razvoj in preizkušanje SLKja

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Vzbodla me je tema o SLO superšportniku in kako se bo to delalo in specifikacije itd...

no naj tisti ki so zagovorniki da to gre, da ni problema, da bo ratalo itd, kritično pogledajo naslednji video, pa tukaj gre za nek SLK ki v superšportnem pomenu ne pomeni nič, saj preko 250 ne bo nikoli šel, pa vseeeno.

za občutek bo, da to vseeno ni piknik,

http://blog.mercedes-benz-pass...-und-erporbung/
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Nekateri pač ne razumejo oz. nočejo razumet zakaj ti avtomobili tolko stanejo.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Razvoj povprečnega avtomobila ala clio ali golf stane veliko več kot razvoj vsakega ferrarija ali slk-ja.
 

der_Starke

Pripravnik
22. jun 2010
881
5
18
Vzhodna - MB
Vedno znova zanimivo pogledat take zadeve.
zmaga.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
kje si pa to ugotovitev zdaj potegnil ven?

razvoj veliko serijskih avtomobilov bo kar tu nekje, vejretno pa je mercedes vseeno porabil več sredstev pri SLKju, ker se od avtomobila tudi več preičakuje., zato tudi cena za 4 cliote.

iz glave..za S (W140) so porabili po nekih podatkih za razvoj, 2 milijarde DEM, potem veš koliko in za kakšen denar moraš prodat avtomobil, pa da še nekaj zaslužiš.
Vseeno mislim da je se z novimi programskimi orodji, in računalnitštvo ter vso to tehniko, posojanje motorjev, skupne platforme, razvoj stroškovno precej znižal, a vseeno. Številkse so "bolane"..

in še enkrat, delat nov avto brez izkušenj in ga prodajat za 1 mio avto , zdrži samo na papirju.

evo tu je recimo ena zanimiva debata, drugača pe je tudi na wikipedii dost tega.
http://www.7-forum.com/forum/18/entwicklungskosten-e32-e38-f01-108832.html
 
Nazadnje urejeno:

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Pri virginu naredijo celo formulo na računalniku, tako da ni panike
grin1.gif


Sicer pa ta video nič ne pove, nevem kaj si sploh hotel s tem povedat? Pač karoserija je narejena, kupi se amortizerje motor in menjalnik in ostalo preizkušeno robo in se jo namontira. Nič takšnega
wink-1.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
No no, nisem napisal preko dveh vikendov. Da se pa narediti brez pet letnega testiranja, pač kupiš narejeno in preizkušeno zadevo. Kot da bi bil prvi superšportnik narejen na tak način.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
kje si pa to ugotovitev zdaj potegnil ven?

razvoj veliko serijskih avtomobilov bo kar tu nekje, vejretno pa je mercedes vseeno porabil več sredstev pri SLKju, ker se od avtomobila tudi več preičakuje., zato tudi cena za 4 cliote.

Ja, razvoj povprečnega velikoserijskega avtomobila je tam okrog miljarde €. Ok, mogoče sem pri slk-ju malo pretiraval, ker so serije vseeno še kar velike in cena visoka in si MOGOČE lahko privoščijo podobno visok znesek (res dvomim). Ampak si predstavljaš ferrari, da jih razvoj avtomobila stane toliko? Pa se od ferrarija pričakuje nekako več kot od clia. Preprosto je več naprednejše tehnike, ki je tolikokrat manj stestirana, da so kupci vedno testni vozniki.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
dandanes so stroški že manjši, verjetno max 500 mio za popolnoma nove modele.

naj bi pa ti stroški zajemali tudi pripravo proizvodnje, izdelava orodij itd.
recimo orodje za štancanje enega kosa pleha, stane od 100.000 € dalje, potem pa kar nanese..
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Na kaksnem principu deluje strešno okno, da se zatemni s pritiskom na tipko? Tam pri 13 minuti je .
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
"S pritiskom na gumb se streha zatemni in po podatkih proizvajalca je to bolje od roloja in podobnih naprav, ki ščitijo pred žarki direktnega sonca.
Fizika, ki stoji za inovicijo je precej preprosta.Streha deluje kot ploščni kondenzator, med ploščami pa so električno nabiti delci. Ko elektrike ni, so delci poravnani tako, da steklo zatemnijo, pod napetostjo pa se obrnejo in prepuščajo svetlobo.

Nepogrešljiv del dodatne opreme bo stal približno 2000 €. "

na kratko
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Bolj preprosto rečeno, LCD z enim pixlom. Manjši model takega LCDja so samozatemnilne varilske maske...

Ampak tipično za švabe, reciklirajo neko staro idejo in že imajo inovacijo...
 
Nazadnje urejeno:

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
prvi na trgu bodo s tem tko da.... sej po tvoji logiki ni potem tud space shuttle inovacija pač avion kot avion, motor pa krila že vse prej nekje drugje videno
hysterical-1.gif
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Ahm, prvi na trgu...

