Kakorkoli obrneš - bencin, elektrika, vodik, plin, ... vse onesnažuje okolje, le vir onesnaževanja je lociran drugje. Ni problem samo CO2, tu so še drugi plini, katere mediji še niso spoznali, ker so naši novinarji povečini jako razgledani. Naj si kdo pogleda kako študijo o onesnaževanju zaradi vodne pare ali pa metana. Zanimivo, da so novinarju zdaj kar pozabili na CFC, ki so bili par let nazaj tako zelo na udaru.
Najprej moramo sami pri sebi razčistit ali res rabimo avto zato, da se bomo v mestu peljali 2km vsak sam na šiht. Učinkovit javni prevoz, ki bo ljudem omogočal priti na delo bi bila zelo koristna zadeva. Potem bi lahko avtomobile uporabljali manj in bi bili bolj namenjeni za luksuz in prosti čas - izleti čez vikende, šoping itd.
Električni avtomobili so verjetno dober korak k rešitvi problema onesnaženja iz naslova dela toplogrednih plinov, ne pripomorejo pa k bolj učinkoviti rabi prevoznih sredstev in manjšemu onesnaževanju, v to sem prepričan.
Kdo bo skrbel za pravilno odlaganje akumulatorjev po njihovi izrabi?
Koliko kg več tehta avto z baterijami in koliko večjo porabo ima zaradi tega?
En zanimiv citat iz enega prispevka o avtih na vodik:
Citat:
The key fact is this: hydrogen is not a source of energy. It is only a way of storing and transporting it. Although hydrogen is the most abundant element in the Universe (and in the more immediate neighborhood, it makes up 90 percent of the atoms in the Sun and Jupiter), there is virtually no hydrogen gas on Earth. Our gravity is so weak that essentially all our primordial hydrogen—except that which bound itself into heavier compounds—escaped into space billions of years ago. So hydrogen fuel must be “manufactured” by extracting it from water and methane. You get out from hydrogen fuel only the energy you put into extraction, or from burning carbon in the process.
http://muller.lbl.gov/TRessays/18_Hydrogen.html
Kakorkoli obrneš, bolj racionalna uporaba prevoznih sredstev je ključ k zmanjšanju vseh oblik onesnaževanja, ne pa neke ultra high-tech mašine, ki na dolgi rok še bolj prispevajo k onesnaževanju. Avto bi moral biti luksuz in ne nuja.