Prometni minister in predsednik uprave DARS

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Upamo da bo to res!!
evil.gif

Minister za promet, mag. Radovan Žerjav, in predsednik uprave DARS d.d., mag. Tomislav Nemec, sta se danes tudi na lastne oči prepričala o napredovanju gradnja predora Šentvid, ki bo prometu predan skupaj z avtocestnim odsekom Šentvid – Koseze, predvidoma do 30. junija letos. Glede na intenzivno dinamiko izvajanja del in zagotovila nadzornega inženirja, ugotavljata, da bodo vsa dela, ki omogočajo predajo prometu tega avtocestnega odseka, zaključena v predvidenem roku in zahtevani kvaliteti. »Avtocestni odsek Šentvid – Koseze bo imel pomembno vlogo pri razbremenitvi prometnic na severovzhodnem delu Ljubljane, pa tudi pri skrajšanju potovalnih časov med Gorenjsko in preostalo Slovenijo, zato z zadovoljstvom sprejemam izjemne napore, ki jih vsi sodelujoči vlagajo v to, da bodo dela zaključena v roku«, je ob obisku predora dejal minister za promet.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Madona, na isti dan vinjete in še tunel Šentvid narejen, saj se nam bo tistim, ki vsako jutro stojimo v gužvi pred Celovško še zmešalo od preveč dobrega
hysterical-1.gif
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Citat:
Uporabnik paci pravi:
da bodo vsa dela, ki omogočajo predajo prometu tega avtocestnega odseka, zaključena v predvidenem roku in zahtevani kvaliteti

SCT? Da ne bo treba čez eno leto podlage popravljati.
jezen.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Najbrž bodo tla asfaltna
bonk.gif


...kar bo v redu, dokler ne bo noter prvič šla Gasilska brigada po službeni dolžnosti... Takrat bodo pa lahko spet prenavljali poden in dali not beton... Ah, ja...
tongue-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Upam da se bo minister oglasil še na gradbišču protihrupne ograje v Šmarje Sapu, tam očitno pišejo cele doktorate, le delajo s hitrostjo butalskega polža
stupid-1.gif
 

Apachi

gps navigator
Osebje foruma
21. jul 2007
2.195
20
38
Murska Sobota
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Upam da se bo minister oglasil še na gradbišču protihrupne ograje v Šmarje Sapu, tam očitno pišejo cele doktorate, le delajo s hitrostjo butalskega polža
stupid-1.gif
Na mariborski hitri cesti so 1km ograj popravili / zamenjali / nadgradili (vmes je bila, vmes ne...) na odseku, kjer sicer poteka promet... naredili v tednu dni.
Na odseku novoodprte avtoceste, ki je bil takrat zaprt za promet, so 200m ograje delali 3 tedne.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Upam da se bo minister oglasil še na gradbišču protihrupne ograje v Šmarje Sapu, tam očitno pišejo cele doktorate, le delajo s hitrostjo butalskega polža
stupid-1.gif

Sploh ne vem čemu omejitev hitrosti. Nihče je ne upošteva kamijoni prehitevajo kot za šalo....Se pa zelo ogrožaš če pelješ 60 km/h.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, v Šmarje-Sapu sedaj delajo že dva meseca in pol, in vse kar so uspeli narediti, so temelji za nove ograje. Recimo v štirih (4) dneh so montažno new-jersey ograjo uspeli podaljšali iz 200 na 400 metrov. Do protihrupne ograje je ob tem tempu še kake dva meseca. Ko se pelješ mimo, več kot štirih delavcev ne vidiš, pa še to le tam nekje do treh popoldne.

Malo dalje pri Grosupljem so v krajšem času naredili (dopolnili) protihrupno ograjo iz betonskih elementov (kar je zahtevnejše od Šmarje Sapskega primera), delajo tudi ob sobotah.
 

obvescevalec

Zelenc'
28. apr 2008
4
0
1
Res ne vem, čemu tam omejitev 60. Že če pelješ 80, te skoraj vsi prehitevajo, lepijo na rit. Da ne govorim o tovornjakarjih (sploh razni Kasteleci, Euroteki, Brusi), ki ti peljejo tako za ritjo, da jim v ogledalu ne vidš niti luči. Mimogrede, pred Dunajem na 4-pasovnici je eno precej bolj nevarno gradbišče s štirimi (!) zožanimi pasovi in dvema ostrima zavojema, pa je omejitev 80km/h (vsaj nazadnje ko sem se tam peljal). Pri nas bi bila v takem primeru omejitev 30
uf-1.gif


Če bi policaji tam enkrat postavili Kangooja ali Focusa, na dan pokasirajo za par novih Tuaregov. Zadnjič je bilo smešno, ko je bil ob cesti parkiran bel Kangoo, ampak od cestarjev. Najprej večina 90-100 km/h, potem pa bum po bremzi na 50km/h.

In tudi ne razumem, zakaj je ob petkih zaradi tega (ne)dela na cesti kolona do Golovca. Ko enkrat prideš do zožanja oz. najkasneje za (drugim) tunelom pa kolona lepo steče.

Sicer pa bo še bolj veselo, ko bodo začeli delat v smeri proti Lj (obnova vozišča pri Grosupljem). Se mi bo bolj splačalo z vlakom vozit na šiht al pa čez Litijo...

Nagradno vprašanje: Je že bilo kakšno poletje, da na relaciji Lj - Bič ne bi kaj delali na AC?
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik obvescevalec pravi:
In tudi ne razumem, zakaj je ob petkih zaradi tega (ne)dela na cesti kolona do Golovca. Ko enkrat prideš do zožanja oz. najkasneje za (drugim) tunelom pa kolona lepo steče.
Nemci temu pojavu gužve rečejo Überlastung - preobremenitev. Včasih tega nismo poznali. Danes ob konicah tudi štiripasovnice ne zadostujejo več. Dovolj je že majhno zožanje ceste in je že tukaj zastoj. Tako so pogosti zastoji že tudi na južni obvoznici ter od Domžal proti LJ.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
konkretnega primera ne poznam, ampak omejitev 60 je povsem na mestu, če so pasovi ločeni ali zožani s klemfixi, ki se zelo radi prekucnejo na eno ali drugo stran. če bi bili pasovi ločeni z new jersey, pa bi bile po moje omejitve bp 80
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Škoda da niso volitve vsako leto oz. na pol leta, bi se vedno na polno vse delalo
evil.gif

ne kliči hudiča. potem se boste pa spet pritoževali, ko bodo morali novo cesto čez leto, dve popravljati, ker je bila že v štartu šlampasto izvedena, ker se je lovilo roke.