tocno tako, ker imas noter samo NevemKolkoOmski upor, cip tjuning za reveze, sploh pa ne za 300e lepo te prosim.
Racunalniku daje podatek - LAŽEN, da je temperatura nafte manjša kot je v resnici in nato te narobne podatke senzor pošilja v računalnik, kaj se v resnici nato dogaja pa bolje nit pomislit ne(če ima avto rec. filter trdih delcev, le ta zaradi tega box-a gre rakom žvižgat že po par tisoč km....)
popačijo količinsko meritev. oziroma povratni signal vbrizgane nafte in so škodljive. čip je optimiran na obrate in položaj plina, temperaturnih senzorjev in ostale krame. dočim P-box je samo en 800 Ohmski upor zapakiran v črno škatlico.
pa ne verjemi ljudem da avto manj pije, ker jim bord tako kaže. kot že prej napisano znižuje povratno info glede količine vbrizgane nafte, tako da najbrž kaže tudi potem na displayu manj, ti imaš pa občutek da bolje gre. kar sicer tudi je res, samo za ceno morebitne totalke motorja? tu ni optimizacije, dobesedno "na roke čez palec" dvignjen vbrizg - zdaj naj ti pa ena diza malo štrajka. namesto da bi avto malo kadil ker ne šprica več prav ti sedaj lepo "ščije" in luknja v batu je blizu. kar pa pomeni aluminij po celem motorju. turbina hin. glava hin. po možnosti še zariban blok...
P-box je za reveže. ki potem še tega ne priznajo da imajo power box ampak lepo po "moško" rečejo da imajo "čipan" avto.
A sem dost napisal, al moram se kaj?