Proklik - za obupat???

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Ok, da pojasnim v čem je problem:
Imam nov netbook, original W7 Home Premium, nov čitalec kartice znamke Todos, zadnji driver tega čitalca, zadnjo verzijo Proklik programa ter staro kartico, pa se mi dogaja sledeče: ko sem inštaliral program in driverje, čitalec kartico prebere in lahko vstopim v program. In nato nikoli več. Mi stalno javlja, da ne prebere kartice oz kot da ni povezave med kartico in čitalcem oz da čitalec ni v USB reži. Tudi tistega utripanja na čitalcu ni videti.
Ko ponovno inštaliram program Proklik in driver, spet dela. Ampak samo enkrat. In potem spet javlja isto napako zaradi katere ne more vstopit v program.
Ko sem v device managerju gledal piše, da vsi porti in ostalo deluje ok.
Kaj me torej j..e, po domače povedano, in kako naj to odpravim?
thnx
lp
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Sicer ne bo ravno odgovor, ki ga zelis, ampak ti si (zelo posteno) placal za storitev in ponudnik te storitve ima vzpostavljeno tehnicno podporo. Tebe v resnici boli k**** kako bo stvar delala, samo da deluje. Poklici torej njihovo pomoc, razlozi tezavo, potem naj jo pa oni odpravljajo, ce hocejo, da si ti njihova stranka.

Win7 niso nobena redkost v zdajsnjem casu, torej oni najbrz poznajo resitev, nima pa smisla da mi tukaj ugibamo o tem, ce lahko isto pomoc dobis za ceno, katero ze zdaj placujes.
 

b_t

Pripravnik
17. okt 2007
310
7
18
To imaš čitalec Todos Argos Mini?
Sem pogledal na njihovo spletno stran - zaenkrat še nimajo gonilnika za Win 7.
Morda je to. Poskusi z drugim čitalcem, če si ga kje lahko sposodiš.
 

dotore

Pripravnik
18. avg 2007
438
3
18
Zadeva je rešena, problem je bil v okvarjenem čitalcu.
Po zamenjavi dela vse ok.
Da pa ne komentiram podporo na Proklik NLB strani - bolj podobno katastrofi kot pa svetovanju in pomoči.
 

b_t

Pripravnik
17. okt 2007
310
7
18
No, me veseli, da je rešeno!

...da ne komentiram samega (pro)Klik-a...
Zato že dolgo nisem več komitent dotične banke.