problemčki

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
No imam 2 problema, prvi je ta, da je bremza (zavorni pedal) postal trd, se pravi je tak kot pri recimo jugo 45 (res moraš pritisniti z nogo). A je to kakšna črpalka crknila a kako?

No drugi je pa ta, da mi termometer za zunanjo temperaturo malo po svoje kaže in recimo kar minus 40 stopinj. Malo je podivjal zgleda.

Avto je pa vectra 2.0 dti 9 let stara.

Kdo ve kako rešiti te težave ?
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Velika verjetnost je da ti je ali počila cev za servo ali pa je črpalka na koncu in ne ustvarja več podtlaka. Preveri, če gledaš od naprej na desni strani cev premera cca 10mm ki gre na servo zavore, če ni slučajno počena. Drugače pa je na teh motorjih in seveda pri tvojih kilometrih možno, da je odpovedala črpalka. Nova mislim, da je za dti-ja okrog 200~300€. Servo ojačevalnik, pa je skoraj 100% ok, še nisem imel primera, ko bi bil kaput. Ponavadi je kar črpalka.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
A to tolk stane? Če je res to, bo kar rabljena ali pa brez saj ni take panike
smile-1.gif
Ok bom jutri preveril, sedaj je temno.

Kaj pa termometer, kje se sploh nahaja ? A je možno da narobe kaže zaradi umazanije? To niti ni tak problem, ampak ker je avtomatska klima mi greje kot nor - ker misli da je zunaj -40 stopinj
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Velika verjetnost je da ti je ali počila cev za servo ali pa je črpalka na koncu in ne ustvarja več podtlaka. Preveri, če gledaš od naprej na desni strani cev premera cca 10mm ki gre na servo zavore, če ni slučajno počena. Drugače pa je na teh motorjih in seveda pri tvojih kilometrih možno, da je odpovedala črpalka. Nova mislim, da je za dti-ja okrog 200~300€. Servo ojačevalnik, pa je skoraj 100% ok, še nisem imel primera, ko bi bil kaput. Ponavadi je kar črpalka.

Sori, ker bo zvenelo butasto, ampak kaj je črpalka pri bremzi? A sem 10 let zadaj in se zdaj fura kak aktiven sistem (malo karikiram) ali pa se v vsaki vasi drugače reče in s tem vsi mislimo glavni bremzcilinder?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
trda bremza - najprej preglej zavorne ploščice (predvsem zadnje..ono ploščico na kolesu, ki je od znotraj - ker se lahko prej obrabi kot zunanja, pa te lahko zavede če pogledaš samo zunanjo (pri meni je bilo tako)...najlaže pogledaš ob snetem kolesu oz. če imaš litke si pomagaj z ogledalcem (mogoče bo šlo tudi čez navadno feltno).

termometer pa lociraj kje je in ga zamenjaj...
863956-PICT8980r.jpg
 

Priponke

  • 863956-PICT8980r.jpg
    863956-PICT8980r.jpg
    65,4 KB · Ogledi: 214

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
verjetno misli podtlacno crpalko.
Ta bolj tezko crkne. Bolj verjetno da je podtlacna cev ali pa pocena membrana.
 
Nazadnje urejeno:

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Pr mojmu HDI-ju, se pozimi dogaja da je pri hladnem zagonu bremza kr kakšen kilometer trda k kamen in tud avto ne vleče, ker vakuum pumpa mal zaspi, k pa se mal pelem pa začne delat in je vse ok...
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
Termo člen je pod odbijačem, pritrjen iz notranje strani. Odklopi, malo očisti kontakte, v najslabšem primeru pa boš odcolal 11€ + poštnina za novega

ebay
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Tudi pri Hyundaju je spredaj v odbijaču pod tablico. Ampak a ta senzor sploh kaj vpliva na delovanje gretja, ker se mi zdi da avt. klima pobira podatke iz temperature v notranjosti ter temperature motorja.
 
