R Scenic 1.6 l98 zgublja vodo in pritisk v ceveh

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Nevem kaj je stem avtom tesnilo in glavni servis bil opravljen pred 1.5 leta nazaj kakih 80 000 km. Zgodi se mi namreč da pri visokih obratih zgine voda če se vozim počas pa voda ostaja v avtu in je vse ok. Sumim kiler sprednji glavni onega notranjega kabinskega sem že menjal bil pri mehaniku oz dveh eden pravi tesnilo na glavi drugi pa pravi Hladilnik. Je mel kdo tak problem?

Avto užiga super nič ne kadi, voda normalna antifriz.

Kok se čisti hladilnik? Al je boljše novega kupit.
uf-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Glava je, žal. Če pušča kiler, bo v 99% primerov puščal ves čas po malem.

Btw. imam kolega, ki je imel isti letnik, z istim problemom.

Aja, če res nič vode ne vidiš nikjer, če avto ne kadi belo, in zjutraj ko vžgeš, ne zatrokira, lahko za hec poskusiš iti na R. servis naročiti pokrovček hladilnika. Morda bo kaj bolje, sicer... pa glej zgoraj.
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Kiler ne spušča občutek imam bolj da je zabit pa ni pravega pretoka, ker ko so obrati nizki ni izgub vode pri visokih obratih pa voda zgine, notranji kabinski hladilnik sem menjal prav zaradi tega ker je bil zabit. Ker avto nasplošno užiga u nulo ne kadi ne nič je pa zoperno ko ostaneš brez vode ko zapelješ z AC pa temperatura skoči.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Ker kiler res ni več nov, R. antifriz pa je navaden drek, lahko res poskusiš tudi z menjavo (glej, da boš kupil tudi nov pokrovček)... Bo ceneje od šraufanja glave...

Če bo kaj pomagalo, boš pa videl...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.070
6.918
113
pri taščici
Znancu 1. Lastniku je spustila glava pri istem motorju (8v) pri 90 kkm in starosti cca 5 let. Mogoce je bil letnik 97, megane. Mislim da mu slo se nekaj drugega zraven, in je preko vez menjal cel motor-uvoz rablkjen se mi zdi
Od kje pride svinjarija v hl. Tekocino?
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Ker kiler res ni več nov, R. antifriz pa je navaden drek, lahko res poskusiš tudi z menjavo (glej, da boš kupil tudi nov pokrovček)... Bo ceneje od šraufanja glave...

Če bo kaj pomagalo, boš pa videl...

A to oni pokrovček ko je na raztezni posodi?
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Kako za vraga se odzrači sistem vem to da motor mora biti hladen kak je pravilen postopek?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
dokaj pogost problemček starih renojev...pozimi ko je hladno (in se material skrči) začne zginjat voda (iz prednjega kilerja)...poleti ti simptomi skoraj ali popolnoma izginejo (vsaj moja izkušnja s cliotom l.97 ). Druga pogosta težavica je počena ekspanzijska posoda (padanje pritiska) ali včasih zgolj slabo tesnenje pokrovčka na eksp. posodi

(samo pri tebi mi najbolj diši po kilerju).
 

Qve

Zelenc'
16. avg 2010
20
0
1
Imel podobno tezavo na R Scenicu l. 1998. Na koncu je bilo ugotovljeno, da je puscalo tesnilo glave na motorju. Ta okvara se prepozna, ce je v ekspanzijski posodi hladilna tekocina nemirna, ko motor deluje. Pojavljajo se tudi pene v hladilni tekocini.

Mimogrede, koliko stane zamenjava notranjega radiatorja (pecke)? Ali to lahko naredi doma domacih popravil normalno vesca oseba?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Citat:
Uporabnik bokyto pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Ker kiler res ni več nov, R. antifriz pa je navaden drek, lahko res poskusiš tudi z menjavo (glej, da boš kupil tudi nov pokrovček)... Bo ceneje od šraufanja glave...

