Priznane gostilne in komunikacija

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Kako imate kaj izkušnje s tem? Že nekajkrat sem opzail, da ko rabim storitve kakšne priznane gostilne v Sloveniji in me zanima podatek o rezervaciji, mogoče kakšna manjša želja po določeni mizi (zato tudi rezerviram precej vnaprej) in ker nočem težiti po telefonu, pošljem seveda mail. Odgovora enostavno ni. Pa to niso "splošne" gostilne, pač pa tiste kao malo boljše, pri katerih pričakuješ vse od postrežbe, do hrane na določenem nivoju. In ne vem kaj naj si mislim o njih, ko niti na mail ne odgovorijo.

Potem pa kličeš čez nekaj časa, ker drugače pač ne gre, pa marsikdo še omeni, aja, saj se spomnim, ste nam pisali. ja WTF, a res, hvala za neobstoječ odgovor. Od mene hočeš 100 EUR na osebo za en večer, ampak ne da se ti pa vsaj potrditi rezervacije po mailu ali mi odgovoriti na kakšno preprosto vprašanje?

Po novem grem samo še tja, kjer tudi ta način komunikacije jemljejo resno.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
tut sam se čudim kako v letu 2013 še vedno gledajo maile, kot da je treba za njih plačat. Tako pri privatnikih kot pri frendih.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Ah nehita, obstajate doloceni tipi ljudi k mislijo da mora mail bit povsod, ja sej jest sem istega mnenja, ampak so dolocene branze biznisa kjer so pisarne itd in tam je taka komunikacija normalna, medtem ko posiljanje maila na burek na miklosicevi pac ni. Torej ce na spletni strani ni pisalo rezervacije na mail, potem je mail za vse drugo kot za rezervacije, ker kar ni ustaljena pot, pac nekdo nebo skoz cekiral maila zato ker se 1 stranka na mesec spomni oddati tam rezervacijo in to v branzi kjer ni pisarne oziroma sedenja za PCjem ampak delo v kuhinji.

Se najboljsi so mi pa taki k mislijo da je mail bog in batina in grejo neki nujno potrebnega sprasevati po mailu in kr cakajo in cakajo na odgovor, namesto da dvignejo telefon in takoj dobijo informacijo.


Vajina starsa ali stari starsi imajo mail oziroma lahko replay od njih pricakujes v 1 dnevu?
 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Sorry, ampak avtor teme ne omenja bureka na miklošičevi in jaz se strinjam z njim. Ne vem zakaj imajo mail, če prek njega ne komunicirajo. Zato, ker je in? Sorry ampak gostilno na nivoju, kjer dajo na kvaliteto in niso menza praktično nič ne stane, če v današnjih časih poleg telefona na katerega sprejemajo rezervacije dajo še en star abak z odprtim mail klientom ali tablico, ki ti jih danes že mečejo v hrbet za đabe. Reply pa en stavek bi moral pa znati napisat tudi tisti, ki samo pomiva posodo.

Zame osebno je to šlamparija, ki jo pričakujem pri oštarijah ranga 5 eur za kosilo. Torej menze.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Ti vidiš klic po telefonu kot teženje (v resnici si prelen, da bi poklical oz. ti je lažje napisati mail), oni pa vidijo emaile kot teženje, tako da ste glih nekak za skupi.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.953
6.987
113
Meni je mail boljši način komunikacije, ker je vse "črno na belem". Pri telefonu pa lahko pride do nesporazumov in težje je nekaj tudi dokazat.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Ti vidiš klic po telefonu kot teženje (v resnici si prelen, da bi poklical oz. ti je lažje napisati mail), oni pa vidijo emaile kot teženje, tako da ste glih nekak za skupi.

... tako se lahko kvečjemu obnaša nekdo, ki se strank dejansko otepa, pa še vseeno nebo dolgo ostal v poslu s takim odnosom do strank.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Meni je mail boljši način komunikacije, ker je vse "črno na belem". Pri telefonu pa lahko pride do nesporazumov in težje je nekaj tudi dokazat.

zmaga.gif