Rally novodobnih energij

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
http://www.ajdovscina-motorspo...est&lang=en

Citat:
26., 27., 28. april. Ajdovščina
Okolju prijazni avtomobili postajajo, so postali del našega vsakdana in si
ni več mogoče predstavljati prihodnost brez uporabe okolju prijaznejših
vozil, od tistih, ki se danes gibljejo na naših cestah. Avto Klub Ajdovščina
Motorsport tradicionalen organizator mednarodnega Rallya za prvenstvo
Slovenije in pokal Alpe Adria, smo se v letošnji sezoni odločili prvič
organizirat FESTIVAL ŠPORT IN EKO MOBILNOSTI
AJDOVŠČINA 2012

Na ta dan bom imel Priusa Plug-In, tako da se bom, po vsej verjetnosti, eko rallyja udeležil s to Priusko.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Utrinki s prireditve:

Jutro:


Okrogla miza po prvi vožnji in kosilu:


Po popoldanski etapi:


P.S.: Moja poraba od Domžal do Ajdovščine:


Na samem rallyju, ki je bil kar zahteven in veliko vožnje v 15+% klance, sem imel v razdalji cca. 130km, neverjetno porabo 3.1l/100km, kljub temu, da sem vozil v Power mode-u.

Reportažo si boste lahko jutri prebrali na Siol-ovem portalu, video pa v četrtek.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Kot avto - fantastično. Problem je bil v tem, ker je lastnikov vlak iz Pariza zamujal. Moral bi priti na železniško postajo v Ljubljani ob 6:00 zjutraj, kjer bi ga jaz pobral (Leaf je bil že v Ajdovščini) in bi šel z mano in z mojim kopilotom v Ajdovščino. Tako je vlak prišel v Ljubljano šele ob cca. 9:00, tako da sta Leaf-a vozila voznika, ki ju je, po navodilih lastnika, organizator izbral iz ekipe študentov, ki so predelali Twing-a.
V prvem delu dirke sta zgrešila zadnji checkpoint in sta se morala vrniti, tako da sta na cilj krepko zamujala. Ker sem ju cca. 10 km pred ciljem prehitel in sem ju videl voziti počasi, sem mislil, da jima je zmanjkalo elektriko, a jima ni. Šla sta poiskati zadnji checkpoint in prišla na cilj s cca. 10 km dosegom v bateriji - kar je dober rezultat, ker sta vozila agresivno, etapa pa je bila, brez povratkov, dolga cca. 75km.
Ko sta le prišla v cilj, so kamermani delali interview-je in ravno takrat tudi z njima. Problem, na katerega sem ju opozoril je bil v tem, da sta avto obrnila s sprednjim delom, kjer je priklop za elektriko, stran od vtičnice. Ker je bila dolžina predolga za EVSE kabel, sta dala vmes podaljšek, ki sicer ima varovalko, vendar so kabli v podaljšku 1mm2, Leaf pa polni z 16A. Na to sem ju opozoril, vendar sta bila fanta zatopljena s prihodom v cilj in interview-jem. Po tem, ko smo dali avte polniti, smo imeli v Obrtni zbornici okroglo mizo. Med tem, ko so se avtomobili ostalih polnili, je na njunem podaljšku izkopila varovalka in avto je bil brez polnjenja, ki bi bilo potrebno za drugo etapo, tako da ko smo se vrnili, sta ga dala polniti, vendar preostalo je le še 1 uro. S tem, kar se je v tem času napolnilo, sta v drugi etapi lahko prišla le do prvega checkpointa, potem pa sta se vrnila nazaj v bazo.