Če bo kaj pomagalo, boš pa videl...

A to oni pokrovček ko je na raztezni posodi?

Ja. Poskusiš lahko tudi z menjavo posode, morda (tudi) ta pušča...
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Citat:
Uporabnik Qve pravi:
Imel podobno tezavo na R Scenicu l. 1998. Na koncu je bilo ugotovljeno, da je puscalo tesnilo glave na motorju. Ta okvara se prepozna, ce je v ekspanzijski posodi hladilna tekocina nemirna, ko motor deluje. Pojavljajo se tudi pene v hladilni tekocini.

Mimogrede, koliko stane zamenjava notranjega radiatorja (pecke)? Ali to lahko naredi doma domacih popravil normalno vesca oseba?

Jst sem dal 40 Eur za pečko zamenjal sem jo sam saj je simpl ko pasulj, čeprav so me hotli nafukat, da je treba podret celo armaturo kar sem tudi storil in na koncu ugotovil sledeče.

Odklopi stopalko za gas
Odklopi bremzo oz jo stisni do konca ko boš dajal not ali ven pečko
Odstraniš pokrivno plastiko ki je pri stopalkah proti centralni armaturi (pazi tu maš 2 al 3 vijake pa zatič malo sile je potrebno)
Tu si že pri pečki boš videl dve plastične cevi prvo odviješ vijak, ki drži te dve cevi v sedlu pečke in jih spipaš gor vendar pazi da kaj ne zlomiš. Nato odvij še dva vijaka na pečki desno zgoraj in levo spodaj in potegni pečko ven, novo not in ponoviš postopek v obratnem redu.

Lp.
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Pen ni nobenih kar je čudno glede na to prejšnič ko so menjali tesnilo je bilo prav to. Penilo se je vodo ven metalo ipd.
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
Citat:
Uporabnik bokyto pravi:
Kako za vraga se odzrači sistem vem to da motor mora biti hladen kak je pravilen postopek?

ofneš grelec pa vzameš dol pokrove kilerja pa ekspanzijske. laufaš avto na mestu pod konstantnim gasom da se prej zagreje.sam bo rignil ko se odzrači potem doliješ v kiler da prek steče in ekspanzijsko do črte za max.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Če ti nikjer ne toči antifriz, se pravi ni nikjer na motorju oz. na spodnji plastiki posušenega antifriza, je 99% tesnilo na glavi motorja. Meni (Škoda Octavia) ni delal nobenih pen v posodi, tudi belo ni kadil, je pa kljub temu bilo zanič tesnilo in je antifriz iztekal v izgorevalni prostor (na približno 200km avtoceste je bilo treba doliti skoraj 1l tekočine). Cena material + delo 190€, na Škoda servisu... 380€ samo delo (že vštet 30% popust)
bonk.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Poglej še malo nivo olja. Da ni slučajno 4cm nad max oznako, ker je že ves antifriz tam. Če prav vem ima ta motor puše in ob demontaži glave je treba zelo pazit da se ne premaknejo ali pa podret cel motor.
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Nivo olja ok normalen ga skoz čekiram in je skoz ok danes sem se peljal celje logatec in nazaj vse ok BP je pa temperatura bila nad + glede na to da mi je takrat zakuhal ko je blo -20 no realno -9. REs čuden avto ampak nič zato je na poti v SRBijo papa problemi.
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Citat:
Uporabnik getrag pravi:
Citat:
Uporabnik bokyto pravi:
Kako za vraga se odzrači sistem vem to da motor mora biti hladen kak je pravilen postopek?

ofneš grelec pa vzameš dol pokrove kilerja pa ekspanzijske. laufaš avto na mestu pod konstantnim gasom da se prej zagreje.sam bo rignil ko se odzrači potem doliješ v kiler da prek steče in ekspanzijsko do črte za max.

Khm ta avto nima na kilerju štoplca je zaprt sam na expanzijski ma ma še en vijak na cevi ki gre do termostata.