Prva aplikacija (igra) treh kolegov

Filip27

Zelenc'
7. feb 2016
3
0
1
Živjo,

trije prijatelji smo razvili mobilno igro, ki vam jo z veseljem pokažemo.
Vse smo delali sami, od ideje do izida je minilo dobro leto. Je naša prva igra oz. aplikacija sploh, tako da bomo zelo veseli, če jo preizkusite, še bolj pa bomo veseli kakršnega koli komentarja, kritike, pohvale ... kar nam bo pomagalo pri nadaljnem razvoju. Igra je dostopna tako za Android kot tudi iOS.

igra je dostopna tu;

Android: Google Play - download

iOS: App Store - download

Če ima kdo kakšno vprašanje glede razvoja aplikacij in vsega, kar je s tem povezano, bom z veseljem odgovoril. Tudi mi smo na začetku imeli ogromno vprašanj in vsaka informacije nam je prišla prav.

Prosimo, da res podate mnenje, kritike, pohvale ... vse nam pride prav ker smo novi na tem področju, prav pa nam bodo prišle tudi pri nadaljnem razvoju in nadgradnjah.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.273
7.184
113
Jureta se pa spomnim se ko je bil v srednji. Ful dobro videt da je kariero posvetil ITju...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.547
6.288
113
Nekaj takega kot Flappy bird - enostavna in hkrati komplicirana, da ti gre na živce.
grin1.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
a brez teh oglasov ne gre?

a lahko avtor reče, da je zastonj, in da noče, da se notri pojavljajo oglasi??
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
a sem napisal, da ce avtor zeli, da je zastonj, ali potem google vseeno porine oglase notri
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.273
7.184
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
a brez teh oglasov ne gre?

a lahko avtor reče, da je zastonj, in da noče, da se notri pojavljajo oglasi??
Gre. Kupi zadevo in bo brez oglasov
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
a ti tud ne znas brat?

drugac z najvecjim veseljem kupujem app, ker imajo cist sprejemljivo ceno.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.929
1.729
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik Filip27 pravi:
Če ima kdo kakšno vprašanje glede razvoja aplikacij in vsega, kar je s tem povezano, bom z veseljem odgovoril. Tudi mi smo na začetku imeli ogromno vprašanj in vsaka informacije nam je prišla prav.

Prosimo, da res podate mnenje, kritike, pohvale ... vse nam pride prav ker smo novi na tem področju, prav pa nam bodo prišle tudi pri nadaljnem razvoju in nadgradnjah.

Kako je potekal proces od ideje, do realizacije. Ste se dobivali osebno, skype, kako ste si razdelili vloge,...Koliko ste analizirali trg? Kaj so bili faktorji, da ste se odločili za razvoj ravno te igre? Kaj je po vašem mnenju največja ovira, na katero ste naleteli?

Citat:
Vse smo delali sami, od ideje do izida je minilo dobro leto.

Še vprašanje za vse, ki jih zanima "od česa avtorji živite": Ali imate podatek o skupni investiciji (čas, denar in drugi resource-i) v razvoj igre? Torej, ali ste ocenili, koliko je razvoj stal? Od česa ste v času razvoja "živeli"?
smile-1.gif


Igra je načeloma kar "igrabilna". Mene je čez nekaj časa (ko sem odklenil prvo raketo) začela motiti melodija. Bi dal kaj manj..."agresivnega" (boljšega izraza ne najdem).

Sicer pa želim veliko uspeha. Upam, da delo nadaljujete.
 

Filip27

Zelenc'
7. feb 2016
3
0
1
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
a brez teh oglasov ne gre?

a lahko avtor reče, da je zastonj, in da noče, da se notri pojavljajo oglasi??

Integracija oglasov v igro je izbira in odločitev avtorja aplikacije. Če jih ne daš v aplikacijo, potem jih tudi Google ali pa Apple ne.
Smo se potrudili, da so oglasi čimmanj moteči, in nismo integrirali celo-zaslonskih oglasov, ki se nepričakovano odpirajo čez celoten display.
Na iOS-u je možno kupiti verzijo brez oglasov (cena je 1,99), poleg tega da je verzija brez oglasov, so odklenjeni tudi vsi prvi leveli vsake galaxije, tako da je od začetka omogočeno igranje z vsemi planeti in v vseh galaxijah. Na Google Playu plačljive verzije ni, ker Google ne omogoča prodaje aplikacij v Sloveniji.
 

Filip27

Zelenc'
7. feb 2016
3
0
1
Citat:
Uporabnik mistique pravi: Kako je potekal proces od ideje, do realizacije. Ste se dobivali osebno, skype, kako ste si razdelili vloge,...Koliko ste analizirali trg? Kaj so bili faktorji, da ste se odločili za razvoj ravno te igre? Kaj je po vašem mnenju največja ovira, na katero ste naleteli?

