Razlicni ceniki?

guardy

Guru
3. avg 2007
8.516
1.109
113
Obišči stran
Zanima me, ce je z vidika davcne oz. trzne inspekcije, ce ima nekdo vec razlicnih cenikov? Recimo, da je v ozadju za doloceno stranko povezan z dolocenim cenikom, za drugo stranko drug cenik. Ali je uradno zadeva izvedljiva samo s koncnimi popusti? Tecno je vedno rocno vnasat popuste pa bi bila stvar tako bolj elegantno izvedljiva.
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
načeloma bi lahko popust vezal na stranko
wink-1.gif


LP M.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Sedaj je tečno ročno vnašat popuste, potem ne bo tečno ročno vnašati cen za posamezno stranko? Samo na komentar glede vidika praktičnosti.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.164
1.140
113
Citat:
Uporabnik FRooT pravi:
načeloma bi lahko popust vezal na stranko
wink-1.gif
Niti ne.
Določene stranke hočejo imeti znano fiksno ceno.
In z njimi se dogovoriš za točno določeno ceno. In ne za % popusta.
Ker v slednjem primeru se končna cena med letom lahko vseeno spremeni. (če spremeniš osnovni cenik)

Tržna inšpekcija pa cenik pridejo v poštev samo v maloprodaji.

Imam pa kar nekaj strank, ki imajo za svoje (večje) kupce za vsakega posebej določen cenik za izdelke.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.809
113
Da se priključim temu vprašanju. Gre se za maloprodajo. Za isto storitev se občasno dogovorim za drugačno ceno. A potem bi moral popuste pisat in ne zgolj drugačno ceno? Je to sporno za davčno?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Meni že kot stranki ne bo fer, če mi boš zaračunal za nek artikel redno ceno 150eur, mojemu kolegu pa 120eur. To je zame nateg. Če pri obeh daš isto redno ceno, ampak enemu več popusta kot drugemu, pa tudi stranki enostavno pojasniš, da ima on več popusta zaradi zvestobe, večjih količin in podobno.