Nazadnje urejeno:

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik cat pravi:
Termo člen je pod odbijačem, pritrjen iz notranje strani. Odklopi, malo očisti kontakte, v najslabšem primeru pa boš odcolal 11€ + poštnina za novega

ebay

Je možno da narobe kaže ker je ves umazan? Pač avta nisem opral pol leta približno, ceste pa vemo kakšne so - svinjske
smile-1.gif


Aha torej je možno da je trda bremza zaradi slabih ploščic? Saj je možno da so obrabljene, z avtom sem naredil 50.000km odkar ga imam, kupil sem rabljenega, pa nobena stvar ni bila zamenjana razen olja in filtrov. Nisem pa še pogledal ploščic to je res ja
smile-1.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Vakuum črpalka se reče, po mojem vsepovsod. Crkuje pa to kar pogosto.Sem pa hitro pisal, pomeni naj pogleda od naprej na desni strani motorja, kjer se ta črpalka nahaja. Enostavno se da izmeriti podtlak, ki ga ustvarja. Na podlagi tega se potem napaka išče naprej. Dizli ne proizvajajo podtlaka, zato je na vsakem dizlu potrebna. Tudi tlak turbine se ponavadi krmili preko podtlaka (na dizlih). Glavni bremz cilinder pa je vsepovsod glavni bremz cilinder
evil.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Skoraj vedno je ali črpalka ali cev, do zdaj še nisem imel primera z počeno membrano. Niti pri bencinarjih ne, vsaj na oplu. Na dti-jih največkrat z dosti kilometri pa je to še kar pogosta napaka. Sicer pa najprej na izmeri podtlak in preveri cev pa bo videl.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Motor sam po sebi ni problematičen, problem so gumice povratnega voda in bosch pumpa. Ta je verjetno na tvojem že bila zamenjana, tako, da večjih problemov skoraj ni za pričakovati. Kolega ima že preko 300kkm in ga ne špara, pa isto zaenkrat samo filtri in olje.
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Ej hvala obema, očitno preveč posplošujem po bencinarjih, dizlov pa se po naključju skoraj nikoli kaj resneje ne lotevam.
grin1.gif
Literaturo v roke.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:Je možno da narobe kaže ker je ves umazan?
Termometer na enako starem oplu je meni podivjal, ko sem zavozil v visok celi sneg. Čez kak dan je bilo spet vse v redu.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Bom preveril vse ob priliki, trenutno se mi neda v tem snegu nič razstavljati pa gledati, pa še vse je umazano
smile-1.gif


Samo a je lahko pedal za zavoro ratal trd, ker so ploščice izrabljene? Malo čudno se mi to zdi - to leti na vincentov predlog.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Samo a je lahko pedal za zavoro ratal trd, ker so ploščice izrabljene? Malo čudno se mi to zdi - to leti na vincentov predlog.

Povsem možno...ker ko je ploščica obrabljena do konca, enostavno zavorni bat več nima hoda (tako se je začelo dogajati pri meni - glej zgoraj priloženo sliko starih ploščic)...pedal je bil na trenutke povsem trd, pa sem vse drugo posumil kot ravno ploščice (seveda ker sem pogledal vedno zgolj ono na zunanji strani diska).

(najmanj kar te stane je, da prekontroliraš...če so OK boš vsaj vedel da je treba iskati drugje).
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
Je možno da narobe kaže ker je ves umazan? Pač avta nisem opral pol leta približno, ceste pa vemo kakšne so - svinjske
smile-1.gif

Težko. Najbolj verjetni sta 2 napaki:

1) Senzor odpoveduje, zato občasno posreduje napačne vrednosti
2) Napaka na el. instalaciji, ki občasno prekine, kar krmilnik zazna kot ∞ upornost in dodeli najmanjšo vrednost temperature, ki je dovoljena. V tvojem primeru -40.