res da Renaultu dol visi za prodajo v Sloveniji, kjer nimamo subvencij na PHEV. Pa če pustimo priključne, na navadnega hibridnega Clia ni nikjer subvencije, pa je cena prav tako navita.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ma z cenami avtov so itak zadnje čase šli v nebo. Me pa zanima kolk bo koštala nova Yaris hibrd. Mam občutek, da bo kr tam tam z tem cliotom, že sedanja je draga ko pes, glede na to kaj nudi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Cene na našem trgu naj bi se pričele pri okvirno 12 tisoč evrih za opremo Luna in litrski bencinski trivaljnik. Za bolje opremljeni paket Sol z bencinskim 1,5-litrskim trivaljnikom bo treba odšteti približno 14.300 evrov, za hibrid z enakim paketom opreme pa 17.300 evrov. Prodajo bo začela prav hibridna verzija, ki jo pričakujemo letos oktobra, novembra pa naj bi se ji pridružila še bencinska.

Pa za to ceno boš dobil TSS (ACC + LTA) serijsko.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
30 k za capturja je res LOL. V starem denarju 7,2 milijona SIT, v 13 letih od uvedbe EUR upoštevajoč inflacijo je bilo to tedaj okoli 6 milijonov SIT. Me zanima koliko se bi jih tedaj pri nas prodalo, če jih bodo sedaj 10 (testnih s 30 % popusta). Za primerjavo si takrat dobil osnovnega megana (primerljivo po ceni, ker capturja tedaj še ni bilo) za precej manj kot 3 mio SIT, naložen pa ni bil več kot 4 mio.

Cene novih avtov so pač :nigladek:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kdo ti brani da kupiš Capturja za 14k €, kolikor stane navaden bencinar?

Saj pri telefonih je podobno, včasih si klical in pošiljal SMS, Mobi Reglja je bila takrat praktično zastonj. Zakaj je danes folk pripravljen kupit iPhone, če je vse kar rabiš pač nekoga poklicat?