Začelo se je z idejo o aplikaciji (igri), nato koncept, postavili smo določene okvirje (one-tap igra, dve različici igranja: endless in leveli ...), porodila se je ideja o vesolju in kroženju ladjice okoli planetov s pomočjo gravitacije. Nato smo delali na pravilih, izgledu, dizajnu, interakcijah znotraj igre/menijev ... In obenem je bila spisana prva koda, tako da smo lahko začeli testirati samo igralnost in izboljševati in spreminjati kar je bilo potrebno. Testiranju smo res namenili ogromno časa.
Trg smo seveda analizirali. Prišli do zaključka da so trenutno zelo popularne igre ki imajo one-tap način igranja. Ki so primerne za odigrat na hitro (ko čakaš avtobus). Zato je tudi narejeno tako, da ko se igra odpre, se ne odpre v meniju, ampak takoj v igri
smile-1.gif
.
Največja ovira na začetku je bilo pridobiti informacije, za katere veš da so resnične. Ko smo začeli smo se sproti učili in spoznavali s tem področjem. Ovira je tudi, da Google ne omogoča prodaje apliakcij v Sloveniji, ampak to nam ni toliko pomenilo, nekaterim razvijalcem pač.




Citat:
Še vprašanje za vse, ki jih zanima "od česa avtorji živite": Ali imate podatek o skupni investiciji (čas, denar in drugi resource-i) v razvoj igre? Torej, ali ste ocenili, koliko je razvoj stal? Od česa ste v času razvoja "živeli"?
smile-1.gif

Števila ur nismo šteli
smile-1.gif
.

Citat:
Igra je načeloma kar "igrabilna". Mene je čez nekaj časa (ko sem odklenil prvo raketo) začela motiti melodija. Bi dal kaj manj..."agresivnega" (boljšega izraza ne najdem).

Sicer pa želim veliko uspeha. Upam, da delo nadaljujete.

Hvala za mnenje in dobre želje
smile-1.gif
.
 
Nazadnje urejeno:

delter333

Guru
21. maj 2010
1.914
1.633
113
Notranjska
Po kratkem igranju nekaj hitrih opažanj:

- glasba bi bia lahko drugačna, mogoče opcija da si jo naložiš svojo
- zarisana ciljna orbita do kje je minimum da se "prilepiš" na planet
- mogoče nakazana smer vesoljske ladje, sicer bi to bilo mogoče kot neka easy stopnja.

Za colanje bi morali v prihodnje pomisliti bolj v detajle:

- tridimenzionalni prostor in ladje
- vrteči in detaljni planeti

In potem nastane nekaj takega
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.513
2.422
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Filip27 pravi:
Živjo,

trije prijatelji smo razvili mobilno igro, ki vam jo z veseljem pokažemo.
Vse smo delali sami, od ideje do izida je minilo dobro leto. Je naša prva igra oz. aplikacija sploh, tako da bomo zelo veseli, če jo preizkusite, še bolj pa bomo veseli kakršnega koli komentarja, kritike, pohvale ... kar nam bo pomagalo pri nadaljnem razvoju. Igra je dostopna tako za Android kot tudi iOS.

igra je dostopna tu;

Android: Google Play - download

iOS: App Store - download

Če ima kdo kakšno vprašanje glede razvoja aplikacij in vsega, kar je s tem povezano, bom z veseljem odgovoril. Tudi mi smo na začetku imeli ogromno vprašanj in vsaka informacije nam je prišla prav.

Prosimo, da res podate mnenje, kritike, pohvale ... vse nam pride prav ker smo novi na tem področju, prav pa nam bodo prišle tudi pri nadaljnem razvoju in nadgradnjah.

Ko bo na w10m bom probal.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik Filip27 pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
a brez teh oglasov ne gre?

a lahko avtor reče, da je zastonj, in da noče, da se notri pojavljajo oglasi??

Integracija oglasov v igro je izbira in odločitev avtorja aplikacije. Če jih ne daš v aplikacijo, potem jih tudi Google ali pa Apple ne.
Smo se potrudili, da so oglasi čimmanj moteči, in nismo integrirali celo-zaslonskih oglasov, ki se nepričakovano odpirajo čez celoten display.
Na iOS-u je možno kupiti verzijo brez oglasov (cena je 1,99), poleg tega da je verzija brez oglasov, so odklenjeni tudi vsi prvi leveli vsake galaxije, tako da je od začetka omogočeno igranje z vsemi planeti in v vseh galaxijah. Na Google Playu plačljive verzije ni, ker Google ne omogoča prodaje aplikacij v Sloveniji.

aha. hvala za odgovor.

ceprav sem ze kupil slo app pri nas... mogoce kaksna nova politika...

mi je pa bolj vsec trial verzija z omejenim dostopom do funkcij kot pa z oglasi. ampak ce ste vse tako analizirali, potem ste verjetno tud to, in se vam tako bolj splaca...

za zacetek fina igrica za dolgcas preganjat... kr tko naprej.
zmaga.gif