Citat:
The Ferrari 575M Superamerica was an innovative convertible version of the 575M Maranello; it featured an electrochromic glass panel roof...
...leta 2005.

Podobna stekla najdeš na dvigalih, pisarnah in še marsikje...
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
kje si pa to ugotovitev zdaj potegnil ven?

razvoj veliko serijskih avtomobilov bo kar tu nekje, vejretno pa je mercedes vseeno porabil več sredstev pri SLKju, ker se od avtomobila tudi več preičakuje., zato tudi cena za 4 cliote.

iz glave..za S (W140) so porabili po nekih podatkih za razvoj, 2 milijarde DEM, potem veš koliko in za kakšen denar moraš prodat avtomobil, pa da še nekaj zaslužiš.
Vseeno mislim da je se z novimi programskimi orodji, in računalnitštvo ter vso to tehniko, posojanje motorjev, skupne platforme, razvoj stroškovno precej znižal, a vseeno. Številkse so "bolane"..

in še enkrat, delat nov avto brez izkušenj in ga prodajat za 1 mio avto , zdrži samo na papirju.

evo tu je recimo ena zanimiva debata, drugača pe je tudi na wikipedii dost tega.
http://www.7-forum.com/forum/18/entwicklungskosten-e32-e38-f01-108832.html

Pri Meci se gre tut za to, da si sploh ne morejo privoščiti da ne vlagajo veliko v razvoj, saj si lahko naredijo veliko škodo in celo uničijo ugled znamke. Ne vem točno, tako naj bi bilo od začetka 90ih do nekje 200? ko so uvideli kaj si delajo če šparajo z razvojem. Pač grejo v take detajle, ki že ful stanejo pa zelo malo doprinesejo, čeprav potem sinergija takega razvoja prinese njim še največ - brez tega so lahko samo še utrinek in ne zvezda.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Ahm, prvi na trgu...

Citat:
The Ferrari 575M Superamerica was an innovative convertible version of the 575M Maranello; it featured an electrochromic glass panel roof...
...leta 2005.

Podobna stekla najdeš na dvigalih, pisarnah in še marsikje...

Maybach je tudi imel opcijo neko fotoelektrično steklo... oz strešno panoramsko okno se mi zdi?
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Masovna proizvodnja ima svoje prednosti pred maloserijsko v tem da lažje prineseš vloženo investicijo notri. Recimo primer golf 6, ima verjetno ( sklepam ) kar nekaj skupnih delov z 5ko. In ker majo pri VW bolj sistematično konstruiranje v bistvu samo dodelujejo predhodnike.. kot 911. S tem da si lahko potem privoščijo več denarja za raziskave in testiranja. Ogromni stroški potem pridejo z samo izdelavo, ja ti lahko nabavljaš dele pri nekem dobavitelju toda ti deli so standardni in maš veliko možnosti da ne boš potem optimiral konstrukcije ''slovesu primerno'' .. druga stvar je pa izdelovanje na novo skonstruiranih delov, tu je pa največja investicija orodje, se pravi npr. globoki vlek pločevine, tlačno brizganje plastike.. tukaj večinoma razne firme izdelujejo za ta velika podjetja ( Hella ) in je treba te stroške pokriti. To je pa lažje če ti veš da boš prodajal na veliko, hitreje in bolj varno prineseš notri vložek. Recimo da VW prinese notri že po xy prodanih G6 ferrari pa šele po 5*xy prodanih 458. Lep primer je Veyron, na začetku so imeli -3.000.000 € izgube od vsakega prodanega sedaj ko jih štancajo kot neumne pa se cifra manjša...

@Doctorz: Če ti je znan Studentroadster projekt.. svaka čast dečkom ( in deklini ) da so skupaj spravili kar so, pa je to v osnovi 406. Torej podvozje, motor, menjalnik, el .napeljava. to je ogromno enih preračunov in jebanja z informacijami, pa iskanja sponzorjev itd. Da ne omenjam homologacije in zagotavljanja osnovne varnosti. Pa je imela to FS čez, ki dobro denarno stoji, tudi sponzorji niso bile ravno trafike.
Zdej pa ti spravit skupaj superšportnika, ki bo konkuriral firmam z toliko zaposlenimi kot ima ljubljana prebivalcev.. ni problem z nabavo motorja in menjalnika, problem je vse ostalo naredit tako da bo motor polno izkoriščen..
Rečem svaka čast za modeliranje in zagon, ampak brez strokovnega znanja in ustreznih sredstev bo enostavno zelo težko.
 
Nazadnje urejeno:

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.720
113
In kaj je bilo taka znanost pri Roadsterju?

Piđoja slečt in streho odrezat? To delata tudi tale 2 brez doktoratov
smirk-1.gif

ChopShop_s.jpg


Eno novo obliko naredit zna pa že vsak dober modelar, če imaš pa še catio in enega osla, da ti na grobo pofreza kalup je pa oh in sploh. (se ne vem kako so naredil, verjetno je vse poliester).